Aihe: Vahvistimien särö?
1 2 3
Tompsi
19.04.2006 00:13:55
Purnukkaa käytän raivokkaaseen fuzz-pörinään. Muuten sitten Marsun TSL100 hoitaa homman kotiin. Pari kertaa olen tyhmyyspäissäni tuon torille laittanut myyntiin kun on vierähtänyt viikkokausia etten ole päässyt laitteella lujaa soittelemaan, mutta epäilykset tuppaavat hälvenemään kun volyymin kääntää yli kahden. :)
myrtonen
19.04.2006 10:10:52
Vahvistimesta tietenkin, sitä vartenhan se on. EQ-pedaalilla saa hieman alapäätä pönkitettyä ja boostailtua jos niikseen tulee.
"Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä."
Ilez885
21.04.2006 11:04:04

Siihen asti kun ostin uuden säröpedaalin (Digitech Metal Master) olin käyttänyt oikeastaan yksinomaan styrkkarin omaa säröä. Vanhasta pedaalista (Boss DS-2) puuttui semmonen buusti, jota sooloiluissa ja "astetta raskaammissa" osuuksissa tarvittiin.
Juustonaksu
21.04.2006 11:33:59
Itselläni on tuo Tech 21 SansAmp PSA 1.1 ja kyllä potkii säröt hieman yli puolenvälin jo ihan riittävästi. Ainoana jään kaipaamaan ulkoista EQ:ta, millä voisin alamiddlejä hieman korostaa.

Bad Monkeytä käytän sitten puhtaan päälle, kun haluan pikkurosoa sun muuta. :)
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
Epi
22.04.2006 18:45:35

Itelläni on Wahvarikellarin terästämä Marshall JCM800 combo, josta lähtee löylyä vähintään riittävästi. Toisessa kitarassani on DiMarzio Super Distortion- ja toisessa Duncan JB -mikitys ja kummankin kanssa styrkkarin oma särö toimii aivan loistavasti. Satunnaiset purkkikokeilut on aina päättyneet selkeästi Marsun voitoksi.
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)