vezir 16.07.2009 06:39:45 (muokattu 16.07.2009 16:43:22) | |
---|
Moi! Mulla on jonkin aikaa ollut käytössä Alesiksen Multimix 16 FireWire, ja se on pelittänyt vallan mainiosti. Nyt tarvitsisin lisää etusia ko. laitteelle. Ajattelin hommata kerralla 8 kappaletta lisää, niin tulis sitten miksun kaikki kanavat käyttövalmiuteen. Oon ajatellut tollasta: http://www.thomann.de/fi/sm_pro_audio_pr_8_e.htm Onko tämä ihan pätevä laite, vai pitäiskö harkita jotain muuta? Olis vaan just passeli mun tarpeisiin.. Ja tottakai, onhan se halpa! Ja sitten vielä toinen kysymys: Jos laitan konkkamikin kiinni tohon SM:ään ja siihen phantom-virran päälle, niin voiko silloin myös Alesiksessa olla phantom päällä? Alesiksessa kun on vaan globaali phantom-kytkin.. Eli mitä tapahtuu, jos molemmissa laitteissa on phantom päällä? |
Antti1 16.07.2009 13:08:27 | |
---|
vezir: Eli mitä tapahtuu, jos molemmissa laitteissa on phantom päällä? Molemmista laitteista tulee phantomia? Jos sä kytket etuasteen linjatuloon mikserissä, niin ei se mikserin phantom sitä kautta kulje yhtään mihinkään. Fuck this shit!
It's gone too far! |
vezir 16.07.2009 16:42:00 | |
---|
Antti1: Molemmista laitteista tulee phantomia? Jos sä kytket etuasteen linjatuloon mikserissä, niin ei se mikserin phantom sitä kautta kulje yhtään mihinkään. Totta! :D Olinpa hölmö... Mut mitä jos lykkäisin sen mikin epähuomiossa erillisen etuasteen kautta mikkikanavaan? Ja nyt siis olis phantomia molemmissa...? |
Antti1 16.07.2009 16:47:25 | |
---|
vezir: Totta! :D Olinpa hölmö... Mut mitä jos lykkäisin sen mikin epähuomiossa erillisen etuasteen kautta mikkikanavaan? Ja nyt siis olis phantomia molemmissa...? No jotain kärähtäisi etuasteen ulostulosta, tai sitten ei. Aikamoisessa epähuomiossa saat olla, jos sä onnistut TRS-XLR piuhan kytkemään noiden kahden välille. Fuck this shit!
It's gone too far! |
vezir 16.07.2009 21:07:21 | |
---|
Antti1: No jotain kärähtäisi etuasteen ulostulosta, tai sitten ei. Aikamoisessa epähuomiossa saat olla, jos sä onnistut TRS-XLR piuhan kytkemään noiden kahden välille. No se nyt olikin vain hypoteettinen tilanne... Eipä tullut paljon vastauksia tosta etusesta, josta kyselin... Aina ei voi voittaa... |
Antti1 16.07.2009 21:20:00 | |
---|
vezir: Eipä tullut paljon vastauksia tosta etusesta, josta kyselin... Aina ei voi voittaa... No ko. merkki on halpiksen maineessa ja onhan se vähän epäilyttävää, että iso nippu ominaisuuksia pistetään samoihin kuoriin pilkkahinnalla. Siltikin porukalla on kyllä ollut ihan positiivisia kommentteja noista laitteista, se vähä mitä mä olen niistä nähnyt puhuttavan. Kyllä se varmaan ihan ok harrastelijalaite on, kunhan ei vaan mitään hajoa. Tuossa tosin ei liene sen kummemmin mitään digitaalista härpätystä mukana, jotenka se on varmaankin korjattavissa vahingon sattuessa ja Thomannilla on hyvä 3v takuu. Fuck this shit!
It's gone too far! |