Muusikoiden.net
15.05.2021

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vapaamuotoista keskustelua kitaroista
1 2 3 4 547 48 49 50 51
Karvamammutti
02.02.2017 21:54:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä ketjussa voi poikkeuksellisesti keskustella hieman vapaammin kuin muualla palstalla. Pitää kuitenkin huomioida, että tässäkin ketjussa pätevät keskustelun tärkeimmät säännöt ja väärinkäytökset johtavat jäähyyn.

Ketju uusiutuu automaattisesti. Järjestelmä poistaa ketjun vanhempia kirjoituksia automaattisesti joka yö.

My throw decides my aim.
rheinone
17.04.2021 10:47:42 (muokattu 17.04.2021 10:51:35)

J.Nikkanen: No tuskin ihan äkkiä tämä kylä lähtee nousuun. Keskustassa kämpät menee kaupaksi koska maaseudun vanhukset haluaa kämpän keskustasta. Ei tartte kovin montaa sataa metriä mennä toriltä poispäin niin kämpät ei kiinnosta.

Ja mitä tulee tuohon toisten työttömyydestä ulinaan niin sori mutta heh juums. Työttömiä olisivat silti ja kämppä myyty edulliseen hintaan jollekkin toiselle. Ihan pelkkää puuhastelua ja jos joku haluaa harrastaa niin mikäs siinä. Kyllä Salossa vanhoja paskoja (osa alkuperäiskuntoisia) kämppiä löytyy jos innostusta, kiinnostusta ja irtofyrkkaa on pistellä kämppiin + remonteihin rahulia.

Kävi tsäkä, kun ite tuli lähdettyä sieltä hyvän sään aikana. E. Saatin kämpästä suurinpiirtein samat fyrkat, ku mitä oli laitettu kiinni. Tosin sillä aikaa oli asuntojen hinnat nousseet pilviin pääkaupunkiseudulla, eli hintataso oli ihan toinen kuin Saloon muuttaessa. Takkiin tuli taas.

Good lord above, son you need a vaccination of a woman love! "Rokapiliä"
Funkånaut
17.04.2021 10:48:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: No emt, vajaa parikymmentä vuotta sitä hervannassakin tuli seurattua että on jengiä jolla on aina kaljaa mutta ei varmasti työpaikkaa.

Talouden suunnittelu. Juopolla on aina massia alkoholiin, ja raivokkaalla korsteenilla norttiin. Sitten jätetään vaan jotakin muuta ostamatta/maksamatta, mutta denoilla aina löytyy joko omaa tai lainattua rahaa brenkkuunsa.

Tänään olen synabassotellut; vallan lystiä puuhaa mutta hyvin armotonta siinä mielessä, että siinä missä bassokitaralla snadisti takakenoinen soitto kuulostaa usein vallan mainiolta letkeässä funkissa/tempossa, synabassolla pitää kyllä olla tasan iskulla. P-funk-stygejä tullut soitettua, erityisesti biisiä Flash Light. Parasta.

Jos joskus oppisi tän lajin salat, niin vois joskus jameissa tykitellä rasvasia synabassolinjoja. Olisi kyllä vallan ihanaa.

"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Funkånaut
17.04.2021 10:54:52 (muokattu 17.04.2021 10:55:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Rahat pitää ottaa sieltä mistä saa. Hieno mies.

Näio. Jos haluaa ottaa riskin ja pistää hommaan oman perseensä sekä rahat, niin mikäs siinä. Ja, edelliset omistajat pääsivät hänen ansiostaan niistä kämpistä sentään eroon.

Sinänsähän se on helppo kirota tollasta jengiä, kun valittajat eivät itse ole pistämässä fyrkkaansa ja persettään kiinni niihin asuntoihin. Myyjä saa sentään rahat asunnostaan noilta sijoittajilta, toisin kuin sijottajista valittavalta jengiltä. Ja millä perusteella se olisi parempi, että myyjien pitäisi roikkua löysässä hirressä maailman tappiin, kenen etu se sitten olisi? Jos joku tekee massia ostamalla kämpän jostakin jumalan selän takaa halvalla, ja myymällä sen sitten vuosien päästä voitolla, niin mikäs siinä.

Vähän sama soitintrokareiden kanssa; heidän avullaan alkuperäiset myyjät sentään pääsevät soittamistaan nopeasti eroon. Jos joku haluaa sitoa rahansa kiinni soittimeen kuukausiksi parinsadan euron takia, niin mikäs siinä.

"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
J.Nikkanen
17.04.2021 10:55:09 (muokattu 17.04.2021 10:57:15)

rheinone: Kävi tsäkä, kun ite tuli lähdettyä sieltä hyvän sään aikana.

Kyllä. Voit onnitella itseäsi.

Sijainnin kannalta voisi luulla että täällä olisi hyvät hulinat ja pössikset mutta HAH! Moottoritie vietiin pakon takia kauas keskustasta joten liikkuminen esim. motaria suhaavilla linja-autoilla hieman hankalaa. (mitään fiksua yhteyttä keskustasta motarille ei ole ja parkkipaikatkin saatiin ABCn parkkipaikan perukoilta vasta pienen mediashöyn jälkeen kun ABC ilmoitti ensin että bussimatkustajien autot svidduun heidän parkkikseltaan) Juna käyttää vanhaa ja hidasta rataa joten matka snadiin kestää naurettavan kauan kilometreihin nähden. Nieminen ostelee teollisuuskiinteistöjä ja koittaa kehittää eristetehdastaan samalla kun kaupunki tyrmää ja vittuilee malliin ei käy. Käy vielä perinteiset ja tuotanto viedään muualle ja sitten jälkeenpäin ulistaan että voi voi, sekin lähti. Mitään isoa ja imua omaavaa kauppaa tänne ei saada tyyliin IKEA, Bauhauss, mitä näitä nyt on koska S ja K ryhmä, varsinkin S. Niitä kiinnostaa vain se että mökkiläiset käy kesäisin Prismassa ja motarin ABClla jengi käy syömässä paskaa ruokaa ja tekee ostoksensa pikkumarketista. Tajuavat bisneksen päälle, ei huono, heille. Salolle kyllä.

We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing. -George Bernard Shaw
Jucciz
17.04.2021 10:55:12

munkero: Pitäsköhä mennä töihin jos kaljan hinta tuntuu tiukalta?

Mites se meni... "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa."

"Menkää töihin"-läppään on epäonneksesi turruttu alan piirissä jo.

Joees: Ei kun parempi ootella niitä verorahoilla kustannettuja tukia.

Aika ilkeää ja vihamielistä tekstiä ottaen huomioon, minkä verran esim. allekirjoittaneen tilanteesta tiedät.

Jucciz
17.04.2021 11:00:41

Funkånaut: Näio. Jos haluaa ottaa riskin ja pistää hommaan oman perseensä sekä rahat, niin mikäs siinä. Ja, edelliset omistajat pääsivät hänen ansiostaan niistä kämpistä sentään eroon.

Sinänsähän se on helppo kirota tollasta jengiä, kun valittajat eivät itse ole pistämässä fyrkkaansa ja persettään kiinni niihin asuntoihin. Myyjä saa sentään rahat asunnostaan noilta sijoittajilta, toisin kuin sijottajista valittavalta jengiltä. Ja millä perusteella se olisi parempi, että myyjien pitäisi roikkua löysässä hirressä maailman tappiin, kenen etu se sitten olisi? Jos joku tekee massia ostamalla kämpän jostakin jumalan selän takaa halvalla, ja myymällä sen sitten vuosien päästä voitolla, niin mikäs siinä.

Vähän sama soitintrokareiden kanssa; heidän avullaan alkuperäiset myyjät sentään pääsevät soittamistaan nopeasti eroon. Jos joku haluaa sitoa rahansa kiinni soittimeen kuukausiksi parinsadan euron takia, niin mikäs siinä.

Ei mutta kun omistaminen on rikos, riskejä sisältävällä osto- ja myyntitoiminnalla ei saisi menestyä ja ainoaa oikeaa hommaa on paperi- tai sellutehtaan valvomossa monitorin tuijottaminen. Liittoon on myös hyvä kuulua.

rheinone
17.04.2021 11:05:09 (muokattu 17.04.2021 11:15:22)

J.Nikkanen: Kyllä. Voit onnitella itseäsi.

Sijainnin kannalta voisi luulla että täällä olisi hyvät hulinat ja pössikset mutta HAH! Moottoritie vietiin pakon takia kauas keskustasta joten liikkuminen esim. motaria suhaavilla linja-autoilla hieman hankalaa. (mitään fiksua yhteyttä keskustasta motarille ei ole ja parkkipaikatkin saatiin ABCn parkkipaikan perukoilta vasta pienen mediashöyn jälkeen kun ABC ilmoitti ensin että bussimatkustajien autot svidduun heidän parkkikseltaan) Juna käyttää vanhaa ja hidasta rataa joten matka snadiin kestää naurettavan kauan kilometreihin nähden. Nieminen ostelee teollisuuskiinteistöjä ja koittaa kehittää eristetehdastaan samalla kun kaupunki tyrmää ja vittuilee malliin ei käy. Käy vielä perinteiset ja tuotanto viedään muualle ja sitten jälkeenpäin ulistaan että voi voi, sekin lähti. Mitään isoa ja imua omaavaa kauppaa tänne ei saada tyyliin IKEA, Bauhauss, mitä näitä nyt on koska S ja K ryhmä, varsinkin S. Niitä kiinnostaa vain se että mökkiläiset käy kesäisin Prismassa ja motarin ABClla jengi käy syömässä paskaa ruokaa ja tekee ostoksensa pikkumarketista. Tajuavat bisneksen päälle, ei huono, heille. Salolle kyllä.

Ai Benefonin Nieminen? Vieläks seki on elossa?

E. Ei näköjään oo sama sälli. Viikannu jo ajat sitte.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jorma_U._Nieminen

munkero
17.04.2021 11:10:44 (muokattu 17.04.2021 11:11:18)

Jucciz: Mites se meni... "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa."

"Menkää töihin"-läppään on epäonneksesi turruttu alan piirissä jo.

Kyllä se vähän hassulta tuntuu kun perheenisä pohtii neljän kaljalaatikon hintaa. Olisikonhan aika miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä hieman?

Edellinen alkoholimonipakkaus minkä olen ostanut taisi olla kaverin polttareissa toissa kesänä ja siitäkään en muistaakseni juonut itse mitään.

E: asiavirhe

Itekki joskus soitellu.
Andy Six
17.04.2021 11:21:15

munkero: Kyllä se vähän hassulta tuntuu kun perheenisä pohtii neljän kaljalaatikon hintaa. Olisikonhan aika miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä hieman?

Edellinen alkoholimonipakkaus minkä olen ostanut taisi olla kaverin polttareissa toissa kesänä ja siitäkään en muistaakseni juonut itse mitään.

Tähän on tultu; Munkki rehvastelee raittudellaan dadassa. Maailma muutuu, Keskoseni.

Oh dear, look what they've done to the blues...
rheinone
17.04.2021 11:24:48

Andy Six: Tähän on tultu; Munkki rehvastelee raittudellaan dadassa. Maailma muutuu, Keskoseni.

Hoho! Ej erhettä.

zzy
17.04.2021 11:25:42

Vapaamuotoinen monologi kitaroista: tuumailin tässä että mun lomasta tulee yks helvatin kitaroiden roudaus operaatio. Giba suomeen, prs tilalle, sit ois kait 5 muuta palumatkalla roudattavaa mikä ei kyllä yhdellä lennolla onnistu. Lisäks yks jemi kuopioon. Ja kellä dadassa on mun oma tekele LP, ebs varmaa? :D

She's about all I can handle, it's too much for my brain.
Joees
17.04.2021 11:31:28

Jucciz: Aika ilkeää ja vihamielistä tekstiä ottaen huomioon, minkä verran esim. allekirjoittaneen tilanteesta tiedät.

Samalla viivalla sun verohöpinöiden kanssa. Viittaan tässä samalla aiempaan heppakuvaan.

Mut sitähän se elo on, valitetaan asioista mitkä tuntuu epäreilulta itseä kohtaan näkemättä koko kuvaa koska ei omien intressien takia edes kiinnosta nähdä/ymmärtää kokonaisuutta.

Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Jucciz
17.04.2021 11:35:41

munkero: Kyllä se vähän hassulta tuntuu kun perheenisä pohtii neljän kaljalaatikon hintaa. Olisikonhan aika miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä hieman?

Missä olen puhunut omista käyttömääristäni ja miten ne liittyvät mihinkään? Kai laskelmia saa tehdä, vaikka olisi absolutisti?

Ihan vaan sillä, että jos sulle on tarjolla kaksi täsmälleen samanlaista Ibanezin superstratoa: selvästi halvempi ulkomailla ja kalliimpi Suomessa, ostatko kalliimman ihan periaatteesta?

Pohdituttaa sekin, miksi alleviivaat perheenisyyttä. Uskoisin, että olut on itse asiassa sangen tavallinen kulutushyödyke sosiaalisesta statuksesta ja perhetilanteesta riippumatta.

ballfish
17.04.2021 11:39:24

Alkoholiveroa voisi hyvin nostaa. Ostaisin silti Suomesta aina.

"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
J.Nikkanen
17.04.2021 11:48:21

rheinone: Ai Benefonin Nieminen? Vieläks seki on elossa?

E. Ei näköjään oo sama sälli. Viikannu jo ajat sitte.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jorma_U._Nieminen

Eiku Finnfoamin Jorma J. Nieminen.

We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing. -George Bernard Shaw
munkero
17.04.2021 11:50:53

ballfish: Alkoholiveroa voisi hyvin nostaa. Ostaisin silti Suomesta aina.

Eikä muuten vaikuttaisi käyttöön yhtään. Sen mitä tekee mieli niin juon jatkossakin.

Itekki joskus soitellu.
Jucciz
17.04.2021 11:51:16

Joees: Samalla viivalla sun verohöpinöiden kanssa. Viittaan tässä samalla aiempaan heppakuvaan.

Mut sitähän se elo on, valitetaan asioista mitkä tuntuu epäreilulta itseä kohtaan näkemättä koko kuvaa koska ei omien intressien takia edes kiinnosta nähdä/ymmärtää kokonaisuutta.

Ohutta tekstiä ja huonosti osuvaa arvailua, sori siitä. Hahmotan koko kuvan oikein hyvin: Suomi päättäjineen ja enemmän tai vähemmän korruptoituneine virkamiehineen niskuroi vuodesta toiseen tiettyjä EU:n perusperiaatteita vastaan ja sinusta sitä ei saisi kritisoida. Tämän maan alkoholi- ja verotuspolitiikka ovat monilta osin pahasti epäonnistuneet ja viimeisten parin vuoden aikana on vauhtisokeuden ja kokemattomuuden takia menty, pahoin pelkään, huonompaan suuntaan kuin koskaan. Koronarajoitusten tasapuolisuudesta, viestinnän selkeydestä ja eri toimialojen yhdenvertaisesta kohtelusta en puolestaan viitsi edes aloittaa. Jokainen uutisia seuraava ja ympärilleen katsova pysyy kyllä halutessaan kartalla.

Näillä asioilla on hyvin vähän tekemistä omien intressieni kanssa. Ne ovat olemassa täysin riippumatta siitä, mitä mieltä niistä itse olen.

Mutta nyt tarttee putsata muurinpohjapannu. Illalla rillataan rallallei.

ballfish
17.04.2021 11:52:27

munkero: Eikä muuten vaikuttaisi käyttöön yhtään. Sen mitä tekee mieli niin juon jatkossakin.

Maistuisi vaa paremmalta kato.

"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Joees
17.04.2021 12:03:36

Jucciz: Ohutta tekstiä ja huonosti osuvaa arvailua, sori siitä. Hahmotan koko kuvan oikein hyvin: Suomi päättäjineen ja enemmän tai vähemmän korruptoituneine virkamiehineen niskuroi vuodesta toiseen tiettyjä EU:n perusperiaatteita vastaan ja sinusta sitä ei saisi kritisoida. Tämän maan alkoholi- ja verotuspolitiikka ovat monilta osin pahasti epäonnistuneet ja viimeisten parin vuoden aikana on vauhtisokeuden ja kokemattomuuden takia menty, pahoin pelkään, huonompaan suuntaan kuin koskaan. Koronarajoitusten tasapuolisuudesta, viestinnän selkeydestä ja eri toimialojen yhdenvertaisesta kohtelusta en puolestaan viitsi edes aloittaa. Jokainen uutisia seuraava ja ympärilleen katsova pysyy kyllä halutessaan kartalla.

Näillä asioilla on hyvin vähän tekemistä omien intressieni kanssa. Ne ovat olemassa täysin riippumatta siitä, mitä mieltä niistä itse olen.

Mutta nyt tarttee putsata muurinpohjapannu. Illalla rillataan rallallei.

En minä arvaile.

Ja nyt teen niin kuin sinä, missä minä oon sanonut että ei saisi kritisoida? Jatketaan sitten. Tai ei jatketa, ei se johda yhtään mihinkään kuitenkaan. Naamatusten keskustelussa vois tolkkua ollakin, foorumeilla ei.

Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 547 48 49 50 51

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti