aalataur 17.02.2009 17:25:23 | |
---|
|
Henkka1000 17.02.2009 17:32:53 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=5WDzcAd1evo Tossa on joku jeppe Shure SM57:lla äänittänyt Blackstaria.. Kyllähän nää on katottu läpi kaikki, totta kai. Mut sekin on vähän kysymysmerkki, että paljonko juutuubi muuntaa ääntä. Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila) |
aalataur 17.02.2009 17:41:32 (muokattu 17.02.2009 17:49:44) | |
---|
Kyllähän nää on katottu läpi kaikki, totta kai. Mut sekin on vähän kysymysmerkki, että paljonko juutuubi muuntaa ääntä. Jepni.. mulle on tulossa Thomannilta tuo Blackstar mini stack jossa on siis kaksi pienoiskaappia mukana ja tuo HT-5 nuppi. Mulla on SM57 niin voin sillä sitten äänitellä jotain soundiclippejä. Edit: Tuo jamppa jonka SinäPutki -videon linkitin, lupasi tuolla että jos sille laittaa privaviestiä, niin se voi antaa linkin WAVeihin noista pätkistä. Lähetin sille viestin, niin jos se antaa ne linkit, linkitän ne sitten tänne. |
aalataur 17.02.2009 19:55:25 | |
---|
|
mitja 17.02.2009 23:36:34 | |
---|
nyt enemmän ministackillä soittaneena olen muuttanut imelipidettäni positiivisemmaksi. Oma soundikin löytyi, ja pitää sanoa että toi ISF on tässä oikeasti käyttökelpoinen ominaisuus! Vastaa tietenkin vähän perinteistä contour säätöä mutta eri lähestymistavalla, ja middlen potikka toimii kuitenkin erikseen. "oikeissa" putkivehkeissähän tuo vaihtaisi painopistettä 6L6 putkista EL34:ään tms. mutta käy se näinkin. Cleani nyt on mitä on. Ei säväytä erityisesti, mutta enemmän tällä tulee säröllä soiteltuakin, ja säröä riittää! Sen olen huomannut että laite kuulostaa ainakin omaan korvaan paremmalta vähän heikkotehoisemmilla humbuckereilla. Ei mene heti ruttuun. Series One kun tulisi jo ulos... |
Lilli 18.02.2009 12:29:47 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=5WDzcAd1evo Tossa on joku jeppe Shure SM57:lla äänittänyt Blackstaria.. Osittain tämän esittelypätkän ansiosta panin tänään HT-5H:n tilaukseen. Kokeillaan ja kuunnellaan, kommentteja myöhemmin! But she never lost her head
Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side |
Kidi 18.02.2009 16:04:34 | |
---|
Tänään lähti tilaukseen kans... Turha oli lähteä merta edemmäs kalaan, Markun musasta löyty ja halavalla!!! |
ganes-rocker 18.02.2009 16:06:37 (muokattu 18.02.2009 16:07:04) | |
---|
|
Miihkis 18.02.2009 16:40:47 | |
---|
Olikos täällä kukaan päässyt vertailemaan stackia ja comboa keskenään? Kovasti tuo combo kiinnostaisi... Kovasti on myös ollu mielipiteitä tuon sopivuudesta/sopimattomuudesta kerrostaloon, notta pitäis itse päästä jossain testaamaan. Osaako joku kertoa onko noita pääkaupunkiseudulla jossain liikkeessä? |
Grugi 18.02.2009 16:45:48 (muokattu 18.02.2009 16:51:38) | |
---|
Olikos täällä kukaan päässyt vertailemaan stackia ja comboa keskenään? Kovasti tuo combo kiinnostaisi... Kovasti on myös ollu mielipiteitä tuon sopivuudesta/sopimattomuudesta kerrostaloon, notta pitäis itse päästä jossain testaamaan. Osaako joku kertoa onko noita pääkaupunkiseudulla jossain liikkeessä? Mulla on stacki ja en ole comboa testannu mut toki tosta nupista voin laittaa vain yhden kaapin kiinni ni vastaa aika lähelle comboa. Kerrostalossa soittelen ja ihan hyvin pelittää. Edittii. Yhellä kaapilla ei ole ihan niin tuhti luonnollisesti mut kun molemmat on kiinni ni alkaa jo kuulostaa jykevämmältä. Nii ja nuppia on ainakin musamaailmassa mut combosta en tiedä missä pääsis testaa. SDMF |
Lilli 18.02.2009 19:21:18 | |
---|
Tänään lähti tilaukseen kans... Turha oli lähteä merta edemmäs kalaan, Markun musasta löyty ja halavalla!!! Sama juttu, Markulta tuntuu löytyvän aivan Thompan hinnalla, tälläkin kertaa...! But she never lost her head
Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side |
rasavili 21.02.2009 22:47:46 | |
---|
ite tilasin 10.2 nupin ja meiliä tuli 12.2 että on lähtenyt matkaan. Pakettiseurannan mukaan on ollut 19.2 Suomessa ja seurannassa lukee "duedate 20.2", vaan eipä tuo mulle asti oo vielä ainakaan päätynyt. Hoitaako Itella tuon paketin toimituksen Suomessa vai kuinka ? |
Mandarax 22.02.2009 00:09:58 | |
---|
rasavili: ite tilasin 10.2 nupin ja meiliä tuli 12.2 että on lähtenyt matkaan. Pakettiseurannan mukaan on ollut 19.2 Suomessa ja seurannassa lukee "duedate 20.2", vaan eipä tuo mulle asti oo vielä ainakaan päätynyt. Hoitaako Itella tuon paketin toimituksen Suomessa vai kuinka ? Mistä tilasit? M B Music LTD:stä tilattuna Itella toi kotiin, eivätkä sen kummemmin soitelleet etukäteen. Satuin säkällä olemaan kotosalla. Saattaa siis olla, että perjantaina (20.2.) joku onkin käynyt oven takana kääntymässä... I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
jra 22.02.2009 00:18:46 | |
---|
Harvey666: Mistä tilasit? M B Music LTD:stä tilattuna Itella toi kotiin, eivätkä sen kummemmin soitelleet etukäteen. Satuin säkällä olemaan kotosalla. Saattaa siis olla, että perjantaina (20.2.) joku onkin käynyt oven takana kääntymässä... Itse tilasin Blackstarin tuolta M B Musicista. UPS:n kortti oli oven raossa, kun en sattunut olemaan kahden ensimmäisen tuontiyrityksen aikana kotona. Sitten olivat suosiolla vieneet paketin lähimpään postiin, josta sai hakea. Olin käsittänyt että käyttävät jotain muuta kuriiria kuin UPS, mutta olisiko niin että sama paikallinen lähettifirma ajaa useamman kansainvälisen kuriirin ajoja, ja sattui vain käyttämään UPS:n lappua? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
rasavili 22.02.2009 00:37:41 | |
---|
juurikin tuolta tilasin ja olin koko perjantain kotona, ehkäpä se maanantaina tulee, hopeso |
Henkka1000 22.02.2009 13:35:38 | |
---|
rasavili: juurikin tuolta tilasin ja olin koko perjantain kotona, ehkäpä se maanantaina tulee, hopeso Mullakin tuli päivä jälkeen tuon due daten. Eli ei paniikkia. :) Posti toi mullakin, eivätkä mitään etukäteen ilmotelleet Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila) |
Grugi 22.02.2009 15:05:13 | |
---|
Mulla taas UPS heppu soitti päivää ennen duedatea että millos vois kamat tuoda. SDMF |
vhei 23.02.2009 10:01:26 | |
---|
Mun Tomppalandian tilaus, HT-5 + sekalaista krääsää, lähti kolmena pakettina. Eka paketti, jossa vaan piuhoja ja kieliä, tuli perjainaina. Mutta se pääasia lähti päivää myöhemmin saksanmaalta eikä ehtiny viikonlopuksi uuteen kotiinsa, prkl. Olis ehtiny jo koko viikonlopun leikkiä uudella lelulla... Jospa tänään tulisi, ainakin on jo Itellan hoteissa samalla paikkakunnalla. Perhekin on sopivasti poissa kotoa pari päivää :) |
aalataur 23.02.2009 15:31:34 | |
---|
vhei: Mun Tomppalandian tilaus, HT-5 + sekalaista krääsää, lähti kolmena pakettina. Eka paketti, jossa vaan piuhoja ja kieliä, tuli perjainaina. Mutta se pääasia lähti päivää myöhemmin saksanmaalta eikä ehtiny viikonlopuksi uuteen kotiinsa, prkl. Olis ehtiny jo koko viikonlopun leikkiä uudella lelulla... Jospa tänään tulisi, ainakin on jo Itellan hoteissa samalla paikkakunnalla. Perhekin on sopivasti poissa kotoa pari päivää :) Minä tilasin T-kaupasta HT-5 stackin ja G-Sharpin + kieliä ja muuta sälää. Viikko kesti että saivat tavarat pakettiin ja lähtemään, vaikka kaikkea oli varastossa heti. Sanoivat että lähetys tulee lavarahtina, eli kuulemma pahimmillaan 14 työpäivän odotusaika vielä tähän päälle. |
rasavili 23.02.2009 15:38:45 | |
---|
Tänään se sitten saapui, on hieno vermes ja tosissaan ääntä irtoaa :) |