Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peavey Triple XXX nuppi
1
Super-Jari
31.03.2004 16:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään käytännön kokemuksia laitteesta?
Hyviä ja huonoja puolia?
 
(GAS)
 
Kohta Vasara tulee tänne kertomaan kuinka asiat oikeesti on, odottakaa vaan. -vanttera suuresti arvostettu EVVKn perustaja eli, #1
Ze Kink
31.03.2004 17:18:53 (muokattu 31.03.2004 17:36:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon soittanu, kuulostaa mielestäni ihan cacalta (verrattuna esim. Engleihin ja muihin). Osta vaikka Paavon 5150 tai Engli.
 
EDIT: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=50932
Vielä noin.
 
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
D-Kay
31.03.2004 17:37:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testasin kerran ja tulin seuraavaan lopputulokseen:
Clean - jotenkin kuolleen oloinen
1. särökanava - hevisäröstä hevimpään säröön, ei löydy kunnon crunchia
2. särökanava - niin paljon säröä, että lähes kokonaan käyttökelvoton.
 
Vieressä ollut 5150 kuulosti paremmalta, oli musiikkityyli sitten mikä hyvänsä. High gain-vahvareista ääneni saa kyllä Laneyn Vh100r. ENGLiä en ole testannut, mutta varmana parempi kuin XXX.
 
Myydään/Vaihdetaan: Yerasov SD-2
PuNkKi
31.03.2004 17:52:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu.. testasin kans joku aika sitten tuota XXX:ää ja se kuulosti
vähintäänkin kamalalta.. puhtaat nyt vielä jotenkin menetteli..
mutta ne säröt.. eieiei.. siinä on todellakin _liikaa_ säröä...
joskus aikoinaan minäkin sanoin että säröä ei voi olla koskaan liikaa.
mutta kyllä sitä näköjään voi.. kamala.. pilattu koko vehje säröillä..
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Super-Jari
31.03.2004 21:06:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs tuo Peaveyn XXL. On tosin trankku, mutta siten halvempikin. Onko siitä kokemuksia?
 
Kohta Vasara tulee tänne kertomaan kuinka asiat oikeesti on, odottakaa vaan. -vanttera suuresti arvostettu EVVKn perustaja eli, #1
Shaft
31.03.2004 21:27:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milloinkahan mahtaa tulla markkinoille tuo Peaveyn Satriani-nimikkomalli, joka perustunee ainakin löyhästi Triple X:ään?
 
FAARAO !(
31.03.2004 22:50:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on triple XXX ja se on mun mielestä loistopeli. Eikä siinä kyllä särö mitään pilaa niitten säröjen takia ton nupin hommasinkin.
 
Turpa
31.03.2004 22:53:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkahan paljon teidän on oikeesti tullu testattua kyseistä nuppia? Omistan tuollaisen ja olen ollut siihen ihan helvetin tyytyväinen. Tietysti riippuu musiikkityylistä, että kuinka hyvin palvelee tarkotustaan. Itse liikun b-vireessä ja yhtyeemme musa on jotain suuntaan Machine Head, Pantera, Fear Factory. Siihen tarkoitukseen ainakin oikein loistava vehje.
 
Testasin kerran ja tulin seuraavaan lopputulokseen:
Clean - jotenkin kuolleen oloinen
1. särökanava - hevisäröstä hevimpään säröön, ei löydy kunnon crunchia
2. särökanava - niin paljon säröä, että lähes kokonaan käyttökelvoton.

 
Itse sain hyvän rokahtavan crunchin vielä 2. särökanavastakin. Itse asiassa käytän juuri sitä soundia ja kanavaa, jos biiseissä tarvitaan vähempisäröistä soundia mausteena. Paras crunch tosin tulee, kun clean-kanavan töräyttää täysille.
 
Super-Jari
31.03.2004 23:03:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kokeilin saman vehkeen combo versiota ja soundit oli mulle ainakin mieluisat. Soitamme death metallia ja grindiä. H-vire.
 
Siksi kyselen että kuulisi vähän mitä muut on todenneet samasta laitteesta. Tuskin kannattaa vastata jos on yrittänyt löytää jotain jazz-soundia pelistä.
 
Kohta Vasara tulee tänne kertomaan kuinka asiat oikeesti on, odottakaa vaan. -vanttera suuresti arvostettu EVVKn perustaja eli, #1
Turpa
31.03.2004 23:16:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin melkein väittää, että nuppi-kaappi-yhdistelmästä lähtee vielä miellyttävämmät soundit. Suosittelen. Enkä siksi, että mullakin on se ym. lässytystä, vaan koska olen sen muiden joukosta valinnut ja erittäin hyväksi havainnut.
 
Humppaleka
05.04.2004 09:48:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs tuo Peaveyn XXL. On tosin trankku, mutta siten halvempikin. Onko siitä kokemuksia?
 
Ostin tuon kyseisen nupin pari kuukautta sitten ja miulla ei oo ainakaan mitään moittimista. hyvät clean soundit, mut säröiltä oisin vaatinut vähän enemmän, mut muuten on ihan tosi hyvä vahvistin. Tehoja ainakin riittää!!
 
UnledWire
05.04.2004 15:35:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin moisen puolen vuoden testailujen jälkeen ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Mulla on siis Triplexxx kaappi(taitettu) ja nuppi. En paljoa ole seurannut ketkä sitä käyttävät, mutta itselleni heavymättöön, tilutukseen ja särösoitteluun on se todella monipuolinen peli. Mesan rectifier kuullosti ultrakanavalta ja marshallin joku putkikone tuolta crunchkanavalta. Pänti-treeneissä uhkea murina ja tarkkasointinen isku. Ei anna virheitä anteeksi kuten esim. LINE6 hd147 (mielipide). Hyvä peli siis ja kannattaa hankkia jos on rahaa siihen. Kyllä Engl powerball ja 5150 ovat hyviä kanssa, jos joskus saisi kaikki. Monipuolinen.
 
You can´t lead me without the reality - UnledWire
Super-Jari
05.04.2004 16:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia kokemuksista ja mielipiteistä. Nyt sitten vaan miettimään kenet ryöstää. Ei ole ihan halpa vehje.
Pitää varmaan vaan säästää, ainahan pari kuukautta menee ilman ruokaa :D
 
"On hyvä olla monia juttuja" Billsner
EVVK #1
"n kl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, m" - viesti jonka kaverini kissa kirjoitti minulle messengerillä.
samueld
06.04.2004 10:38:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja David Allan Coen keikkasetissä tuollainen on kanssa. Taipuu siis kantriinkin. En ole testannut.
 
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
päänahka
10.04.2004 22:08:11 (muokattu 10.04.2004 22:12:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mesan rectifier kuullosti ultrakanavalta ja marshallin joku putkikone tuolta crunchkanavalta.
 
Joku muukin vertasi rectoon, enkä voi kuin ihmetellä. Kaveri osti XXX-combon, ja on siihen tyytyväinen, soittaa jotain metallia. Itse en ikinä ostaisi. En sano että paska, jollekin ehkä loistava, mutta en ikinä ostaisi. Ostan recton. Clean- crunch- ja särösoundit kaikki parempia. Etenkin sairaat mättösäröt ihan eri maata. Paljon tiukemman ja hallitumman kuuloinen älyttömilläkin säröillä. Hinta on kaksinkertainen, mutta mitä sitten? Mutta mielipiteistä on taas kyse, joten osta hyvä.
 
Soolot on perseestä.
askomiko
10.04.2004 22:13:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milloinkahan mahtaa tulla markkinoille tuo Peaveyn Satriani-nimikkomalli, joka perustunee ainakin löyhästi Triple X:ään?
 
Ainakin messuilla niitä jo pyöri. Aika saman näköinen laite kuin XXX, mutta ääntä en kuullut.
 
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Da Make
10.04.2004 22:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkäsin kovasti Crunch kanavasta, vaikken kylläkään päässyt luukuttamaan. Hyvä peli, mutta ehkä liaan "tehdas valmistetun" tuntuinen, vrt. Yamaha-kitarat. Ei luonnetta.
 
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
askomiko
10.04.2004 22:15:30 (muokattu 10.04.2004 22:15:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siksi kyselen että kuulisi vähän mitä muut on todenneet samasta laitteesta. Tuskin kannattaa vastata jos on yrittänyt löytää jotain jazz-soundia pelistä.
 
Röpelsin tuolla vain kaupassa, mutta soundi oli semmoinen outo muro. Periaatteessa ihan makea soundi, mutta vähän lelumaisella, kauppateistiä varten tehdyllä tavalla, ei niinkun "Chunk perkele!"-tavalla.
 
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Keppis
11.04.2004 08:31:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Jarkko Petosalmi käytä tota Triple X nuppia? Sen livesaundi on kyllä helvetin hyvä, mun korvaan.
 
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
yanera
14.08.2016 22:06:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UnledWire: Ostin moisen puolen vuoden testailujen jälkeen ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Mulla on siis Triplexxx kaappi(taitettu) ja nuppi. En paljoa ole seurannut ketkä sitä käyttävät, mutta itselleni heavymättöön, tilutukseen ja särösoitteluun on se todella monipuolinen peli. Mesan rectifier kuullosti ultrakanavalta ja marshallin joku putkikone tuolta crunchkanavalta. Pänti-treeneissä uhkea murina ja tarkkasointinen isku. Ei anna virheitä anteeksi kuten esim. LINE6 hd147 (mielipide). Hyvä peli siis ja kannattaa hankkia jos on rahaa siihen. Kyllä Engl powerball ja 5150 ovat hyviä kanssa, jos joskus saisi kaikki. Monipuolinen.
 
Huom! Olet kirjoittamassa yli 4508 päivää vanhaan aiheeseen!
 
No nythän näitä saa:
 
https://www.kemper-amps.com/
 
Tahallisesti kuitattu...
 
Marshall,Peavey - Marshall 1960A + Line6 Spider II 212.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «