Pauli Lappalainen 25.10.2021 16:32:43 | |
---|
|
juno 6 25.10.2021 16:47:40 | |
---|
JuSu: Ähihi. Pyysitkö selitystä? En viitsinyt kiusata enempää. Toki ois voinut ruveta tinkaamaan ja olla "iloinen" parin sadan alennuksesta jne.... Karma hoitaa tuon tyypin ennen pitkää. |
vänkylä 06.11.2021 12:47:56 | |
---|
Otan sen mutta koska olen kiireinen työni parissa, haluaisin lähettää GLS-postimiehen noutamaan lähetyksen ja luovuttamaan rahat sinulle. Mutta huomenna mihin aikaan olet tavoitettavissa, jotta postimies voi tulla kotiisi ja luovuttaa rahat sinulle Tämmöisen vastauksen sain omaan myynti-ilmoon,varmaan tosi ostaja nyt kyseessä..?? |
JuSu 06.11.2021 12:55:43 | |
---|
vänkylä: Otan sen mutta koska olen kiireinen työni parissa, haluaisin lähettää GLS-postimiehen noutamaan lähetyksen ja luovuttamaan rahat sinulle. Mutta huomenna mihin aikaan olet tavoitettavissa, jotta postimies voi tulla kotiisi ja luovuttaa rahat sinulle Tämmöisen vastauksen sain omaan myynti-ilmoon,varmaan tosi ostaja nyt kyseessä..?? Kömpelö huijausyritys. Jossain vaiheessa sun pitäisi maksaa jotain palvelumaksuja tms, että asia etenee. Haistattaisin pitkät, tosin sekin on turhaa, koska noi kai pääasiassa jotain botteja, jotka viestittelee. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
vänkylä 06.11.2021 13:26:19 | |
---|
JuSu: Kömpelö huijausyritys. Jossain vaiheessa sun pitäisi maksaa jotain palvelumaksuja tms, että asia etenee. Haistattaisin pitkät, tosin sekin on turhaa, koska noi kai pääasiassa jotain botteja, jotka viestittelee. Kävi itellä mielessä että jos vedättäs vähä,mutta eipä taida maksaa vaivaa. |
msalama 07.11.2021 17:31:43 (muokattu 07.11.2021 17:32:39) | |
---|
Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
Spirocore 07.11.2021 17:34:52 | |
---|
In your valley, beneath your sky |
msalama 07.11.2021 17:39:00 | |
---|
uus prepaid vaan vai..? Niin vissiin? Mut joo mä kanssa raportoin noi kummatkin huijausilmot ylläpidolle. Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
The Jack 07.11.2021 22:30:30 | |
---|
|
nightbird 07.11.2021 22:36:11 | |
---|
|
Durty 08.11.2021 17:24:15 | |
---|
Nimimerkki Pekkaummikko myi sikahalvalla Gibson SG Firebrandia, hinta taisi olla viiden sadan luokkaa(yp poistanut jo ilmon). Pistin pikaviestin, että tulen hakemaan. Ylläripylläri nouto ei käynyt millään toimitustavaksi. Tyyppi löytyy vielä jäsenlistasta, kannattaa pitää mielessä jos se antaa verenseisauttavia tarjouksia. |
Spirocore 08.11.2021 19:53:00 | |
---|
In your valley, beneath your sky |
The Jack 08.11.2021 20:06:20 | |
---|
Spirocore: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1692353 Sama jäbä jatkaa taas. Ei voi yrittämiseen puutteesta syyttää. Peku se on, perkele. Tällä kertaa vuorossa oli vaihteeksi naispuolinen alter ego, ja jo tuttu tarina exän kitarasta. |
juhaikonen 10.11.2021 08:47:08 | |
---|
|
janis 11.11.2021 22:44:26 | |
---|
Puh.Nro ylös ja jakoon vaikka suomi24. Löytyy sitten googlella. Ainakin sielä näkyy olevan joitakin huijareiden prepaid numeroita. Ku itte tekee, saa sellasta mitä tulee! |
pnieminenp 12.11.2021 05:09:32 | |
---|
|
msalama 12.11.2021 05:59:34 | |
---|
Durty 12.11.2021 10:03:10 | |
---|
|
msalama 12.11.2021 10:06:20 (muokattu 12.11.2021 10:08:08) | |
---|
jsavis 14.11.2021 18:29:13 | |
---|
Moi, Mitäs ajattelette tästä tapauksesta, onko kellään vastaavia kokemuksia: Minulla on yksi tavara myynnissä täällä ja tori.fi:ssä. Sain toissapäivänä Whatsappin kautta kiinnostuneen yhteydenoton. Pienen tinkauskierroksen jälkeen hinta saatiin kohdalleen, minkä jälkeen tämä ostajaehdokas lähetti seuraavan viestin: "OK, olen kiinnostunut, haluan ostaa, mutta asun Kuusamossa. Onko toimitus mahdollista? Olen kiinnostunut vain turvallisesta maksusta Suomen Postin verkkosivuston kautta. Saat rahat heti, ja sitten kuriiri ottaa sinuun yhteyttä." Tästä nousi jo heti karvat pystyyn, mutta esitin vielä pöljää ja vastasin: "Hienoa! Itselleni ei ole tuttu tuo kuvailemasi maksu/kuriirisysteemi, mutta jos sinä tiedät miten se toimii ja se on turvallinen molemmille osapuolille, se tietysti sopii. Lähetyskulut toki tuon sovitun hinnan päälle." Siihen hän: "Älä huoli, se toimii hyvin yksinkertaisesti. Osoittautuu, että ensin maksan tavarat ja toimituksen, jonka jälkeen lähetän sinulle linkin FedEx-verkkosivustolle, jossa sinun tulee ilmoittaa tietosi ja pankkikortti, jolle haluat vastaanottaa rahaa. Kun olet vastaanottanut rahat, kuriiri ottaa sinuun yhteyttä." Tässä kohtaa oli jo pakko ruveta vähän panemaan vastaan, joten vastasin: "Siis maksat tavaran ja kuljetuksen etukäteen? FedExillekö? Ja FedEx välittää maksun kortilleni, jonka tiedot ilmoitan jonnekin...? Sori, mutta ei FedExillä ole mitään tämänkaltaista palvelua. Oliko muita hyviä ideoita?" Siihen tuo kanalja vielä vastasi: "En tarkoittanut FedExiä vaan Suomen Postia". Ja tämän viestin yhteyteen oli liitetty 'ruutukaappaus'. Ihan oli nähty vaivaa. Oli otettu ruutukaappaus Postin ohjesivulta ja vaihdettu ohjeisiin oman tarinan mukaiset tekstit. No, lähetin vielä lopuksi viestin "OK, voitko lähettää linkin kyseiselle postin ohjesivulle, jolta ruutukaappauksesi on otettu. Tutustun palveluun tarkemmin." Tähän luonnollisesti sitten päättyi yhteydenpito siltä puolen. Jäi mietityttämään, miten tämä olisi edennyt, jos olisin jatkanut kaupantekoa. Ilmeisesti tämä puliveivaaja olisi lähettänyt minulle linkin itse pykäämälleen, Postin sivustoa jäljittelevälle verkkosivulle, jonne minua olisi pyydetty täyttämään luottokorttini numero sekä henkilötiedot aina henkilötunnusta myöten. Kaikenlaista yrittäjää... |