phiit 15.02.2024 12:40:34 | |
---|
askomiko: Juu rahojen saanti näissä tilanteissa on 99.9% mahdotonta, sikäli ihan sama mitä tekee. PayPal saattaa olla ostajalle avuliaampi. Jep, Paypalissa ostaja voittaa aina. Muutama kerta ebaysta jääny tulematta tai muuten ollu vähän siinä siinä ettei olekaan se mistä maksettu ja aina saanu massit takasin. |
Antti1 15.02.2024 12:43:39 | |
---|
phiit: Jep, Paypalissa ostaja voittaa aina. Muutama kerta ebaysta jääny tulematta tai muuten ollu vähän siinä siinä ettei olekaan se mistä maksettu ja aina saanu massit takasin. Ei pidä paikkaansa. Rahat ovat menneet ja PayPalia ei kiinnostanut asia lainkaan. |
phiit 15.02.2024 12:53:05 | |
---|
Antti1: Ei pidä paikkaansa. Rahat ovat menneet ja PayPalia ei kiinnostanut asia lainkaan. Hopi hopi avaamaan dispute asiasta |
L.H 15.02.2024 13:15:42 | |
---|
Mulla on käynyt niin, että viallinen tuote olisi Paypalin mukaan pitänyt palauttaa myyjälle, että olisin saanut rahani takaisin ja palautus olisi pitänyt tehdä myyjän vaatimalla tavalla, joka taas olisi tullut maksanut niin paljon, että tuli lopulta halvemmaksi heittää tavarat roskiin ja niellä tappio. Varmaan kymmeniä viestejä väänsin rautalankaa Paypalin kanssa asiasta ja siitä miten helvetissä systeemi voi toimi niin, että pitää maksaa satanen saadakseen viisikymppiä(todellisuudessa summat oli isompia), mutta ei auttanut. Kusinen katiska. |
Antti1 15.02.2024 13:17:05 | |
---|
phiit: Hopi hopi avaamaan dispute asiasta Juu, sekin tuli tehtyä jo saman tien. Totesivat, että kaikki meni kuin pitikin ja case closed. |
Henri Henri Olavi 15.02.2024 14:20:52 (muokattu 15.02.2024 14:21:54) | |
---|
PayPalin kautta on ollut ihan kuningas-kohtelua niinä parina kertana kun on ollut ongelmia. Ihan paras lafka. Näistä on tosin jo tuoreemmastakin tapauksesta ehkä yli 8 vuotta. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Kontiak 15.02.2024 15:55:24 | |
---|
Pauli Lappalainen: Valtiokonttori lienee viimeinen mahdollisuus jos oikeuden päätöksen mukaista maksua tule. Pankin koneilta näkyy kiistattomasti, että numerot siirtyneet tililtä toiselle ja poliisi toteaa, että myyjä ei ole yrittänytkään laittaa myyntitavaraa matkaan. Whatabout Paypal kjeh kjeh "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Henri Henri Olavi 15.02.2024 16:00:28 (muokattu 15.02.2024 16:00:58) | |
---|
Maksua noista on aika turha odottaa saavaksi. Ei noilla pirivietereillä ole koskaan mitään tuloja tai ulosmitattavaa. Pääasia on se, että saavat tuomioita, eli elämänsä vaikeutuvat. Se on vain hyväksi heillekin. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Laulava Kylätohtori 15.02.2024 16:18:50 | |
---|
Ei kai valtionkonttori kusetettuja tavaroita korvaa? Lähinnä jotain väkivaltatuomioista tulleita korvauksia, jos tuomitulla ei ole rahaa maksaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Henri Henri Olavi 15.02.2024 16:29:07 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei kai valtionkonttori kusetettuja tavaroita korvaa? Ei korvaa. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Laulava Kylätohtori 15.02.2024 16:32:30 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei korvaa. No hyvä. Nykymeno on ihan jiirissä. Sillä vaan eteenpäin. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Kiksaus 19.02.2024 19:14:06 | |
---|
kaapokkeli: Kyllä ja nimi on Jesse V*lla/ J&J duo operoi toistaiseksi numerosta +358414892130 Tähän huomio, että ko. numerosta yritettiin kaupata mulle Foxroxin flangeria. Nimellä ~J. Merimaskusta nouto. Käyn hakemassa kun olen menossa Turkuun. Katotaan onko tuotetta. Noita ei kovin montaa varmaan Suomessa ole ja hänellä kaksi. Mutta, jos on niin hyvä mulle. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
NieIida 19.02.2024 20:13:00 | |
---|
ak69: Viisain ratkausu on sitten löytää joku toinen ostaja, jonka kanssa saa asiat hoidettua halutulla tavalla. Sehän olisikin helppoa jos aina voisi tehdä noin:) Ymmärrän kyllä sinun pointtisi mutta tässä kysymyksessä oli se että saataisiin vaan molempia tyydyttävä ratkaisu. Sellainen onneksi löydettiin ja kaikki meni lopulta hyvin:) |
kaapokkeli 19.02.2024 20:17:41 | |
---|
Kiksaus: Tähän huomio, että ko. numerosta yritettiin kaupata mulle Foxroxin flangeria. Nimellä ~J. Merimaskusta nouto. Käyn hakemassa kun olen menossa Turkuun. Katotaan onko tuotetta. Noita ei kovin montaa varmaan Suomessa ole ja hänellä kaksi. Mutta, jos on niin hyvä mulle. Mielenkiinnolla seuraan tilannetta. Laitahan raporttia, miten kaupanteko sujui? Mulle ei enää vastaa... Mistä tunnistaa herrasmiehen?
Osaa soittaa haitaria, muttei soita sitä. |
NieIida 19.02.2024 20:19:31 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Älä nyt vaan ainakaan etukäteen lähettele mitään mihinkään. Se on ihan normi ollut, että ostaja maksaa ensin tai sitten naamakaupat. Postiennakon ongelmat täällä jo käsiteltiin, se kannattaa heti unohtaa. Joko ostaja maksaa ennakkoon tai sitten uusi ostaja. Ei tuollaisen takia ole myöskään mitään järkeä lähteä ajamaan yli 20 kilometriä. Mitä sitten, kun olet ajanut sen 700 km, yrität tavoitella ostajaa eikä se vastaa. Sitten vaan ajelemaan leuka rinnassa 700 km takaisin kotiin soittopeli takapenkillä. Ennemmin vaikka myyt sen puolella hinnalla jollekin paikalliselle, niin saat saman nettona ja säästät 1400 km ajamisen ja säätämisen. Ps. Täällä on myös vittuilijoita, ei niistä kannata välitää. Jättää vaan omaan arvoonsa. Tämä saatiin onneksi maaliin ostajan sukulaisten avulla ilman että kenenkään piti ajella edestakaisin. Loppujen lopuksi kauppa toteutui vaikka molemmat epäilikin toista osapuolta eikä kumpikaan haluttu joustaa. En minä lähettämällä tuotetta eikä ostaja maksamalla rahoja. Nyt kuitenkin piano vaihtanut omistajaa ja rahat perillä eli joskus näköjään voi kaikki olla lopulta sitä miltä näyttää:D Eli siis lopputulos oli että lähiseudulla asuva ostajan sukulainen ajoi paikalle, testasi pianon, maksoi rahat ja otti tuotteet mukaan. Sain äsken vahvistuksen että se on ostajalle päätynyt myös ja kaikki olivat tyytyväisiä. Joskus siis näinkin eikä tullut mielipahaa kenellekään:) Kiitos kuitenkin neuvoista. |
Alppikylä 22.02.2024 16:05:31 | |
---|
Näyttää kommentoineen useaan myynti-ilmoon. Ja tuore niminerkki. artyrbbo44: _Hei. Jos ilmoituksesi on vielä ajan tasalla, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen artyrbotov@gmail.com .Haluaisin neuvotella ostoehdoista. |
Vibramate 22.02.2024 16:14:13 | |
---|
kaapokkeli: Kyllä ja nimi on Jesse V*lla/ J&J duo operoi toistaiseksi numerosta +358414892130 Joo voi v*ttu, liityn joukkoon. Koitin itsekin ostaa aktiivimonitoreita ja tuli kyseinen kaveri ihan fiksun oloisesti kaupittelemaan paria siten, että lähettää pöntöt minulle. Tehtiin kaupat, maksoin monnarit ja siihen loppui yhteydenpito. Kehtasi kuitenkin vielä jotain yhdellä viestillä selitellä (lue: v*ttuilla), kun sanoin vieväni asian virkavallalle. Huomenna lähtee rikosilmoitus ja saa nähdä miten käy. Jos ei nyt rahoja saa, niin ottaa kyllä opiskelijana päähän. Jos ei muuta niin opin ainakin, että vastedes aina googlaan "muusikoiden.net *insert käyttäjänimi*", kun teen kauppoja. Olisi tässäkin päänvaivalta säästynyt kun tämä lanka kuitenkin melkein ensimmäisenä hakuehdotuksissa. Ihmetyttää vain, kun kyseisen "kauppiaan" tiedot löytyvät ihan helposti, käyttäjätili on yli 10v vanha ja hänellä tuntuu olevan aktiiviset sometkin. Luulisi kusettajan olevan hieman vähemmän läpinäkyvä. En tiedä. Ottaa vaan päähän. "Ei tarvii virittää jos on tarpeeks säröä" |
erty 22.02.2024 16:19:51 | |
---|
Alppikylä: Näyttää kommentoineen useaan myynti-ilmoon. Ja tuore niminerkki. artyrbbo44: _Hei. Jos ilmoituksesi on vielä ajan tasalla, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen artyrbotov@gmail.com .Haluaisin neuvotella ostoehdoista. Näemmä mullekin spämmänny. Painoin varoitusta ni josko modet huomais paremmin. |
Tympee Huttunen 22.02.2024 16:27:11 (muokattu 22.02.2024 16:27:24) | |
---|
Vibramate: Joo voi v*ttu, liityn joukkoon. Koitin itsekin ostaa aktiivimonitoreita ja tuli kyseinen kaveri ihan fiksun oloisesti kaupittelemaan paria siten, että lähettää pöntöt minulle. Tehtiin kaupat, maksoin monnarit ja siihen loppui yhteydenpito. Kehtasi kuitenkin vielä jotain yhdellä viestillä selitellä (lue: v*ttuilla), kun sanoin vieväni asian virkavallalle. Huomenna lähtee rikosilmoitus ja saa nähdä miten käy. Jos ei nyt rahoja saa, niin ottaa kyllä opiskelijana päähän. Jos ei muuta niin opin ainakin, että vastedes aina googlaan "muusikoiden.net *insert käyttäjänimi*", kun teen kauppoja. Olisi tässäkin päänvaivalta säästynyt kun tämä lanka kuitenkin melkein ensimmäisenä hakuehdotuksissa. Ihmetyttää vain, kun kyseisen "kauppiaan" tiedot löytyvät ihan helposti, käyttäjätili on yli 10v vanha ja hänellä tuntuu olevan aktiiviset sometkin. Luulisi kusettajan olevan hieman vähemmän läpinäkyvä. En tiedä. Ottaa vaan päähän. Voi olla ankarasti arvailua, mutta J&J duon toinen osapuoli on hiljattain kuollut. Hänet tunnettiin myös näyttelijänä ja mm. Pikku Kakkosen Reppu-heppuna. Olisiko tuo nyt jotenkin vaikuttanut tähän käyttäytymiseen. |
fox 22.02.2024 16:32:12 | |
---|
Kiksaus: Tähän huomio, että ko. numerosta yritettiin kaupata mulle Foxroxin flangeria. Nimellä ~J. Merimaskusta nouto. Käyn hakemassa kun olen menossa Turkuun. Katotaan onko tuotetta. Noita ei kovin montaa varmaan Suomessa ole ja hänellä kaksi. Mutta, jos on niin hyvä mulle. Oliko Foxrox Paradox? Vai kakkosversion Paradox.. Ihan muuten mielenkiinnosta kyselen. |