jPekka 21.03.2003 10:18:41 (muokattu 21.03.2003 10:23:29) | |
---|
En, vaan esmes Fenkun Bonnie Raittiin ym. (EDIT: Hups, lipsahti) Kun saisi vielä yhtä taitavat sormet... Muista nimikkomalleista oikeastaan ainoa himokki on ollut 40-50-lukujen kantrijazz-kitaristi Les Paulille suunniteltu Gibson-malli. Näyttäisi hienolta seinällä, etenkin tobacco sunburstina. .
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Deranged 21.03.2003 10:19:22 | |
---|
Moi, Mitä mieltä porukka on noista? Kuka ostaa (tunnustakaa??) kitaran jonka lavassa lukee jonku kitaristin nimi yms sitten vielä piste I:n päälle, että tämä mainittu kuuluisa kitaristi ei _VARMASTI_ soita em signaturella kuin korkeintaa pari promo juttua. Ostin pari vuotta sitten käytettynä Peaveyn EVH Wolfgangin ja se on paras kitara joka mulla on ollut. Rahapulassa sen sitten myin, hullu kun olin. Sen kaltaista täyteläistä ja voimakasta sointia akustisesti ei monestakaan sähkökitarasta löydy, saatikka sitten mikkejä joista lähtee tarpeeksi biteä Deathin soittoon pelkän vahvarin ja piuhan avulla, siis ilmän ylimääräisiä säristin-päristin- suristin-pedaaleja (jostain syystä inhoan säröpedaaleja). |
Guitarfreak 21.03.2003 10:54:29 | |
---|
No... tuhlasin viimeiset rahani vuosi sitten Ibanezin JPM:ään. Oli aikas loistava ostos... vaikka samalla hinnalla saisi sen RG:n ja mikit, nii siinäpä ei silti oo tuota kaulaa... JPM:n kaulaprofiili sopii mun käteen aikas hyvin... Enkä oo katunu vaikka jouduin myymään Gibsonin LesPaul Specialin. Että... Signature mallit käy hyvin. Siinä missä muutkin kitarat, jos ne vaan toimii 8) Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. |
thomaso 21.03.2003 20:57:41 | |
---|
Sen kaltaista täyteläistä ja voimakasta sointia akustisesti ei monestakaan sähkökitarasta löydy, saatikka sitten mikkejä joista lähtee tarpeeksi biteä Deathin soittoon pelkän vahvarin ja piuhan avulla, siis ilmän ylimääräisiä säristin-päristin- suristin-pedaaleja (jostain syystä inhoan säröpedaaleja). Näin on. ja on muuten siitä hyvä "signature" kitara ettei lue mitään Eddie van Halenia isolla (no lavassa on pienellä kirjainyhdistelmä evh) Eli kitara on oikeastaan ihan oma mallinsa jota saa sitten erilaisilla herkuilla varustettuna. Ainoastaan elektroniikka taitaa olla vakio.
|
LaXu 21.03.2003 21:42:52 | |
---|
Juu, tuo EVH-malli on siitä hyvä, että se ei ole ihan pelkkä muokattu perusmalli. Tosin Musicmanin Axis Sport on aika samanlainen muistaakseni. Kumpi oli ensin, EVH-signature vai Axis? |
thomaso 22.03.2003 10:48:05 | |
---|
Eddiellähän oli ekana diili musarin/EB:n kanssa ja sen loputtua kuvioihin tuli Peavey joten tavallaan Wolfgang on paranneltu versio. Axis on alkuperäinen evh-malli ja se oli siis ennen wolfgangia. Axis super sport on sitten malli johon EB/MM on lisännyt uusimpia kehitysideoitaan. |
makoskela 22.03.2003 13:15:39 | |
---|
Niin, kokemukseni perusteella Wolfgang on parempi soitin kaikin puolin kuin se vanha Musari. Ja miksikö? Peavey on panostanut enemmän hardwareen kuin ulkonä- köön. Kivan näköinen loimukansi ei tee soinnista välttämättä parempaa. p.s mulla olis wolffi tarjolla sopuhintaan |
lukeman 23.03.2003 08:58:28 | |
---|
Niin, kokemukseni perusteella Wolfgang on parempi soitin kaikin puolin kuin se vanha Musari. Ja miksikö? Peavey on panostanut enemmän hardwareen kuin ulkonä- köön. Kivan näköinen loimukansi ei tee soinnista välttämättä parempaa. p.s mulla olis wolffi tarjolla sopuhintaan Mikä on sopuhintasi? Myytkö sitä suoraan vai kelpuutatko vaihdokin? |
makoskela 23.03.2003 14:35:14 (muokattu 23.03.2003 14:35:53) | |
---|
laitoin sulle lukeman pikaviestiä tulemaan. |