Aihe: Jacksonit ja ESP:t
1 2 3
ingle
04.06.2003 14:39:31
Mulla on ESP LTD Kirk Hammet Signature KH-502 ja se on sika hyvä. Oon päättäny että ikinä en osta mitään muuta merkkiä, kuin ESP:tä
If assholes could fly, this place would be an airport.
North
04.06.2003 23:32:35
Mä kävin Musamaailmasta poistamassa tänään Jacksonin DXMG:n ja on mun mielestä sa*tanan hyvä!
Ennen mulla oli tai siis on edelleenki Jacksonin RX10 jossa on aika paksu kaula,eli mulle aika pa*ka homma kun on niin lyhyet sormet mutta DXMG:n kanssa on ihan toinen asia.
ESP:n ltd mh-201 oli myös harkinnassa mutta päädyin Jaskaan.
J.Caven
05.06.2003 00:21:09

Viitaten jossain ketjun alussa puhuttuun kaulapainoisuuteen:

Mulla on sellanen Performer -sarjan Kellyn muotoinen Jackson. Se kippas kans aina nokilleen.

Mutta tein niin, että ruuvasin sen kaulanpuoleisen hihnatapin irti ja sijoitin sen uudelleen siihen kaulan ja kopan liitoskohdassa olevan logo-metallilätkän ylimmän vasemmanpuoleisimman ruuvin tilalle.

Ja katso! Eipä kipannut enää. Hyvä tuli. (Kun samassa rytäkässä vielä vaihtoi mikit ja kiilasi vibratallan kiinteästi jumiin...)

Eli harkitkaa tuollaista, jos mahdollista, kuitenkin luonnollisesti täysin omalla vastuulla.
Epäselvä
Collapsed
05.06.2003 14:29:27
Mutta tein niin, että ruuvasin sen kaulanpuoleisen hihnatapin irti ja sijoitin sen uudelleen siihen kaulan ja kopan liitoskohdassa olevan logo-metallilätkän ylimmän vasemmanpuoleisimman ruuvin tilalle.

Tuota oli ihan pakko kokeilla, ja kyllähän se toimii!! Enää ei Rhoadsini kanssa ole tasapaino-ongelmia. Kokeilkaa muutkin ihmeessä, jos kaulapainoisuus häiritsee! Kumma ettei jo Jacksonilla olla älytty sijoittaa hihnatappia tuohon...
North
05.06.2003 23:38:16
Tuota oli ihan pakko kokeilla, ja kyllähän se toimii!! Enää ei Rhoadsini kanssa ole tasapaino-ongelmia. Kokeilkaa muutkin ihmeessä, jos kaulapainoisuus häiritsee! Kumma ettei jo Jacksonilla olla älytty sijoittaa hihnatappia tuohon...

Toimii!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)