hevikukko 14.01.2017 23:51:20 | |
---|
BugBadWolf: Maailma on sen verran omituinen paikka, ettei sen menon ihmettelyyn tarvita mnetiä ;D Ei toki, mutta kummasti se hymy sieltä irtosi pelkän M.netin neutraalin keskustelun voimalla Jee! ;D |
BugBadWolf 15.01.2017 00:07:57 | |
---|
hevikukko: Ei toki, mutta kummasti se hymy sieltä irtosi pelkän M.netin neutraalin keskustelun voimalla Jee! ;D No minulla ainakin on kestohymy tuolla allekirjoituksessani. En yksinkertaisesti osaa suhtautua näihin juttuihin kuolemanvakavasti muutenkaan. Harmi sinänsä, jos joku jättää nappaamatta hallussani olevan oikean tiedon jostain asiasta siksi, että aiheesta tiedottaminen ei tapahdukaan körttiläishengessä. Vaan liekö se sellainen minulta on pois..? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
high_society 15.01.2017 00:21:26 | |
---|
Ootte te hassuja. King for a day. |
hevikukko 15.01.2017 01:52:19 | |
---|
BugBadWolf: No minulla ainakin on kestohymy tuolla allekirjoituksessani. En yksinkertaisesti osaa suhtautua näihin juttuihin kuolemanvakavasti muutenkaan. Harmi sinänsä, jos joku jättää nappaamatta hallussani olevan oikean tiedon jostain asiasta siksi, että aiheesta tiedottaminen ei tapahdukaan körttiläishengessä. Vaan liekö se sellainen minulta on pois..? Tuskinpa ja hyvä pointti. |
klobasa 15.01.2017 16:47:28 | |
---|
Netti menee varmaan kohta rikki jos täällä muuttuu meno vielä nykyistä negatiivisemmaksi. Joku raja silläkin on pakko olla miten paljon negatiivisuutta tänne mahtuu. |
heviäijä 15.01.2017 22:21:34 | |
---|
penii dasdfokaosd SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
BugBadWolf 15.01.2017 22:22:44 | |
---|
heviäijä: penii dasdfokaosd Tismalleen. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
J.Nikkanen 15.01.2017 22:24:00 | |
---|
Mun mielestä mnet eijole ollenkaan negatiivinen. Ihan peruspaskaa joka tuutista niinkuin aina, ja tietäjät tietää että tuuttiin tää tehtiin. |
phiit 15.01.2017 22:28:04 (muokattu 15.01.2017 22:28:33) | |
---|
klobasa: Joku raja silläkin on pakko olla miten paljon negatiivisuutta tänne mahtuu. Juu paha energia kertyy ja keskittyy saatanan vasemmaksi kivekseki ja tappaa kaikki! ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Laulava Kylätohtori 15.01.2017 22:29:46 | |
---|
J.Nikkanen: Mun mielestä mnet eijole ollenkaan negatiivinen. Ihan peruspaskaa joka tuutista niinkuin aina, ja tietäjät tietää että tuuttiin tää tehtiin. Joo, kyllä pärisee... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
BugBadWolf 15.01.2017 22:31:22 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, kyllä pärisee... Älä ahmi papujasi, vaan niele rauhallisesti ja pärinä vähenee. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |