Laulava Kylätohtori 20.04.2021 07:28:59 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Pauli Lappalainen 20.04.2021 07:54:00 | |
---|
Samalla puhelinnumerolla kaupitteli alkukuusta jotain olematonta kelloa ja autoa. |
mpekkanen 20.04.2021 08:28:18 | |
---|
Nivel: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1645623 Tuote Kiteellä, kuva Pajan sivuilta, juuri liittynyt myyjä.... Voihan se olla myyntilissä, vai? En muista, onko pajan nettisivuilla maininta myyntitili soittimissa. Joskus on tullut sellaisissakin liikkeissä käytyä, ettei kaikissa kitaroissa ole sitä mainintaa kotisivuilla, vaikka ovat myyntitilissä. ... Ja jos on myyntitilissä, niin eihän mikään estä omaa kitaraa myymästä myös muutenkin. |
Kipponi 20.04.2021 08:37:20 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mutta sehän on Tommi Korpela... Sitten on oltava Suomen rehellisin. Tommi on perusluotettava henkilö näyttelijänä ja siviilissä hehe. Eukon mielestä vielä komeakin... Talousasioiden (diletantti positiivisessa mielessä) homekoira. |
munkero 20.04.2021 09:03:24 (muokattu 20.04.2021 09:23:20) | |
---|
Itekki joskus soitellu. |
Kipponi 20.04.2021 09:12:14 | |
---|
Talousasioiden (diletantti positiivisessa mielessä) homekoira. |
munkero 20.04.2021 09:20:21 (muokattu 20.04.2021 09:22:17) | |
---|
Kipponi: Vai eikö omista kameraa hehe? Samaa mieltä, että mieluusti kuva myytävästä tuotteesta omassa kodissa. Näin itse olen myynyt ja tavara mennyt. Näin vuonna 2021 osoittaa suuren luokan uusavuttomuutta jos ei kamoistaan saa kuvia. Kaikilla on nykyään kännykkä joilla saa edes välttävät kuvat myyntituotteesta. Sanotaan että n. 15v sitten oli tavallaan ihan ok että oli kuvat pajan sivuilta jos sieltä on kitaran ostanut. Edellinen vastaava tapaus oli kyllä viime vuodelta ja kuvat lähes 10v takaa ja hieman epäilytti koko homma... Itekki joskus soitellu. |
Kipponi 20.04.2021 10:42:17 | |
---|
munkero: Näin vuonna 2021 osoittaa suuren luokan uusavuttomuutta jos ei kamoistaan saa kuvia. Kaikilla on nykyään kännykkä joilla saa edes välttävät kuvat myyntituotteesta. Sanotaan että n. 15v sitten oli tavallaan ihan ok että oli kuvat pajan sivuilta jos sieltä on kitaran ostanut. Edellinen vastaava tapaus oli kyllä viime vuodelta ja kuvat lähes 10v takaa ja hieman epäilytti koko homma... Näinhän se on. Juuri rekisteröitynyt ei omat kuvat ja käyttää näyttelijän nimeä. On tässä jo riittävästi epäilyttävää. Voi olla puhdas trollikin kiusanteossa. Talousasioiden (diletantti positiivisessa mielessä) homekoira. |
Pauli Lappalainen 20.04.2021 11:41:54 | |
---|
Kipponi: Näinhän se on. Juuri rekisteröitynyt ei omat kuvat ja käyttää näyttelijän nimeä. On tässä jo riittävästi epäilyttävää. Voi olla puhdas trollikin kiusanteossa. trollihan tuo tyyppi lienee, koska koko ajan noita ilmoituksia värkkää samalla kaavalla. Nyt on puhelinnumero vaihtunut, mutta pari viikkoa sitten oli huutonetin ja torin ilmoituksissa entinen 045-numero puhelinnumerona ja tuon ilmoituksen 041-numero whatsfuckuppiin. Joten sama tyyppi lienee |
mpekkanen 20.04.2021 13:09:28 | |
---|
munkero: Näin vuonna 2021 osoittaa suuren luokan uusavuttomuutta jos ei kamoistaan saa kuvia. Kaikilla on nykyään kännykkä joilla saa edes välttävät kuvat myyntituotteesta. Sanotaan että n. 15v sitten oli tavallaan ihan ok että oli kuvat pajan sivuilta jos sieltä on kitaran ostanut. Edellinen vastaava tapaus oli kyllä viime vuodelta ja kuvat lähes 10v takaa ja hieman epäilytti koko homma... Minulla oli joskus pajalla kitara myyntitilissä, josta olin sen myös aikaisemmin ostanut ja kun en ottanut siitä kuvia ennen viemistä, niin ne kitarapajan kuvat oli ainoita mitä pysty antamaan. Tuolloin kun kitaran vein pajalle, niin minulla ei kännykässä ollut kameraa, mutta on tästä aikaakin yli 10 vuotta. Soitin on kyllä jo jatkanut matkaa. Omalla nimellä toimin kyllä silloinkin... |
jannu 20.04.2021 13:52:55 | |
---|
Lähti poistoon tuo Gretschin ilmo. Kiitos taas kaikille aktiivisesta kanssakyttäämisestä! -— Moderaattori —- "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
munkero 21.04.2021 10:01:05 | |
---|
https://muusikoiden.net/jasenet/220411 Taas mennään! Numeronakin vanha tuttu: 0415646561 Kuvat napattu tori.fi:stä usemmalta eri käyttäjältä, hinnoista on sentään puolet vähennetty. Äkkiä poistoon. Itekki joskus soitellu. |
kid ego 21.04.2021 10:09:26 | |
---|
Lämpimät keitokset jälleen kerran! + -— Moderaattori —- "Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti |
discominister 21.04.2021 10:12:17 | |
---|
munkero: https://muusikoiden.net/jasenet/220411 Taas mennään! Numeronakin vanha tuttu: 0415646561 Kuvat napattu tori.fi:stä usemmalta eri käyttäjältä, hinnoista on sentään puolet vähennetty. Äkkiä poistoon. Minä jopa soitin tälle kaverille ja vähän kyselin. Koko ajan hinta epäilytti ja näinhän se paljastuikin huijaukseksi. Liian hyvä hinta on usein nimenomaan "liian hyvää ollakseen totta". |
munkero 21.04.2021 10:14:42 | |
---|
discominister: Minä jopa soitin tälle kaverille ja vähän kyselin. Koko ajan hinta epäilytti ja näinhän se paljastuikin huijaukseksi. Liian hyvä hinta on usein nimenomaan "liian hyvää ollakseen totta". Juuri tämän takia mä otin ton numeron "ylös" tuohon. Edellinenkin oli täällä mainittu. Mutta kaikki tuotteet löytyy tori.fi:stä aidoilta myyjiltä, tuo punainen lp hieman sykähdytti, valitettavasti oikea myyjä halusi siitä 1800€ :D Itekki joskus soitellu. |
munkero 21.04.2021 10:35:46 | |
---|
Itekki joskus soitellu. |
Pauli Lappalainen 21.04.2021 10:38:15 | |
---|
|
munkero 21.04.2021 10:41:50 | |
---|
Pyysin jo modelta tuota punaista banneria (jossa on yleensä ilmoitettu sivuston häiriöistä) jossa kerrottaisiin tästä vaivaavasta kusettajasta. Saako idea mitään kannatusta? Itekki joskus soitellu. |
kid ego 21.04.2021 10:57:32 | |
---|
munkero: Pyysin jo modelta tuota punaista banneria (jossa on yleensä ilmoitettu sivuston häiriöistä) jossa kerrottaisiin tästä vaivaavasta kusettajasta. Saako idea mitään kannatusta? Jaoin idean modehuoneeseen. -— Moderaattori —- "Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti |
Kipponi 21.04.2021 11:08:04 | |
---|
Muakin kerran täällä huijattu. Neuvona kannattaa kysyä tavarasta teknisiä tietoja jotka tietää itse. Valheesta kiinni poliisi menetelmä. Yleensä perushuijarit ei noita tiedä. Esim.mitä puuta otelauta, mikit jne. Odotan edelleen sitä 200€ kitaraa... Talousasioiden (diletantti positiivisessa mielessä) homekoira. |