BugBadWolf 16.04.2016 20:29:41 | |
---|
mpekkanen: Tässä on kyllä jo vähän turvonnut hinta... Tuo on joku uiguurien/mongolien peli. NL-matka vuonna 78, nylonsukkapari sisään ja 6 pulloa vodkaa + soitin mukaan. Nyt perikunnan myymästä kuolinpesästä bongattuna sopuhintaan. Vähän on jopa petoksen makua. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
blaekie 16.04.2016 20:49:25 | |
---|
BugBadWolf: Tuo on joku uiguurien/mongolien peli. NL-matka vuonna 78, nylonsukkapari ja jamekset sisään ja 6 pulloa vodkaa + soitin mukaan. Nyt perikunnan myymästä kuolinpesästä bongattuna sopuhintaan. Vähän on jopa petoksen makua. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
BugBadWolf 16.04.2016 20:50:55 | |
---|
blaekie: ja jamekset Tuolla hinnalla olisi tullut jo parempi haitari. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
mpekkanen 16.04.2016 21:02:09 | |
---|
BugBadWolf: Tuo on joku uiguurien/mongolien peli. Vähän on jopa petoksen makua. Jonnekkin itä-eurooppaan olisin tuon itse sijoittanut/veikkannut, mutta menikin sitten vielä kauemmaksi varmaan... Ei kyllä taida tuolla hinnalla mennä ja on kyllä niin erikoinen soitin, että jos tuollaisen haluaa erikseen joku ostaa, niin varmaan kyllä tietää noiden arvonkin. Tuolla rahallahan käy jo hakemassa tuon soittimen ja on siellä reissulla viikon tai kaksikin. Ruuat ja tuollainen soitin, matkojen kanssa tuskin kustantaa edes tuota hintaa. Ei ainakaan suuruusluokalta kauheasti heitä... Tietysti riippuu majoituksestakin. Matkanahan tuollainen voisi olla ihan ok, mutta se on jo ihan eri kuin myydä jotain soitinta joka ei varmaan euroksi muutettuna ole siellä paikanpäällä montaa kolikkoa maksanut. Eikä tarvitse olla kovinkaan suuri soittimien asiantuntuja, että jo noista kahdesta kuvasta voi sanoa hinnan olevan todella paljon enemmän kuin oikea arvo. No, toisaalta aika sama mitä tuollaisesta pyytää kun ei se kuitenkaan mene kaupaksi. Ehkä se 18 euroa voisi olla taikka 20, jolla joku voisi tuollaista täysin matkamuistokrääsästä valmis ostamaan koristeeksi. Ehkä... |
Uki 17.04.2016 10:21:40 (muokattu 17.04.2016 10:22:48) | |
---|
blues guitar: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1139397 Omani ostin ja myös myin puoleen hintaan tuohon verrattuna. :D Mulle tarjosi sähkörumpuihin vaihdossa tätä kitaraa (ainakin samat kuvat oli liitteenä!). Väitti sähköpostissa, että arvioitu lähelle viisinumeroisia lukuja ammattilaisen toimesta. Vastasin, että kitarasi vaihtoarvo on n.1000-1500€. Ei lämmennyt yhtään ajatukselle. Nyt on sentään hinta tullut alaspäin sieltä 60-luvun Fenkkujen hinnoista! Jäi vaihtokaupat sillä kertaa tekemättä! |
Laulava Kylätohtori 17.04.2016 10:25:46 (muokattu 17.04.2016 10:26:16) | |
---|
Uki: Mulle tarjosi sähkörumpuihin vaihdossa tätä kitaraa (ainakin samat kuvat oli liitteenä!). Väitti sähköpostissa, että arvioitu lähelle viisinumeroisia lukuja ammattilaisen toimesta. Vastasin, että kitarasi vaihtoarvo on n.1000-1500€. Ei lämmennyt yhtään ajatukselle. Nyt on sentään hinta tullut alaspäin sieltä 60-luvun Fenkkujen hinnoista! Jäi vaihtokaupat sillä kertaa tekemättä! Nämä pistää aina miettimään, että onko kyseessä kusetusyritys vai onko myyjä oikeasti niin pihalla, ettei vaan tajua... e. tietysti tuollaiset "ammattilaisen hinta-arviot" indikoivat vahvasti kusetuksen suuntaan... They pass too much electricity. -SRV |
Uki 17.04.2016 10:39:41 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nämä pistää aina miettimään, että onko kyseessä kusetusyritys vai onko myyjä oikeasti niin pihalla, ettei vaan tajua... e. tietysti tuollaiset "ammattilaisen hinta-arviot" indikoivat vahvasti kusetuksen suuntaan... Itselle tuli aivan sama mieleen. Enkä tästä johtuen jaksanut enempää sähköpostikeskustelua käydäkään. Asettui myyjä jo hyvinkin puolustuskannalle vastausviestissään! |
Kivijalka 17.04.2016 11:26:58 (muokattu 17.04.2016 11:27:20) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nämä pistää aina miettimään, että onko kyseessä kusetusyritys vai onko myyjä oikeasti niin pihalla, ettei vaan tajua... e. tietysti tuollaiset "ammattilaisen hinta-arviot" indikoivat vahvasti kusetuksen suuntaan... Eipä siinä tarvitse kuin täysin pihalla olevan kysyä musaliikkeen myyjältä "Mulla on semmonen 50-luvun Stratocaster, mihi hintaa ne menee?" (Sitähän se 50th Anniversary tarkoittaa, eiks je?) Tadaa, "asiantuntija" arvioinut kitaran viisinumeroisella summalla! ;) "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
blues guitar 17.04.2016 11:47:06 (muokattu 17.04.2016 13:41:50) | |
---|
Uki: Mulle tarjosi sähkörumpuihin vaihdossa tätä kitaraa (ainakin samat kuvat oli liitteenä!). Väitti sähköpostissa, että arvioitu lähelle viisinumeroisia lukuja ammattilaisen toimesta. Vastasin, että kitarasi vaihtoarvo on n.1000-1500€. Ei lämmennyt yhtään ajatukselle. Nyt on sentään hinta tullut alaspäin sieltä 60-luvun Fenkkujen hinnoista! Jäi vaihtokaupat sillä kertaa tekemättä! Onneksi ainakin täällä torilla ostajakunta on hyvin hintatietoista. : ) Toivottavasti nykyinen omistaja ei ole maksanut ylihintaa kitarasta. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Uki 17.04.2016 14:18:05 | |
---|
blues guitar: Onneksi ainakin täällä torilla ostajakunta on hyvin hintatietoista. : ) Toivottavasti nykyinen omistaja ei ole maksanut ylihintaa kitarasta. En ole kitaroista kovinkaan hintatietoinen. Kysyin asiantuntijalta!:) Ja nettiä pikaisesti selaamalla sai sen kuvan, ettei -04 stratoista makseta viisinumeroisia summia! |
blues guitar 17.04.2016 14:53:25 | |
---|
Uki: En ole kitaroista kovinkaan hintatietoinen. Kysyin asiantuntijalta!:) Ja nettiä pikaisesti selaamalla sai sen kuvan, ettei -04 stratoista makseta viisinumeroisia summia! Onneksi ei kysynyt samalta "asiantuntialta" kuin myyjä. :D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Jukka Häikiö 17.04.2016 15:08:44 | |
---|
Asiahan ei mulle kuulu, mut mulla oli joku vuosi takaperin tuollainen ja myin sen hintaan:1100€ Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan... |
thunderrocks 17.04.2016 19:58:05 | |
---|
blues guitar: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1139397 Omani ostin ja myös myin puoleen hintaan tuohon verrattuna. :D No joo. Tuo on juhlavuoden 2004 American Standard Strato. Mulla on ollut samanlainen. Omani ostin musafasulta 2005. Fasun hinta oli tuolloin uutena 1500 €, tingin kauppahinnaksi 1350. Pidin kitaraa kymmenen vuotta ja myin sen viime vuonna hintaan 1000 € täällä torilla. Kyseessä on kyllä helvetin hyvä soitin. Ainakin omassani oli todella kauniit ja hienosti soivat puut, (swamp ash body) ja parhaat Fenkun stratomikit ikinä. Mutta kyllä tässä tapauksessa on nyt joku huonosti informoitu tai sitten kusetettu, ellei sitten kyseessä ole sen yritys. Hinnassa on about 1000 - 1500 liikaa. Ei siinä, saahan sitä yrittää... ;-) www.facebook.com/Bad Reputation, A Tribute to Thin Lizzy |
jhamarila 18.04.2016 14:55:01 | |
---|
thunderrocks: No joo. Tuo on juhlavuoden 2004 American Standard Strato. Mulla on ollut samanlainen. Omani ostin musafasulta 2005. Fasun hinta oli tuolloin uutena 1500 €, tingin kauppahinnaksi 1350. Pidin kitaraa kymmenen vuotta ja myin sen viime vuonna hintaan 1000 € täällä torilla. Kyseessä on kyllä helvetin hyvä soitin. Ainakin omassani oli todella kauniit ja hienosti soivat puut, (swamp ash body) ja parhaat Fenkun stratomikit ikinä. Mutta kyllä tässä tapauksessa on nyt joku huonosti informoitu tai sitten kusetettu, ellei sitten kyseessä ole sen yritys. Hinnassa on about 1000 - 1500 liikaa. Ei siinä, saahan sitä yrittää... ;-) http://www.kitarapaja.com/fender-50 … y-american-series-stratocaster-2004 http://www.rush.com/
http://www.davidgilmour.com/
http://fish-thecompany.com/ |
blues guitar 18.04.2016 15:07:07 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Kefiiri 19.04.2016 13:11:33 (muokattu 19.04.2016 13:14:02) | |
---|
En ole musiikin asiantuntija. |
antikristus 19.04.2016 15:00:13 | |
---|
|
BugBadWolf 19.04.2016 20:22:05 | |
---|
Kefiiri: Siitä guitalele.. Eikös tässä ala olla jo sen kaliiberin huijauksen maku, että poliisijuttu? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Durty 20.04.2016 01:06:58 | |
---|
Tuohan on Landolan lasten nylonkielinen. |
Kefiiri 20.04.2016 09:23:00 | |
---|
Se on jotain omituista huumoria... eilen oli vielä myynnissä myös Darth Vaderin miekka 12 000 eurolla. No se on varmaan myyty kun on hävinnyt. En ole musiikin asiantuntija. |