Perza 01.06.2021 21:52:33 | |
---|
kojones: Oli tossa keväällä yks Dual Recto keissillä 700€, meinasin hakea mutta eipä sitten jaksanut. Kai sen joku haki. Varsinainen ilmiö! |
Antsa Lipsanen 01.06.2021 22:06:08 (muokattu 01.06.2021 22:06:34) | |
---|
Perza: Joo o, Nomadista ei ole tykätty koskaa, vaikka ominaisuuksiltaan onki todella hyvä, mutta jääny pahasti jalkoihin, samoin varmaan Kochin hype ei ihan lähteny sillonku olis pitäny. Mutta mites Mesan muut, Mark sarja, Rectifier sarja, joko niitä saa kantaa kotiin kaks yhen hinnalla, ei mun mielestä? Minä tuossa taannoin keväällä hetken mielijohteesta hankin miellyttävästi hinnoitellun Nomad 55 -combon. Testaamatta toki. Tokihan tuo jännitti, internet on täynnä hyvinkin ristiriitaista todistusta. Pelko oli aiheeton, tämähän on mitä mainion rock-vehje. Todella monipuoliset ominaisuudet mutta mikä tärkeintä, soundaa todella hyvältä niitten kepakoiden jatkona, joita minulla on käytössäni. Olen itse asiassa ollut tämän kanssa niin iloinen, että nyt onkin parin kuukauden ajan jäänyt treeniksellä Triple Crown käyttämättä ja käynnistelemättä. Merkillistä. |
BugBadWolf 01.06.2021 22:38:52 | |
---|
Antsa Lipsanen:...että nyt onkin parin kuukauden ajan jäänyt treeniksellä Triple Crown käyttämättä ja käynnistelemättä. Merkillistä. Voin kerätä, vaikka se vanhalle ja raihnaalle ukkorahjukselle hengenmenoksi lopulta koituukin, kaikki treenikämppien nurkissa lojuvat ylimääräiset Mesat pois. Enkä edes laskuta siivouksesta, vaan uhraudun ihan hyväntekeväisyysmielessä ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Perza 01.06.2021 23:18:16 | |
---|
Antsa Lipsanen: Minä tuossa taannoin keväällä hetken mielijohteesta hankin miellyttävästi hinnoitellun Nomad 55 -combon. Testaamatta toki. Tokihan tuo jännitti, internet on täynnä hyvinkin ristiriitaista todistusta. Pelko oli aiheeton, tämähän on mitä mainion rock-vehje. Todella monipuoliset ominaisuudet mutta mikä tärkeintä, soundaa todella hyvältä niitten kepakoiden jatkona, joita minulla on käytössäni. Olen itse asiassa ollut tämän kanssa niin iloinen, että nyt onkin parin kuukauden ajan jäänyt treeniksellä Triple Crown käyttämättä ja käynnistelemättä. Merkillistä. Joo en tiedä mihin tätä mainos puhetta tarvitaan. Itse omistan edelleen 45 2x12 ja omistuksessa on ollut myös 55. Erittäin hyvä ja monipuolinen vehe, mutta silti jäi jalkoihin, eikä tuo edelleenkään kovin haluttu kampe ole. Eikä sen tämän hetkinen hinta mun mielestä liity ajan suhdanteisiin tai koronaan. |
hallu 02.06.2021 00:14:52 | |
---|
Perza: Joo o, Nomadista ei ole tykätty koskaa, vaikka ominaisuuksiltaan onki todella hyvä, mutta jääny pahasti jalkoihin, samoin varmaan Kochin hype ei ihan lähteny sillonku olis pitäny. Mutta mites Mesan muut, Mark sarja, Rectifier sarja, joko niitä saa kantaa kotiin kaks yhen hinnalla, ei mun mielestä? Markit on säilyttäneet todellakin hyvin hintansa ja ne on nousseet takaisin siitä kuopasta joka tuossa taannoin oli kun markki vitosia myytiin komboja alle kahden tonnin, mutta nyt ne on taas yli kaksi tonttua. Rectot ovat myös säilyttäneet hintansa..... paitsi ehkä se mikäsenytoli se singlerectifier jota myytiin joku aika sitten reilulla tonnilla ja viimeksi kun semmoisen näin niin oli pyynti tippunut jo johonkin kahdeksan huntin huitteille. Mutta olet oikeassa, että Mesan suosituimmat mallit rectoverb, rectot (road king, roaster, etc.), Markit, Lonestarit.... hmmmm unohdinko jonkin.... ovat säilyttäneet arvonsa ja jos joku on notkahtanut niin on noussut taas. Ehkä se mun johtopäätös oli liian hätäinen. Se varmaan syntyi siitä, että toria selatessani osuu silmiin tuontuostakin niin houkuttelevalla hinnalla vahvareita, että meinaa ostokaasu iskeä, vaikka ei ole mitään tarvettakaan (silloin se on halpa jos se himottaa ostaa vaikka ei tarvitse). Pikatessa roiskuu :-D |
Antsa Lipsanen 02.06.2021 07:46:34 | |
---|
Perza: Joo en tiedä mihin tätä mainos puhetta tarvitaan. Itse omistan edelleen 45 2x12 ja omistuksessa on ollut myös 55. Erittäin hyvä ja monipuolinen vehe, mutta silti jäi jalkoihin, eikä tuo edelleenkään kovin haluttu kampe ole. Eikä sen tämän hetkinen hinta mun mielestä liity ajan suhdanteisiin tai koronaan. Pahoittelut, ei tätä mainospuhetta tosiaankaan tähän tarvittu. Kunhan innostuin toteamaan aiheen vierestä hyvän ja edullisen putkivahvistinhankinnan. Johda sinä keskustelua, seurailen sivummalta. |
Guitarfreak 02.06.2021 08:41:17 | |
---|
Antsa Lipsanen: Pahoittelut, ei tätä mainospuhetta tosiaankaan tähän tarvittu. Kunhan innostuin toteamaan aiheen vierestä hyvän ja edullisen putkivahvistinhankinnan. Johda sinä keskustelua, seurailen sivummalta. Ei täällä saa innostua eikä näyttää tunteita :D täähän on analyyttinen keskustelukerho ikääntyville harrastelijoille Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Perza 02.06.2021 10:49:37 | |
---|
Guitarfreak: Ei täällä saa innostua eikä näyttää tunteita :D täähän on analyyttinen keskustelukerho ikääntyville harrastelijoille Niin no keskustelu liittyy hintoihin ei ominaisuuksiin käsittääkseni, mutta voihan tänne toki mainoislauseita ja syväluotaavia analyysejä kirjoitella jos haluaa, lisäksi vastaus oli lainauksesta päätelle tarkoitettu minulla, joten ilmoitin käsittääkseni asiallisesti, että minua et vahvistimen hyvyydestä tarvitse vakuuttaa... mutta tehkää niinku olette tottuneet tekemään... |
BugBadWolf 02.06.2021 15:25:58 | |
---|
Guitarfreak: Ei täällä saa innostua eikä näyttää tunteita :D täähän on analyyttinen keskustelukerho ikääntyville harrastelijoille Saisit tulla siivoamaan aiheuttamasi sotkun. Kahvia joka paikassa. Hyvä ettei lentänyt nenästäkin. Keskusteluhan on se, mitä internet vihaa. Ja jos liittää siihen sanan "analyyttinen", tai poistuu jollain muulla tavalla ydinryhmän kiveen hakkaamalta uskomusten polulta, jumalanpilkasta tuomittakoon ja susille syötettäköön. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Guitarfreak 02.06.2021 18:27:08 | |
---|
BugBadWolf: ... Keskusteluhan on se, mitä internet vihaa. Ja jos liittää siihen sanan "analyyttinen", tai poistuu jollain muulla tavalla ydinryhmän kiveen hakkaamalta uskomusten polulta, jumalanpilkasta tuomittakoon ja susille syötettäköön. Kuulostaa ihan yhteiskunnalta. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
BugBadWolf 03.06.2021 15:10:42 | |
---|
Guitarfreak: Kuulostaa ihan yhteiskunnalta. Niin. Internet on tislattua yhteiskuntaa. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Jonttu 09.06.2021 12:20:44 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1642105 VHT 2/50/2 Pääte ja Engl e530 etunen 1350€? Tokihan saa tarjota... Ostin oman vastaavan päätteen 450€ ja noita etusia näkee 300€ myynnissä, usein jopa alle. Vai onko tässä nyt joku mitä en tiedä? https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY |
Shredator 09.06.2021 13:10:16 | |
---|
Jonttu: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1642105 VHT 2/50/2 Pääte ja Engl e530 etunen 1350€? Tokihan saa tarjota... Ostin oman vastaavan päätteen 450€ ja noita etusia näkee 300€ myynnissä, usein jopa alle. Vai onko tässä nyt joku mitä en tiedä? Fryettet taitaa liikahtaa nykyään 800-900€, että on tuossa pikkasen tinkivaraa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Gary the pine 21.06.2021 11:29:16 (muokattu 21.06.2021 11:30:21) | |
---|
Aavistuksen pulskea marsu taas, tuntuis että systemaattisesti koitetaan hilata joka versio sinne parin tonnin huitteille, vaikka 10-15 vuotta sitten osa oli lähes ongelmajätettä. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1659639 edit. eli 2205 + 1960A kokonaisedullisesti 1999e Tulin, näin, paskoin housuun. |
Jukka Häikiö 22.06.2021 21:46:32 | |
---|
Gary the pine: Aavistuksen pulskea marsu taas, tuntuis että systemaattisesti koitetaan hilata joka versio sinne parin tonnin huitteille, vaikka 10-15 vuotta sitten osa oli lähes ongelmajätettä. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1659639 edit. eli 2205 + 1960A kokonaisedullisesti 1999e Näinpä, nää on näitä hassuttelijoita, samaten kuin nää muutama nikki jotka vuodesta toiseen kaupittelee samoja Marsuja, Kipponeita ja fenkkuja. Ei siinä, saahan sitä pyydellä. No höh, kyllä se siitä... |
Jukka Häikiö 22.06.2021 21:53:17 | |
---|
Niin, onhan mullakin toi ikiaikainen pedaalilauta tuolla torilla. Sinänsä huvittavaa, olin joskus ihan unohtanut sen sinne ja joku sit soitti ja sanoi ostavansa sen, just silloin oli taas pedaalibuumi päällä, eikä sit malttanut myydä. No nyt se on taas siellä, kai sen joku hullu ostaa tohon hintaan, ostinhan minäkin;=DD Onhan se nyt pimee hinta 450€ pedaalilaudasta, vaan ei ne rinnesuksetkaan ilmasia ole, vaikkei niin laskija oliskaa No höh, kyllä se siitä... |
Kiksaus 23.06.2021 09:03:27 | |
---|
Shredator: Fryettet taitaa liikahtaa nykyään 800-900€, että on tuossa pikkasen tinkivaraa. On hinnat nousseet muutamassa vuodessa. Oman 2/90/2 myin nelisen vuotta sitten 650€ about puolen vuoden torilla roikkumisen jälkeen. Nyt se kaduttaa kun olisi tarvetta sellaiselle. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
Jonttu 28.06.2021 10:24:31 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY |
Borgback 02.07.2021 10:35:44 | |
---|
|
Metalkallo 02.07.2021 11:15:21 | |
---|
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |