sirdickyj 01.06.2025 11:14:51 | |
---|
hemmo: meillä on niitä montakymmentä metriä, hyllysä remonttiohjelmia Noni, lue ne ja luovu siitä stratosta. |
Andy Six 01.06.2025 11:20:41 | |
---|
sirdickyj: Sopii Hemulille, sillä on silmälasitkin. Mullakin on. Ajattelin kyllä lukea kirjan Leonard Cohenista kesälomallani. |
hemmo 01.06.2025 17:31:15 | |
---|
juici: Ota tankki irti ja tarkista liittimiltä tankin alkuun tai loppuun menevät ohuet johtimet. Todennäköisesti jompikumpi on poikki. Tankki oli ehjä. Kokeilen vaihaa 12AX7:n. Mä olen tässä vähän... funtsaillu |
McNulty 01.06.2025 19:35:45 | |
---|
hemmo: Tankki oli ehjä. Kokeilen vaihaa 12AX7:n. Onko kaikudraiverina AX7? Eikös se usein ole AT7? Ja koska paluukin tulee samaan rööriin niin vaatii melko usein jonkun balanced tested matched kikkareen. Mulla tuo Fenkun SS22 on niin kranttu ettei siinä toiminut laadukas NOS-putkikaan, vaan piti tilata TAD:lta hipohipo balanced and matched isolla rahalla, mutta nyt toimii ongelmitta. Tsekkaa vielä, että input- ja output-käämit ovat ok, jos kerran tankki onpi irti. Ja jos on Accutronicsin nykytuotantoa, niin heitä kuuseen ja hanki TAD tai MOD tilalle ;) moving in stereo |
McNulty 01.06.2025 19:39:15 | |
---|
Ostaa päräytin torilta sinisen Hendrix-limpun. Kohta vertailen sitä punaisen Ge-version kanssa. moving in stereo |
hemmo 01.06.2025 21:09:58 | |
---|
McNulty: Onko kaikudraiverina AX7? Eikös se usein ole AT7? Ja koska paluukin tulee samaan rööriin niin vaatii melko usein jonkun balanced tested matched kikkareen. Mulla tuo Fenkun SS22 on niin kranttu ettei siinä toiminut laadukas NOS-putkikaan, vaan piti tilata TAD:lta hipohipo balanced and matched isolla rahalla, mutta nyt toimii ongelmitta. otin putken irki, niin oli se 12AX7 samoin rakentaja oli niin merkinnyt Tsekkaa vielä, että input- ja output-käämit ovat ok, jos kerran tankki onpi irti. Ja jos on Accutronicsin nykytuotantoa, niin heitä kuuseen ja hanki TAD tai MOD tilalle ;) en mie näistäkään yhtn mitn ymmärrä, mutta kunnossa se tankki näytti olevan toisaalta eihän tuo maksa uutena kuin noin 30 €, mutta kokeillaan nyt putken vaihtoa enste, mulla on aikaa Mä olen tässä vähän... funtsaillu |
vvaltsu 03.06.2025 12:30:03 | |
---|
https://on.soundcloud.com/RopcftQUO0LC6tXD6I Tein yksiä juhlia varten kunnon vitun piripolkkaa Garagebandilla. Pitääkö lie harkita siirtymistä kokonaan tesnon puolelle, kun tuli niin kovaa ajoa? Tai ainakin tehä Ebut ja alkaa harrastaa jotain autonrotteloita että voi sitten luukuttaa tätä jossain torin nurkalla. |
McNulty 03.06.2025 21:14:46 | |
---|
Saatoin ehkä vähän vahingossa ostaa 2x12" komootin. Huomenna hakuhommia. moving in stereo |
sirdickyj 03.06.2025 21:31:31 | |
---|
McNulty: Saatoin ehkä vähän vahingossa ostaa 2x12" komootin. Huomenna hakuhommia. Mäki ostin mutta tahallani Tulee kun tulee. Kochin keinokuorma kotiutui jo ja toimii täysii |
McNulty 04.06.2025 18:51:16 | |
---|
Pakko tunnustaa, että minullakin hieman tarkoitushakuista hankintaa. Etsiskelin 100W tehonkestolla olevaa vaakamallista 2x12" kaappia tuon Dual Showmanin alle. No, nyt sellainen löytyi Järvenpäästä. Ostin sen torilla olleen edullisen Heritage Ampsin 2x12" skoben. Käsityönä tehty Virginia Beachillä Peter Matherin toimesta, joka valmisti Heritage Amplificationille kaiutinkaapit. Massiivipuuta, dovetail-liitokset, vimpan päälle ns. kaikki. Mather oli eräänlainen legenda tällä saralla ja valmisti muutamille putiikkivalmistajille combo-, nuppi- ja kaiutinkoteloita (mm. Carr, Milkman yms.). Harmittavasti Mather menehtyi syksyllä 2023 vain 57-vuotiaana. Hänen vaimonsa on pitänyt firman sähköpostin ja FB-sivun hengissä, jotta asiakkaat voivat olla yhteydessä jos on jotain laitteisiin liittyviä kysymyksiä tms. https://www.facebook.com/matherampcabinet/moving in stereo |
p130 04.06.2025 19:02:29 | |
---|
McNulty: Ostin sen torilla olleen edullisen Heritage Ampsin 2x12" skoben.
Perhana kun on jäänyt huomaamatta torilla. Millaisella toleksilla tuo on? Kiinnostelisi ehkä Heritage Colonial -nupin kaveriksi. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
McNulty 04.06.2025 19:19:04 | |
---|
p130: Perhana kun on jäänyt huomaamatta torilla. Millaisella toleksilla tuo on? Kiinnostelisi ehkä Heritage Colonial -nupin kaveriksi. Tämä oli sillä ruskealla "Cowgirl" tolexilla, eli kukkakuvioitu tumman ruskea. Kaukaa menee "paisleysta". moving in stereo |
p130 04.06.2025 19:32:54 | |
---|
McNulty: Tämä oli sillä ruskealla "Cowgirl" tolexilla, eli kukkakuvioitu tumman ruskea. Kaukaa menee "paisleysta". Nuppi on tavallisella mustalla pinnalla. Jos ja kun tulee tarve kamarumbata, niin saa silti tyrkyttää. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
McNulty 04.06.2025 19:50:29 | |
---|
moving in stereo |
McNulty 04.06.2025 19:52:21 | |
---|
Tai ehkä mun pitää vaan ostaa tuolla kuosilla oleva nuppi? :D moving in stereo |
p130 04.06.2025 19:54:45 | |
---|
McNulty: Tai ehkä mun pitää vaan ostaa tuolla kuosilla oleva nuppi? :D Colonialia on ainakin ollut, vaikka näyttäisi olevan suunnilleen kaikki mustaa. Siinä on suunnilleen kaikki, mitä vahvistimelta voi tarvita. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
McNulty 04.06.2025 20:00:08 | |
---|
moving in stereo |
p130 04.06.2025 20:07:06 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
rheinone 04.06.2025 20:12:45 | |
---|
"Theres plenty good money to be made;
Supplying the army with the tools of the trade." |
McNulty 04.06.2025 20:16:24 | |
---|
p130: Kova olisi, mutta tuolta ei tarvitse ihmisen ostaa mitään. Mä kyselin Fenkun 2x12" kaapin perään. Olisi ollut joku vintage-vehje mutta nupin kera ja hintalappu tosiaan sen verran pitkä, että no can do. Tykkään että vintage-tauhkaa arvostetaan, mutta alkavat olla ihan yleiset, perusperus ei-raretkin sen verran suolaisilla hintalapuilla, että jää ainakin meikäläisellä ostamatta. moving in stereo |