Aihe: varoituksensanoja Thomannin toiminnasta
1 2 3 4 5
kaisu62
18.04.2008 19:42:18
Hei!

Tottakai on oma vika, jos ei lue ohjeita....Kiitos kommenteista. Kiva, että olette tyytyväisiä Thomannin toimintaan. Ja muistakaapa olla tarkkana lapsien tilauksista ja palautusohjeista ym.

Lopulta ostettiin sitten ihan oikeasta musiikkiliikkeestä (Oulun Soitin ja Tarvike) samalla hinnalla huippukitara ja vahvistin. Saatiin HYVÄ PALVELU, ILMAINEN KOKEILU YM. YM. YM.

Joten tällä kokemuksella sanoisin, että mieluummin ostan musiikki-instrumentin liikkeestä kuin nettikaupasta. Olen soittanut itse n. 30 vuotta ja asioinut mitä erilaisimmissa musiikkiliikkeissä ympäri maapalloa.
Alphie
18.04.2008 19:45:36 (muokattu 18.04.2008 19:47:06)
Lopulta ostettiin sitten ihan oikeasta musiikkiliikkeestä (Oulun Soitin ja Tarvike) samalla hinnalla huippukitara ja vahvistin. Saatiin HYVÄ PALVELU, ILMAINEN KOKEILU YM. YM. YM.

Joten tällä kokemuksella sanoisin, että mieluummin ostan musiikki-instrumentin liikkeestä kuin nettikaupasta. Olen soittanut itse n. 30 vuotta ja asioinut mitä erilaisimmissa musiikkiliikkeissä ympäri maapalloa.

Minkä kitaran ostitte silloin Thomannilta, kun se ei ollut hyvä? Onneksi soitin löytyi nyt kuitenkin.

E: Itsekin kuitenkin suosin kitaran kokeilemista ennen ostamista.
Bluesmies
18.04.2008 19:51:58
Saatiin HYVÄ PALVELU, ILMAINEN KOKEILU YM. YM. YM.

Maksullinen kokeilu olis ollu kyllä aika saatanan tylyä.
Tympee Huttunen
18.04.2008 19:54:16
Miksi tämä haisee jotenkin ennemmin mainokselta, kuin varoitukselta?
MadMatt
18.04.2008 19:55:20 (muokattu 18.04.2008 19:58:33)

Thomann on asiakaspalvelultaan esimerkillinen putiikki. Olen käynnyt jopa paikan päällä sen toteamassa.

Lukkoon tälläiset turhat ketjut!
Nothin' but the blues
Alphie
18.04.2008 19:55:42
Miksi tämä haisee jotenkin ennemmin mainokselta, kuin varoitukselta?

Vähän sama fiilis. Tuli etenkin mieleen Harmony-Central tästä pätkästä: "Olen soittanut itse n. 30 vuotta ja asioinut mitä erilaisimmissa musiikkiliikkeissä ympäri maapalloa."
Borlag
18.04.2008 19:57:52

Ei siitä kokemuksesta paljoa iloa ole jos silti pistää muksun itse tilaamaan sikaa säkissä.

t. 30 vuotta sitten tapetoin seiniä vaippojen sisällöllä. Kitaraakaan ollut vielä
kaisu62
18.04.2008 20:10:04
Niinpä. Thomannilla meidän kitarakokeilu tuli maksamaan 104.50 €. Ei ole todellakaan ilmaista palvelua.

En viitsi enää tähän kommentoida, mutta suosin fyysisiä kauppoja, joissa saa henkilökohtaista palvelua.

Sellaisille, jotka tietävät tasantarkkaan, mitä haluavat ostaa, voi nettikauppa olla ihan ok. Me huomattiin hintoja vertaillessa, että tinkaamalla vähintäänkin saa kamat halvemmalla "oikeasta" kaupasta kuin jostakin saa..... saksalaisesta nettikaupasta.
Gramer
18.04.2008 20:18:16 (muokattu 18.04.2008 20:19:35)
Niinpä. Thomannilla meidän kitarakokeilu tuli maksamaan 104.50 €. Ei ole todellakaan ilmaista palvelua.

Eiköhän tässä ketjun aikana tullut jo selväksi, että Thomann olisi nuo postikulut hoitanu, jos tavara olisi palautettu oikeaa kautta. Tuon "kokeilupalkkion" joutuu kyllä tällä kertaa laittamaan ihan asiakkaan piikkiin.

Edit: Joo eiköhän tämä asia ole jo puitu loppuun. Minäkin äänestän jo sitä lukkoa.
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa...
MadMatt
18.04.2008 20:21:29

Sellaisille, jotka tietävät tasantarkkaan, mitä haluavat ostaa, voi nettikauppa olla ihan ok. Me huomattiin hintoja vertaillessa, että tinkaamalla vähintäänkin saa kamat halvemmalla "oikeasta" kaupasta kuin jostakin saa..... saksalaisesta nettikaupasta.

Thomann on ihan "oikea" kauppa joka sattuu vain fyysisesti sijaitsemaan Saksassa.
Nothin' but the blues
ReBeat
18.04.2008 20:23:15

Kyllä alkaa tuntumaan että tässä on trolli ja provoilua... :)
rkellu
18.04.2008 20:58:12

Hei!

Haluan varoittaa Thomannin nettikaupasta. Poikani (12 v) tilasi kitaran ja vahvistimen sieltä. Tavaroiden tuleminen kesti yhden ikuisuuden (1,5 kk). Kitara ja vahvistin olivat ala-arvoista laatua, joten ne täytyi palauttaa. Palautin postitse ne ja koska ovat painavaa tavaraa, niin tuli maksamaan 104.50 €! Yritys ei suostu postituskuluja korvaamaan, koska olisi pitänyt kuulemma ottaa ensin heihin yhteyttä niin olisivat jotain muuta kautta palaututtaneet.

Asiasta on kuulemma mainittu kaupanteon yhteydessä. Kaupantekijänä on 12-v lapsi, joka tuskin lukee pienellä präntättyä tekstiä.

thomannillahan on ilmoitettu tuotteiden saatavuus kunkin tuotteen kohdalla. todennäköisesti kyseinen tuote on loppunut varastosta, koska olen itse tilannut vaikka kuinka monta kertaa thomannilta eikä mitään ongelmia ole koskaan ilmaantunut.

mun mielestä sun olisikin kannattanut ottaa ensin yhteyttä thomanniin ennen palauttamista eikä yritys ole tehnyt mitään väärin jos asiasta on kerran ilmoitettu kauppojen yhteydessä. ehkä sinun olisi vanhempana pitänyt hoitaa kaupat poikasi puolesta, niin tätä ongelmaa ei olisi syntynyt.

tuota tuotteen laatua en tietenkään voi kommentoida mitenkään.
Sik
18.04.2008 21:20:43
Kyllä alkaa tuntumaan että tässä on trolli ja provoilua... :)

Kyllä ja nimenomaan näin. Ihan ku vähän pelattais suomalaisen paikallisen soitinkaupan pussiin...
"Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa."
Lennu
18.04.2008 21:45:08

Kyllä ja nimenomaan näin. Ihan ku vähän pelattais suomalaisen paikallisen soitinkaupan pussiin...

Kyllä. Sahataan Oulu irti ja hinataan Ahvenanmaalle.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Insane Kane
18.04.2008 21:51:13 (muokattu 18.04.2008 21:52:56)

Äh, eihän me silleen tehä.
Pitää tästä lähtien alkaa tilittämään saksalaisia kauppoja aina kun käy paikallisessa.
Saa huippukitaraa samaan hintaan.

E: Eihän nuo halunneet viimekerralla alkaa kauppaa tekemään, kun dutchlandiasta sai 400 euroa halvemmalla... 2 vuoden takuulla... ja 60 päivän rahat takasin optiolla... ja uusilla pääteputkilla...
Mullon soundikrapula, osta romua? Tuo charvelikin myynnissä, osta osta!
Krice
18.04.2008 21:53:14

No jos jotain Oulun soitin ja tarvikkeesta voisi sanoa, niin ne on yksi harvoista suomalaisista soitinliikkeistä joiden nettisivut ei herätä kauhua. Eli asiallisesti toteutettu ja tilaaminen toimii.
Jannipaali
18.04.2008 21:58:52
Soittimesta ja Tarvikkeesta ei paljoa heru alennuksia, vaikka kuinka tinkais.

Pihit perkkule.
Painoin varoitusta.
koponen
18.04.2008 22:08:10 (muokattu 18.04.2008 22:08:55)
thomannillahan on ilmoitettu tuotteiden saatavuus kunkin tuotteen kohdalla. todennäköisesti kyseinen tuote on loppunut varastosta...

1) Ne värilliset palkit ei tarkoita yhtään mitään. Tai saattaa tarkoittaa jotain, mutta aina ei vihreällä palavaa tavaraa ole varastossa. Tämä on tieto.

2) Hinnoittelusta sen verra, että seurasin tuossa sillä silmällä yhtä Les Paulia joka maksoi 3390€. Seuraavan kerran kun vilkaisin niin kitaraa ei ollut enää varastossa mutta hinnaksi oli muutettu 2790€. Tällä ei ole muuta tarkoitusta kuin perseillä niille liikkeille kenellä on vielä samaa tavaraa varastossa. Kumma meininki.
If it says Marshall on the front, you're good to go
jPekka
18.04.2008 22:08:18

Joten tällä kokemuksella sanoisin, että mieluummin ostan musiikki-instrumentin liikkeestä kuin nettikaupasta.

Tuo on sinänsä erinomaisen järkevä periaate. Soittimet ovat yksilöitä, ja halvat soittimet ovat laaduntarkkailussa säästämisen vuoksi vieläkin yksilömpiä kuin kalliit soittimet.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
Insane Kane
18.04.2008 22:09:26
1) Ne värilliset palkit ei tarkoita yhtään mitään. Tai saattaa tarkoittaa jotain, mutta aina ei vihreällä palavaa tavaraa ole varastossa. Tämä on tieto.

2) Hinnoittelusta sen verra, että seurasin tuossa sillä silmällä yhtä Les Paulia joka maksoi 3390€. Seuraavan kerran kun vilkaisin niin kitaraa ei ollut enää varastossa mutta hinnaksi oli muutettu 2790€. Tällä ei ole muuta tarkoitusta kuin perseillä niille liikkeille kenellä on vielä samaa tavaraa varastossa. Kumma meininki.

Kiusa son pienikin kiusa.
Mullon soundikrapula, osta romua? Tuo charvelikin myynnissä, osta osta!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)