harripoika 02.09.2024 15:49:17 (muokattu 02.09.2024 15:54:26) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Enkä usko, että se pieksentä kusetetunkaan fiiliksiä kauheasti parantaisi, kun suurin kiukku on laantunut. Kyllä kunnon kosto antaa kauheat kiksit. Koettu on. Mitä kauemmin odottaa sen hunajaisempi fiilis. |
trih 02.09.2024 15:55:51 (muokattu 02.09.2024 15:58:53) | |
---|
konza: Joo on olemassa kahdenlaisia ihmisiä niitä jotka uhoaa ja eivät koskaan tee mitään ja niitä jotka toimivat kylmän viileästi. Suomessa vaan tuntuu menevän niin että noi paskiaiset tuntuvat olevan aina "uhreja" jos vaikka vaan puolustaisit itseäsi kuten tuossa aiemmassa esimerkissä joku tiesi kertoa. Olen muuten jo käynyt tuon huijarin osoitteessa mutta eipä kukaan tullut avaamaan ovea tai sitten eivät olleet oikeastikaan kotona. Kun sitten laitoin viestiä että kävin visiitillä niin jo alettiin uhkailemaan viranomaisilla, siinähän tekevät RI:n niin saadaan vyyhti ehkä nopeammin pakettiin. Menen muuten aivan varmasti vielä uudestaan vierailulle jos tähän keissiin ei ala tulemaan selvyyttä. Ajattelin alunperin pitää tämän omana tietonani mutta jos tosiaan tulee lisää samaisen huijarin uhreiksi joutuneita niin ihan mieluusti kerron osoitteen yv:llä. Minun tapauksessa puhutaan nyt satojen eurojen kusetuksesta joten pistää vituttamaan aika rankasti. Tuli vähän huumoria mieleen, mutta jos tuolla edellä mainitsemallani kaverilla olisi mennyt kaupat pieleen, niin meno olisi ollut jotain tällaista: https://www.youtube.com/watch?v=pslUqRMPthk libera te tutemet ex inferis |
TimoPL 03.09.2024 15:51:32 | |
---|
Kevin Williams lähetti mulle juuri seuraavan viestin: "Onko sinulla sitä saatavilla? Lähetä minulle kuvat tarkistaaksesi sen oikein." Jotenkin homma haiskahti ja tämä viestiketju löytyikin haulla. Tuollaisesta osoitteesta lähetti viestiä, k3746582@gmail.com Pian 45 vuotta kitaran soittoa takana, eli lupaava kitaristinalku jo vuodesta 1980. |
harripoika 04.09.2024 04:45:06 | |
---|
TimoPL: Kevin Williams lähetti mulle juuri seuraavan viestin: "Onko sinulla sitä saatavilla? Lähetä minulle kuvat tarkistaaksesi sen oikein." Jotenkin homma haiskahti ja tämä viestiketju löytyikin haulla. Tuollaisesta osoitteesta lähetti viestiä, k3746582@gmail.com Ai jotenkin haiskahtaa+:))) |
saapet 04.09.2024 16:10:27 | |
---|
TimoPL: Kevin Williams lähetti mulle juuri seuraavan viestin: "Onko sinulla sitä saatavilla? Lähetä minulle kuvat tarkistaaksesi sen oikein." Jotenkin homma haiskahti ja tämä viestiketju löytyikin haulla. Tuollaisesta osoitteesta lähetti viestiä, k3746582@gmail.com Täysin samanlainen maili saavutti minutkin, estoon meni kertaheitolla. Nothing beats a good strat. |
jakezzz 08.09.2024 13:06:45 | |
---|
pidä tunkkis |
zedder 08.09.2024 14:14:43 | |
---|
This Is Who We Are |
ituvirtanen 08.09.2024 14:17:22 | |
---|
|
Alfons Åberg 09.09.2024 07:08:59 (muokattu 09.09.2024 07:11:11) | |
---|
Twinkle: tää on kaikki ihan täysin sitä että minkälaiseksi me moinen tilanne kuvitellaan ja tottakai kaikilla on jonkinlainen romantisoitu näkemys siitä miten tapahtumat menisi. Erittäin hyvin sanottu. Mutta yleensä rikokseen vastaaminen rikoksella on hyvin ongelmallista. Varsinkin, jos se rikos on vakavempaa laatua. Kuten tuossa ylempänä jo tavallaan sanottiin. Laulava Kylätohtori: poliisit vain totesivat varkaan "itse kaatuneen omiin jalkoihinsa", joten kaikki riippuu kaikesta, mutten silti siihen luottaisi, että kusettajia saa piestä vailla seurauksia. "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
BugBadWolf 16.09.2024 15:08:11 (muokattu 16.09.2024 15:18:30) | |
---|
Onkos herrasväelle tullut montakin kiinnostusilmoitusta tunnuksella janeshf092? Laiskuuttani kyselen, kun en viitsisi alkaa sen kanssa postailemaan vain vahvistaakseni tuoreen tunnuksen ja "huomenta, kiinnostunut + geemail-osoite" viestin vääreellisyyttä turhalla viestinvaihdolla. Edit: Ei sillä, etteikö täysin kuolleen mnetin torin pelastajaksi ilmestyisi jonkinlaisella puolalaisella nimellä varustettu immeinen harva se päivä. Pitäähän sitä nyt ihmiskuntaan sentään uskoa. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
jarmo vh 16.09.2024 15:18:07 | |
---|
Mulle tuli viikko sitten tällainen: Lähettäjä:_? (#240888) Lähetetty:_07.09.2024 18:05 Otsikko:_Purple Plexi (villej1) Viesti:_Hyvää iltapäivää. Kiinnostunut - janesprivic@gmail.com Janes mainittu tässäkin. En vastannut ja sen koomin ei mitään kuulunut. BugBadWolf: Onkos herrasväelle tullut montakin kiinnostusilmoitusta tunnuksella janeshf092? Laiskuuttani kyselen, kun en viitsisi alkaa sen kanssa postailemaan vain vahvistaakseni tuoreen tunnuksen ja "huomenta, kiinnostunut + geemail-osoite" vääreellisyyttä turhalla viestinvaihdolla. Mitä vanhempi, sitä vanhempi. |
BugBadWolf 16.09.2024 17:28:50 | |
---|
jarmo vh:... janesprivic@gmail.com... Sama osoite on. Tunnus vain luotu 15. päivä. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Jeszse 17.09.2024 14:18:11 | |
---|
Noniin, Antti Rantanen oli eilen kiinnostunu tori.fissä tosta meiten vaffarista, oli saatanan hyvännäkönen koijaus, en tajunnu ennenku tänään ei menny kortti kaupan kassalla läpi. Pääsi mun mobilepayyn sisään ja imeskeli tililtä reilu 700 euroa. Nyt on kortit ja verkkopankkitunnarit ja mobilepayt suljettuna ja asia käsittelyssä, pari viikkoo menee että saa uuden kortin ja tunnarit että pääsee sit tekeen vielä rikosilmotuksen. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
TheMurno 17.09.2024 14:29:14 | |
---|
Jeszse: Noniin, Antti Rantanen oli eilen kiinnostunu tori.fissä tosta meiten vaffarista, oli saatanan hyvännäkönen koijaus, en tajunnu ennenku tänään ei menny kortti kaupan kassalla läpi. Hetkonen, nyt kuulostaa jo vähän pelottavalta. Haluatko valaista, että mitä kävi? Pakko ei tietenkään ole. |
Jeszse 17.09.2024 14:35:50 (muokattu 17.09.2024 14:37:48) | |
---|
TheMurno: Hetkonen, nyt kuulostaa jo vähän pelottavalta. Haluatko valaista, että mitä kävi? Pakko ei tietenkään ole. Ihan perinteinen että tulee torissa viestillä kyselyjä laitteesta, ja ehdottelee ToriDiilin käyttöö, sit ku aktivoin sen ni tuli samaan viestiketjuun että tuotteesta on tarjottu toridiiliä, mut sen jälkeen meni hommat vihkoon ku en tajunnu huijaukseks ku tuli erillinen sähköposti että hyväksy tarjous. En oo toridiiliä koskaan käyttäny enkä tienny miten se toimii ja jostain syystä ei kellot kilkattanu siinäkään kohin ku nakuttelin kortin tietoja sisään jotenki vaan olettaen että siitä tori.fi tietää minne se maksu tulee. ":D" Nilkki pääsi sit mun pankkitunnareilla mobilepay-tilille ja imi sitä kautta kyhnyt talteen. Soittelin pankin ja mobilepayn asiakaspalveluun tossa, molemmissa oltiin sitä mieltä että hyvin selkee peli mistä on kyse, pankista suljettiin kortti ja verkkopankkitunnukset ja mobilepaysta mun käyttis ja ilmeisesti tekee jotain jatkotoimenpiteitä sen vastaanottajan tilin kans. Rikosilmotuksen pääsen tekeen vasta ku saan uudet pankkitunnarit, sitä en tiiä onko noilla keinot rahojen palauttamiseen sen jälkeen vai oliko vaan oppirahoja. e. Tori.fin sivujen ohjeita ku lukee ni siellä on melko selkeesti esimerkkikuvat ja kaikki miltä ne tarjoukset näyttää ku ne tulee oikeeta kautta, ja myös kerrotaan toki että tori.fi ei ikinä lähetä sähköpostilla tarjouksia tai kysele mitään maksutietoja myyjältä. Olis ehkä kandennu lukee etukäteen hehe. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
TheMurno 17.09.2024 14:39:52 (muokattu 17.09.2024 14:40:42) | |
---|
Jeszse: Ihan perinteinen että tulee torissa viestillä kyselyjä laitteesta, ja ehdottelee ToriDiilin käyttöö, sit ku aktivoin sen ni tuli samaan viestiketjuun että tuotteesta on tarjottu toridiiliä, mut sen jälkeen meni hommat vihkoon ku en tajunnu huijaukseks ku tuli erillinen sähköposti että hyväksy tarjous. En oo toridiiliä koskaan käyttäny enkä tienny miten se toimii ja jostain syystä ei kellot kilkattanu siinäkään kohin ku nakuttelin kortin tietoja sisään jotenki vaan olettaen että siitä tori.fi tietää minne se maksu tulee. ":D" Nilkki pääsi sit mun pankkitunnareilla mobilepay-tilille ja imi sitä kautta kyhnyt talteen. Soittelin pankin ja mobilepayn asiakaspalveluun tossa, molemmissa oltiin sitä mieltä että hyvin selkee peli mistä on kyse, pankista suljettiin kortti ja verkkopankkitunnukset ja mobilepaysta mun käyttis ja ilmeisesti tekee jotain jatkotoimenpiteitä sen vastaanottajan tilin kans. Rikosilmotuksen pääsen tekeen vasta ku saan uudet pankkitunnarit, sitä en tiiä onko noilla keinot rahojen palauttamiseen sen jälkeen vai oliko vaan oppirahoja. Okei, pitänee pysyä kaukana tuosta ToriDiili-hommasta ja tehdä kauppaa vaan kasvotusten tai rahat tilille, paketti postiin -meiningillä. E: Toivottavasti homma ratkeaa siten, että saat rahasi takasin. Vittumaisia ihmisiä sitä onkin liikenteessä. |
Metalkallo 17.09.2024 15:40:15 | |
---|
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Twinkle 18.09.2024 10:36:46 | |
---|
TheMurno: Okei, pitänee pysyä kaukana tuosta ToriDiili-hommasta Ei sentään, se mitä kannattaa tehdä, on lukea ohjeet ja noudattaa niitä. Sitä toki en tiedä millä ne voisi tehdä niiden ohjeet paremmiksi ja näkyvämmäksi niin ettei siinä ole tommoista erehtymisen vaaraa, mutta toisaalta ei tollaista vastaan voi oikein tehdä mitään kun se huijaus harhautetaan torin ulkopuolelle. |
Rage67 20.09.2024 08:24:03 | |
---|
Rizkitekija (#233271) on mahdollinen huijari. Rahojen maksamisen jälkeen kontakti loppui saman tien. Aluksi vastaa nopeastikin. Kauppaa myös samaan aikaan jo kaupoista tehtyjä laitteita (useampi tyyppi ollut testaamassa). Riskoilmo lähtee ja poistan tämän jos jostain syystä rahat palautuu. Kaupannut samaa tavaraa myös torissa. En ainakaan maksaisi etukäteen mitään. |
otamatone 20.09.2024 08:41:36 | |
---|
Kaikki riskitekijät ainakin täyttyy tossa. Oulusta + gmail-tili + alle 20 vuotta vanha käyttäjätunnus. |