aak127 09.06.2021 14:07:53 | |
---|
Retkumies: Taas semmoset kevyet 12 muistiin laittoa minun ilmoituksesta, mutta ei yhtäkään yhteydenottoa. Minua selkeästi trollataan. Kyllä totuus taitaa olla, että jos otelaudassa olisi linnut, se olisi lentänyt jo seuraavalle omistajalle. |
mettän peikko 09.06.2021 14:15:59 | |
---|
Eilen laitoin viisi kappaletta humbuckerreita torille ja nyt niistä on oikeastaan jäljellä enää yksi air norton, jota yritin myydä jo aikaisemmin. Pitää kai tänään käydä pedaalit läpi ja laittaa niistä ylimääräiset myyntiin, jos tämmöinen halvempi tilpehööri menee noin kivasti kaupaksi. |
iec 09.06.2021 15:01:14 | |
---|
aak127: Kyllä totuus taitaa olla, että jos otelaudassa olisi linnut, se olisi lentänyt jo seuraavalle omistajalle. Ne linnut on yllättävän tärkeitä joillekin PRS:n ostajaehdokkaille, eli menee sinne visuaaliselle/odotusarvo -puolelle ne pikkuseikat jotka ratkaisevat onko ostajia kirkuen jonossa vai ei. (Omassa PRS:ssä on ne linnut kieltämättä joo...). Toki hinta on uutenakin halvempi ilman lintuja kuin saman sarjan linnullisissa malleissa. Mites se Kaija Koon biisi nyt menikään:"...ja lokit kirkui ne karanneet on PRS:n kitaroista kai. Esitin kysymyksen: Kuka jätti linnut kitarasta pois...." Eipä siellä kyllä yhtään lokkia ole vaan haukkoja ja muita lintuja ainakaan tuossa mun Santana III:ssa. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Retkumies 09.06.2021 16:20:53 (muokattu 09.06.2021 16:24:03) | |
---|
aak127: Kyllä totuus taitaa olla, että jos otelaudassa olisi linnut, se olisi lentänyt jo seuraavalle omistajalle. Todennäköisesti. Hauskaa, että itellä on mielipide muuttunut nuitten lintujen suhteen. Ennen oli iha must have PRS-kitaroiden kanssa, mutta nykyään (kun telineestäkin löytyy custom 24 lintuineen kaikkineen) ne jo hieman ällöttää. Ihan liian herkästi aiheuttaa mielikuvan koristekitarasta, minkä vaikkapa joku rahanhajuinen asianajaja voisi ripustaa toimistoon koristeeksi. :D E: Että siinä mielessä mä ainakin tykkään tästä sc245 lookista. Sopivan hillitty, mutta silti nätti kuin mikä. |
PIM 16.06.2021 19:39:18 | |
---|
Hyvin meni vanha Marsu kaupaksi. Olin varautunut pidempään roikottamiseen torilla, kun toissapäivänä laitoin ilmoituksen ja äsken kävi kaveri hakemassa ja maksoi nikottelematta sen minkä pyysin. Nyt on vähän haikea olo, kun 20 ja puoli vuotta ehti tulla mittariin yhteistä matkaa. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Hynkel 16.06.2021 20:50:12 | |
---|
Retkumies: Todennäköisesti. Hauskaa, että itellä on mielipide muuttunut nuitten lintujen suhteen. Ennen oli iha must have PRS-kitaroiden kanssa, mutta nykyään (kun telineestäkin löytyy custom 24 lintuineen kaikkineen) ne jo hieman ällöttää. Ihan liian herkästi aiheuttaa mielikuvan koristekitarasta, minkä vaikkapa joku rahanhajuinen asianajaja voisi ripustaa toimistoon koristeeksi. :D E: Että siinä mielessä mä ainakin tykkään tästä sc245 lookista. Sopivan hillitty, mutta silti nätti kuin mikä. Ostaisin heti jos olisi hieman enemmän löysää rahaa. Harmillisesti et kelpuuta vaihtojakaan, se tietysti rajaa ostajakuntaa. Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
parek 16.06.2021 21:06:25 | |
---|
Kaikki kalliit kamat on menneet kyllä kaupaksi vaikken ole edes yrittänyt myydä niitä, mutta alle satasen pedaaleista ei ole pariin kuukauteen tullut muistaakseni ainuttakaan yhteydenottoa. Eikä toistaiseksi edes tosta pakettidiilistä, joka on käsittääkseni jo oikeasti halpa. |
Pinewood 16.06.2021 21:44:16 (muokattu 16.06.2021 21:45:35) | |
---|
Erikoinen päivä. Ilmoituksen laiton jälkeen oli tullut ihan kivasti merkkauksia, mutta alkuun kaupankäynti oli hiljaista yhtä vaihtotarjousta lukuunottamatta. Tänään sitten, muutaman tunnin sisään, neljä yhteydenottoa ja niistä kolme kauppaa pyydetyllä hinnalla. Yritin toki heti alunperin hinnoitella siten, että kaupat olisivat kummallekin osapuolelle hyviä, mutta yllättihän tämä ostoryntäys positiivisesti. Täytyy vielä lopuksi todeta, että edellisessä viestissä mainittu pakettitarjous oli todella hyvä. |
Retkumies 16.06.2021 22:10:13 (muokattu 16.06.2021 22:36:41) | |
---|
Hynkel: Ostaisin heti jos olisi hieman enemmän löysää rahaa. Harmillisesti et kelpuuta vaihtojakaan, se tietysti rajaa ostajakuntaa. Joo, tällä kertaa en tarvitse uutta skebaa. Taitaa myös tämä mun asuinpaikka rajata ostajia, kun ei täällä pohjoisessa niin paljoa populaa ole ja ihan ymmärrettävää ettei kaikki halua kokeilematta ostaa. Niin ja eihä tuo PRS tosiaan halvimmasta päästä ole. Toisaalta, core PRS:t yleensä käytettyinäkin pyörivät paljon suurimmissa summissa. |
Gaines 17.06.2021 16:09:52 | |
---|
Ei kauaa ole tarvinnut ihmetellä, kun laitoin aamulla pedaaleja tarjolle. No säristimet on vielä tarjolla, kaikki muut meni että vilahti...pakettia on saanut värkätä. Hinnat kun ruuvaa sopiviksi niin näyttää kelpaavan ja hyvä niin. Sydän lyö ja parta kasvaa. |
PIM 18.06.2021 00:07:15 | |
---|
Tänään meni PRS Se Soapbar semi-hollow pyyntihinnalla. 2500 eurolla kamaa kaupaksi kahdessa päivässä taitaa olla ihan henk. koht. ennätys. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Retkumies 22.06.2021 20:59:30 | |
---|
17 muistiin lisäystä, 1379 avausta, mutta 0 yhteydenottoa. :D Eipä tässä mitää hätää ole myymisen kanssa, mutta nätisti henkilökohtaiset ennätykset paukkuu ilmoituksen kanssa. |
ibnz 22.06.2021 21:50:51 | |
---|
On erittäin hieno ja väriltään erityisesti. Kyllä se menee - varmaan jengillä kitaroita nurkat täynnä ja pitää saada entisiä alta pois (köh köh)... Tosin nyt kun korona alkaa tässä ehkä hiipumaan, ehkä yleisesti aletaan budjetoimaan viihteeseen tms turhaan lähitulevaisuudessa ja hamstraus vähenee Huomenna sitten! |
Retkumies 22.06.2021 21:56:07 | |
---|
Niinpä, niin minäkin uskon. Huomaa kyllä, että tavara ei liiku niin nopeasti tällä hetkellä, kuin vaikkapa koronan alkuvaiheessa. Sillo ei kauaa menny tavaran kuin tavaran kanssa |
Alfons Åberg 23.06.2021 17:00:11 | |
---|
Putkivahvistimen myynti otti aikansa, mutta lopulta se kaupaksi meni. Ja muistiin merkitsijöitä oli kolme, vaikka yhteydenottoja yksi; se kauppaan johtanut. Ilman ilmoituksen uppaamista. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Lego 23.06.2021 22:30:10 | |
---|
Presidentti: Putkivahvistimen myynti otti aikansa, mutta lopulta se kaupaksi meni. Ja muistiin merkitsijöitä oli kolme, vaikka yhteydenottoja yksi; se kauppaan johtanut. Ilman ilmoituksen uppaamista. No, muistiinmerkkaajat on niitä playereitä jotka odottaa hinnanlaskua, aka pikavoiton odottelijoita. Noh, siinä nähdään kenellä on paras käsi ja kärsivällisyys kohdallaan, ei kannata ruveta hintaa laskemaan mikäli on jonkun tason päättänyt millä kama menee. Suomessa kuitenkin on tavara suht halpaa mikäli vertaa vaikka johonkin reverbiin :D |
BugBadWolf 23.06.2021 23:35:08 (muokattu 23.06.2021 23:38:25) | |
---|
Ennen oli kaikki paremmin. Meitä kamarunkkareita istui joka kuusenoksalla. Parhailla useampia. Ainakin niitä nuoria ja laihoja. "Ostamatta ei testata" oli hauska vitsi, koska totta. Ostit laitteen, kokeilit pari kuukautta josko teistä tulisi pariskunta ja jos ei tullut, samalla hinnalla myyntiin ja uutta putkeen. Sitten joku päästi lapset internetiin ja kaikki meni pilalle. Kun käsimätön lapsi pääsi palstalle, hän toimi niinkuin uhmaikäinen tenava heittäytyen karkkihyllyn eteen mahalleen ja kirkui raivokkaan kärsimättömänä, kun äiti/ostaja ei reagoinut hänen kohtuuttomaan vaatimukseensa kolmessatoista sekunnissa. Koska mnetissä ei - marketista poiketen -löydy topakkaa äitimuoria joka vetelisi kirkumisen aloittanutta nulikkaa navetassa vasikoita kanniskelemalla hankitulla rakkauden voimalla ympäri korvia, muutkin kakarat yhtyivät kuoroon. Tuloksena massailmiö, jossa kaikilla on hätä, vaikka kukaan ei tiedä miksi. Kama menisi kaupaksi, jos väki ei panikoisi. Suurimmalla osalla on edelleen rahaa. Suurin osa kamarunkkareista tekisi kauppaa, jos romu liikkuisi "wanhan liiton (tm) " ehdoilla. Ts ei pelättäisi että laite jää nurkkiin jos ei maistu. Itse könötän täällä metsässä odotelleen sitä että joku vanhoista kamarunkkareista aktivoituisi myymään ylimääräisen PRS:nsä pois. Mutta O tempora, o mores! Taskuuni reikää polttavan tonnin lisäksi osa kauppahinnasta pitäisi pystyä suorittamaan vahvistinnuppeina. Ja se ei käy, koska nykymaailma on pilalla. Mnetin tilanne; pelko kaman jäämisestä käsiin ja sitä kautta syntynyt lama soittokamamarkkinoilla on 90% itse aiheutettu. Vain se viimeinen 10% on soittimien ja soittajien evoluutiota. Todistakaapa muuta. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Alfons Åberg 24.06.2021 08:59:23 | |
---|
Lego: No, muistiinmerkkaajat on niitä playereitä jotka odottaa hinnanlaskua, aka pikavoiton odottelijoita. Noh, siinä nähdään kenellä on paras käsi ja kärsivällisyys kohdallaan, ei kannata ruveta hintaa laskemaan mikäli on jonkun tason päättänyt millä kama menee. Suomessa kuitenkin on tavara suht halpaa mikäli vertaa vaikka johonkin reverbiin :D Juu, mä olen sen päättynyt etten pelaa hollantilaista huutokauppaa myynti-ilmoituksella, koska käyvän hinnan määrittelen valmiiksi ja otan huomioon onko vielä tuotannossa oleva malli yms. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Funkånaut 24.06.2021 09:27:03 | |
---|
Lego: No, muistiinmerkkaajat on niitä playereitä jotka odottaa hinnanlaskua, aka pikavoiton odottelijoita. Noh, siinä nähdään kenellä on paras käsi ja kärsivällisyys kohdallaan, ei kannata ruveta hintaa laskemaan mikäli on jonkun tason päättänyt millä kama menee. Suomessa kuitenkin on tavara suht halpaa mikäli vertaa vaikka johonkin reverbiin :D Toisaalta, saahan sitä pyytää mitä haluaa mutta kauppahinnat saattavat olla melko eri hintoja kuin pyyntihinnat. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
marke- 24.06.2021 10:57:13 | |
---|
Lähes missä tahansa asiassa sopeutujat voittaa, ja olosuhteista valittavat häviää. |