Aihe: Tech 21 Power Engine. Mikä IR käyttöön 1 | |
---|---|
T.M 10.10.2022 11:49:55 | |
Tech 21 Power Engine 60 löytyy talosta ja se näyttää olevan varustettu Celestion 70/80 ämyrillä. Tämä on siis vanhempi versio mikä ei ole FRFR kapistus niin kuin uusi Deuce versio. Cover-hommiin olen ajatellut käyttää Nux:n MG-300, mikä halvasta hinnasta huolimatta tuntuu ajavan asiansa varsinkin kuulokkeisiin ajettuna. Treeniskäytössä ajattelin että käyttäisin tuota Tech 21 Power engineä sillä PA:han ajo ei tässä tapauksessa ole oikein mahdollista+omaan monitorointiin Tech 21 laatikko sopisi hyvin. Ongelmana on että jos jätän kaiutin emulaation pois niin varsinkin säröosasto on aikamoista sirinää. Nux:n omilla IR:llä tuntuisi Tweed 1x12 olevan ainoa mikä toimii HardRock säröillä. Isommilla kaapeilla tulee järjetön bassotoisto ja koko laitos on kuin täkin alla. Tätä ei laitteen omalla eq:lla saa poistettua kunnolla. Omasta mielestäni Zoomin halpis G3:nenkin (Satriani patch) antoi paremman mättösoundin mutta siinä kliinit jäi Nux:n jalkoihin joten lähden MG:llä eteenpäin. Kysymys: Ennen kuin alan tuohon loppumattomaan impulssien (IR) latailuun niin sattuisiko teillä olemaan vinkkiä millä IR:llä kannattaisi lähteä liikkeelle ? | |
phiit 13.10.2022 04:22:58 (muokattu 13.10.2022 09:40:52) | |
T.M: Tech 21 Power Engine 60 löytyy talosta ja se näyttää olevan varustettu Celestion 70/80 ämyrillä. Tämä on siis vanhempi versio mikä ei ole FRFR kapistus niin kuin uusi Deuce versio. Cover-hommiin olen ajatellut käyttää Nux:n MG-300, mikä halvasta hinnasta huolimatta tuntuu ajavan asiansa varsinkin kuulokkeisiin ajettuna. Treeniskäytössä ajattelin että käyttäisin tuota Tech 21 Power engineä sillä PA:han ajo ei tässä tapauksessa ole oikein mahdollista+omaan monitorointiin Tech 21 laatikko sopisi hyvin. Ongelmana on että jos jätän kaiutin emulaation pois niin varsinkin säröosasto on aikamoista sirinää. Nux:n omilla IR:llä tuntuisi Tweed 1x12 olevan ainoa mikä toimii HardRock säröillä. Isommilla kaapeilla tulee järjetön bassotoisto ja koko laitos on kuin täkin alla. Tätä ei laitteen omalla eq:lla saa poistettua kunnolla. Omasta mielestäni Zoomin halpis G3:nenkin (Satriani patch) antoi paremman mättösoundin mutta siinä kliinit jäi Nux:n jalkoihin joten lähden MG:llä eteenpäin. Kysymys: Ennen kuin alan tuohon loppumattomaan impulssien (IR) latailuun niin sattuisiko teillä olemaan vinkkiä millä IR:llä kannattaisi lähteä liikkeelle ? Mites jos ens alkuun koita EQ:ttaa se sirinä pois ennenku alkaa IR kanssa leikkimään. Kuulokesoundi ei koskaan oo sama ku live soundi, aina joutuu säätää erilailla Edit: tuo vanhan mallin Power Engine kun on aika kaukana flatista FRFR kaiuttimesta | |
Janne19691 15.10.2022 10:02:18 | |
Sen käsityksen minkä Youtube videoista olen saanut, Celestion Seventy 80 soundi on helposti aika sirisevä. Itse lähtisin vaihtamaan kaiutinta perinteisempään suuntaan ja jättäisin IR:n pois. Rule #1: There are no rules. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)