Aihe: Huijari liikkuu Muusikoiden.netissä
1 2 3 4 5 6 710 11 12 13 14
jyrkalt
18.12.2012 18:02:34
Jaava: sarjahuijareille sopiva rangaistus voisi olla taloudellinen holhous. Jos menettää oikeuden hallita tiliään tai avata uusi, voi olla vähän paska lähteä huijaamaan rahaa mistään.

Edit: Tiety niitä voisi lisäksi käydä vetämässä turpaan.

Mä muistaakseni ehdottelin tuota huijareiden oman tilin käyttöoikeuden rajoittamista jossain toisessa "mua on huijattu"-ketjussa. Olisi loistava idea!

Loistava idea on tuo pataankin vetäminen ja oon ehdottanut sitäkin.
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Laulava Kylätohtori
18.12.2012 18:42:28
jyrkalt: Mä muistaakseni ehdottelin tuota huijareiden oman tilin käyttöoikeuden rajoittamista jossain toisessa "mua on huijattu"-ketjussa. Olisi loistava idea!

Loistava idea on tuo pataankin vetäminen ja oon ehdottanut sitäkin.

Mielestäni voitaisiin katsoa, että toistuvilla ja tahallisilla yhteiskunnan sääntöjen rikkomisella yksilö luopuu oikeudestaan yhteisön jäsenyteen = luopuu yhteisön säännöistä, velvollisuuksista ja oikeuksista = (kelvottomasta) yksilöstä tulee lainsuojaton = tällaiselle saastalle kuka vain voi tehdä mitä vain lain siihen puuttumatta. Vai miksi helvetissä yksilöllä, joka ei noudata sääntöjä ja velvollisuuksia, pitäisi silti olla oikeuksia?

Varmasti kaiken maailma eetupakkaset ja samisinisalot miettisivät kaksi kertaa, että yrittääkö kusetusta vai ei. Toinen vaihtoehto on vankilapalvelujen ulkoistaminen Siperiaan ja jokaisesta huijauksesta vuosi ehdotonta. Ei välttämättä niin inhimillistä, mutta ainakin toimisi...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Fantasmic
18.12.2012 18:44:18
jyrkalt: Loistava idea on tuo pataankin vetäminen ja oon ehdottanut sitäkin.

Tunnen henkilökohtaisesti rikollisia jotka ovat saaneet joskus pataansa, eivät ole siitä parantuneet.
Tunnen myös ihmisiä jotka ovat saaneet työssään nekkuunsa, kukaan heistä ei ole lopettanut työtään.

Ja vielä enemmän mä tunnen ihmisiä jotka ovat kännissä saaneet vähemmän tai sitten vähän vähemmän hyvien ideoiden takia turpaansa,
ja kappas kummaa, ei ole yhdestäkään absolutistia tullut. On myös niitä kavereita joille uhoamaan tullut onkin saanut hieman pahemmin itse kuonoonsa.

Tuollainen turpaanvetely-uhoaminen nyt vaan on hiton mielikuvituksetonta ja niin last season. Jäi jonnekin yläasteen tupakkapaikoille eikä teistä ole kuitenkaan muuhun kuin puhumaan.. Joten miksi vaihtoehtona ei vaikkapa armoton perseraiskaus? Vähän Syvä joki-meininkiä ja saattaisi purra hieman paremmin.
Laulava Kylätohtori
18.12.2012 18:46:52
Fantasmic: Joten miksi vaihtoehtona ei vaikkapa armoton perseraiskaus? Vähän Syvä joki-meininkiä ja saattaisi purra hieman paremmin.

Tämä! Loistavaa! Tässä on ratkaisu! Ja eiköhän jostain paikallisesta s/m-gay-seurojentalolta saada vapaaehtoisia "rankaisijoita"....
Fantasmic
18.12.2012 18:54:33
Laulava Kylätohtori: Tämä! Loistavaa! Tässä on ratkaisu! Ja eiköhän jostain paikallisesta s/m-gay-seurojentalolta saada vapaaehtoisia "rankaisijoita"....

Ja siinäpä vasta loistava bisnesidea jollekin työttömällä muusikkohipille. Kaikkihan meistä on joko moraalittomia tai myynyt sielunsa saatanalle.

"Melamiehen 24/7 rankaisupalvelut ammattitaidolla, pienellä provikalla."
Laulava Kylätohtori
18.12.2012 20:33:31
Fantasmic: Ja siinäpä vasta loistava bisnesidea jollekin työttömällä muusikkohipille. Kaikkihan meistä on joko moraalittomia tai myynyt sielunsa saatanalle.

"Melamiehen 24/7 rankaisupalvelut ammattitaidolla, pienellä provikalla."

Yksi miinus tässä tosin on, tämä saattaisi yllyttää joitain kieroutuneita piruparkoja rikoksen tielle...
Fantasmic
18.12.2012 21:35:35
Rötöksen tiellähän tässä jo ollaan... Nettihujauksia tehdään päivittäin ja päivittäin rikollisen tyhmät ihmiset haksahtavat niihin.
juhotapio
29.10.2013 16:23:35
Vanha aihe joo mutta jos tämä jonkun silmiin osuu niin hyvä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031116770381_uu.shtml

Ilmeisesti sama kaveri (tai sitten joku muu mutta yhtä yritteliäs) toimii myös muusikoidennetin torilla. Sanoo kauppaavansa tavaraa josta ei edes ymmärrä mitään. Vastailee mihin vaan ostoilmotuksiin suomessa, mutta ei paketteja siis tietenkään koskaan kuulu. Yrittää ostella myös maksamatta. Itse onneksi googlasin puhelinnumerolla ennen kuin vintagesynan löytymisestä innostuneena ehdin maksamaan myyjälle!

Tyyppi käyttää esim. numeroita 0449538680 ja 0465396659, ja nimiä Sami Sinisalo, Atte Skog ja Joonas Koistinen.

Muistakaa siis aina googlata mahdollisen kauppakumppaninne nimeä ja puhelinnumeroa!
reative
29.10.2013 16:51:16
Laulava Kylätohtori: Varmasti kaiken maailma eetupakkaset ja samisinisalot miettisivät kaksi kertaa, että yrittääkö kusetusta vai ei. Toinen vaihtoehto on vankilapalvelujen ulkoistaminen Siperiaan ja jokaisesta huijauksesta vuosi ehdotonta. Ei välttämättä niin inhimillistä, mutta ainakin toimisi...

Mun mielestä inhimillisyys tollasten yksilöiden kohdalla voidaan unohtaa.. ja siksi toisekseen saataisiin ne pois suomesta paikkaan jossa turpaanveto ei ole niin last season..tai persraiskaus.

Tämän takia kuolemantuomio on mielestäni aivan oikeutettu rangaistus koska jotkut yksilöt eivät vaan opi elämään, eikä ehkä ole oikeuttakaan siihen koska pilaavat niin monen muun elämisen.
FensonGibder
29.10.2013 17:53:08
reative: ..persraiskaus.

..kuolemantuomio on mielestäni aivan oikeutettu rangaistus..

Huh.. Muistakaa nyt mittakaava..

Pelkkä käsien amputointi on ihan riittävää - ja toimii oikeesti!
Riffi, nyt.
Laulava Kylätohtori
29.10.2013 19:17:54 (muokattu 29.10.2013 19:18:58)
FensonGibder: Huh.. Muistakaa nyt mittakaava..

Pelkkä käsien amputointi on ihan riittävää - ja toimii oikeesti!

Kaksi amputointia on kyllä liikaa. Yksi riittää - pää...

e. mutta joo, eikös tässä taannoin ollut oikea huijausyritysten sarja torilla. Jos nyt vähän rauhoittuisi hetkeksi, kunnes pääsee uudestaan lomille vankilasta. Tarkkana täytyy silti aina olla...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Old Joe
29.10.2013 22:32:01
Laulava Kylätohtori:
Jos nyt vähän rauhoittuisi hetkeksi, kunnes pääsee uudestaan lomille vankilasta. Tarkkana täytyy silti aina olla...

Toi kaveri on sairas, samaan tapaan kuin alkoholistit. Ei sitä vankilat paranna. Pakkohoito tehoais paremmin - ehkä.
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
reative
30.10.2013 05:53:58
Old Joe: Toi kaveri on sairas, samaan tapaan kuin alkoholistit. Ei sitä vankilat paranna. Pakkohoito tehoais paremmin - ehkä.

Pakkohoito - taas menee yhteiskunnan verorahoja tollasten apinoiden koijjaamiseen..
Ja alkoholistit on ihan samanlaisia, jos ei osaa kontrolloida juomistaan niin miksi ihmeessä niitä pitää auttaa???!
Antas niitten ryypätä ittensä hengiltä niin koituisi mitään kuluja.

Liikaa yritetään työntää tätä "yritetään tehdä kaikkien ihmisten elämä paremmaksi" kun mitään siitä ei,kuitenkaan hyödytä ja rahaa palaa silti.

Tosin...ei ne suomen rahat siellä Kreikassa tms. ole yhtään sen oikeammassa käytössä..
edenbeast
30.10.2013 08:09:03
reative: Pakkohoito - taas menee yhteiskunnan verorahoja tollasten apinoiden koijjaamiseen..
Ja alkoholistit on ihan samanlaisia, jos ei osaa kontrolloida juomistaan niin miksi ihmeessä niitä pitää auttaa???!
Antas niitten ryypätä ittensä hengiltä niin koituisi mitään kuluja.

Liikaa yritetään työntää tätä "yritetään tehdä kaikkien ihmisten elämä paremmaksi" kun mitään siitä ei,kuitenkaan hyödytä ja rahaa palaa silti.

Tosin...ei ne suomen rahat siellä Kreikassa tms. ole yhtään sen oikeammassa käytössä..

Eikös tuo sitten päde kaikkiin sairauksiin? Yhteiskunnan varoja menee terveydenhuollon palveluihin joten eikö olisi parempi poistaa terveydenhuolto. Vain vahvin selviää.
???
phiit
30.10.2013 08:13:39
edenbeast: Eikös tuo sitten päde kaikkiin sairauksiin? Yhteiskunnan varoja menee terveydenhuollon palveluihin joten eikö olisi parempi poistaa terveydenhuolto. Vain vahvin selviää.

Alkoholismi sairaus ja paskat, itse aiheutettua, jos et osaa olla juomatta niin voi voi, sama pätee huumehörhöihin. Itse en tunne minkääntasoista sympatiaa ihmisiä kohtaan jotka eivät edes yritä.
edenbeast
30.10.2013 08:17:20
phiit: Alkoholismi sairaus ja paskat, itse aiheutettua, jos et osaa olla juomatta niin voi voi, sama pätee huumehörhöihin. Itse en tunne minkääntasoista sympatiaa ihmisiä kohtaan jotka eivät edes yritä.

Mistä tiedät että yksikään narkki tai alkoholisti ei yritä olla kuivilla?
???
Hynkel
30.10.2013 08:19:26
...ja ajatusten Summanjoki virtaa taas...
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
reative
30.10.2013 08:22:19
phiit: Alkoholismi sairaus ja paskat, itse aiheutettua, jos et osaa olla juomatta niin voi voi, sama pätee huumehörhöihin. Itse en tunne minkääntasoista sympatiaa ihmisiä kohtaan jotka eivät edes yritä.

Juurikin näin. Esim. syövälle tai muulle OIKEALLE sairaudelle kun et itse voi mitään etkä välttämättä vaikuttaa siihenkään saatko sen.

Mutta noi spurkut on kyllä ihan itse valinneet tiensä joten miksi auttaa..

Joten ei heru sympatioita muitakaan, ja jos joskus jonkun narkkarin näen makaavan jossain katuojassa, vaikka talvellakin, niin en kyllä jää auttamaan. Pitäkööt tunkkinsa kun on sinne päätynyt. Ja vielä omaa tyhmyyttään..
edenbeast
30.10.2013 08:25:55
reative: Juurikin näin. Esim. syövälle tai muulle OIKEALLE sairaudelle kun et itse voi mitään etkä välttämättä vaikuttaa siihenkään saatko sen.

Mutta noi spurkut on kyllä ihan itse valinneet tiensä joten miksi auttaa..

Joten ei heru sympatioita muitakaan, ja jos joskus jonkun narkkarin näen makaavan jossain katuojassa, vaikka talvellakin, niin en kyllä jää auttamaan. Pitäkööt tunkkinsa kun on sinne päätynyt. Ja vielä omaa tyhmyyttään..

Mistä tiedät että kyseessä on narkkari eikä esim. sairaskohtauksen saanut?
???
reative
30.10.2013 08:33:12
edenbeast: Mistä tiedät että kyseessä on narkkari eikä esim. sairaskohtauksen saanut?

Eiköhän tuon nyt näe jo ihan ulospäin..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)