Blain 10.12.2017 22:05:50 | |
---|
Ostin Ibanezin puoliakustisen. Että kun on hyvä. |
Speedking 12.12.2017 11:02:38 | |
---|
Hughes & Kettner GM5 tuli talouteen viime kuun lopulla Blackstar 1x12 kaapin kanssa. Soundaa erittäin muikeelle, vaikken oo vielä kunnolla huudattamaan päässy. Kans kitaraa on vaihtunu Dean Chafin Sarasota käväs muutaman kk ajan ja torin seilailun jälkeen se vaihtui Washburn WI66-v:hen, jonka käyn tänään poistamassa matkahuollosta. Yhä edelleen isolapanen, vaahteraotelautainen, sss-mikitteinen, ei niin tiptopkuosissa oleva strato kinoistaa.. |
LaMotta 13.12.2017 17:54:22 | |
---|
Ostin 1m kabinetkaapelin. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Antti1 13.12.2017 18:09:06 | |
---|
LaMotta: Ostin 1m kabinetkaapelin. Millaisiin kabinetteihin toi käy? |
LaMotta 13.12.2017 18:12:19 (muokattu 13.12.2017 19:13:44) | |
---|
Antti1: Millaisiin kabinetteihin toi käy? Sellaisiin joiden pistoke on max 1m päässä vahvistimen kabinetpistokkeesta. E: Okei. Se on näemmä virallisesti 'speaker cable'. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Jeszse 14.12.2017 05:44:07 | |
---|
Musiikin hyvyys ei ole makuasia. -Jucciz, ammattimuusikko |
Milkop 14.12.2017 14:25:34 | |
---|
Schallerin hihnalukot tuli hommattua kun kyllästyin vanhoihin jatkuvasti löystyviin Fenderin romuihin. Lisäksi pussi Dunlopin heavy-plektroja. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Mikki37 14.12.2017 17:01:47 | |
---|
Torilta tarttui puolivahingossa Brunettin Pleximan nuppi ja sille mätsäävä 1x12 kaappi. Let's rock! |
Attew 15.12.2017 09:45:36 | |
---|
Nappasin torilta Seymour Duncanin SH-6 eli Distortion mikin. Tulee hevitelestä vähän hevimpi, Schecterin tehdasmikit on vähän turhan tunkkaiset. Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Laulava Kylätohtori 15.12.2017 14:55:30 | |
---|
Bare Knuckle Pickupsin Irish Tour -setti stratoon. Vaikuttaa todella lupaavalta. More is less. |
gunnar 15.12.2017 16:12:33 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Bare Knuckle Pickupsin Irish Tour -setti stratoon. Vaikuttaa todella lupaavalta. Muistanko täällä kommentoidun perusteella, että sulla on ollut Duncan SSL-1 tai SSL-2 stratossa aiemmin? Jos oli näin, osaatko kuvailla eroja päivityksessä. Oon vaan miettinyt SSL päivitystä toureihin? |
Laulava Kylätohtori 15.12.2017 18:43:13 | |
---|
gunnar: Muistanko täällä kommentoidun perusteella, että sulla on ollut Duncan SSL-1 tai SSL-2 stratossa aiemmin? Jos oli näin, osaatko kuvailla eroja päivityksessä. Oon vaan miettinyt SSL päivitystä toureihin? Mä en tiedä, voinko mä nyt vastata tähän. Olen sen verran tohkeissani nyt näiden soundista, että ehkä pitäisi odottaa pari viikkoa ja miettiä uudestaan. Mutta joo, mulla on toisessa stratossa SSL-1:t, paitsi tallassa JB Jr. Molemmat ovat Tokain stratoja ja tässä Irish stratossa oli ennen Apachet. Mutta eroista sanoisin, että Irish Tourit ovat selvästi kuumemmat, mutten sanoisi niitä miksikään erityisen kuumiksi. Eli kuumat verrattuna SSLien tyylisiin kylmiin vintagemikkeihin. IT:t raastaa ja rouhii plexillä soitettaessa, mutta SSL:t ovat jotenkin kynnettömiä, sliipattuja ja niissä on sellasta 'sizzleä', mikä ei oikein itselle maistu. Toisaalta SSL:t puhdistuu paremmin kitaran volasta, mutta myös IT:t ovat sen verran vintagehenkiset, että kyllä nekin hyvin puhdistuu. Niiden soundi ei vaan ole puhtaalla niin kellomaisen heleää kuin SSL:llä. Yllättävää oli, että IT:n tallamikki oli rouheampi ja munakkaampi kuin JB Jr, joka on kuitenkin humppari. ITn soundi on sellasta iskevää, erottelevaa ja munakasta. Huikean hienot mikit, en voi kuin suositella. :) More is less. |
Jucciz 18.12.2017 23:01:54 (muokattu 18.12.2017 23:19:14) | |
---|
Olin pitkään etsinyt kotia vuoden '76 Celestion G12H Blackback -nelikolle. Yhtäkkiä torille pamahti eilen kuin taikaiskusta tyhjä Bognerin alakaappi. Tuumasin, että miksipäs ei, sovittiin kaupat, ja ystävällinen miekkonen toimitti sen jo tänään tänne. Soundi on muhkea ja iso, mahtavaa! http://jucciz.com/random/boner.jpghttp://jucciz.com/random/blackback_76_label.jpghttp://jucciz.com/random/blackback_76_cones.jpg Yllättävän hyvin sopii Marshall-vanhuksen kaveriksi tuo, ei ota pahastikaan silmään. Tämä on lisäksi kuulemma joko Marzin tai Granfeltin vanha kaappi. Beni on tietääkseni ollut pitkään ENGLin miehiä, joten Marzia veikkaan näistä kahdesta. Jos joku tietää paremmin, kertokoon. Tää onkin varmaan tämän kalenterivuoden ainut vahvistin- tai kaappihankinta, vähiin ovat jääneet. Kiitokset mukavalle kauppakumppanille sujuvista kaupoista! |
gunnar 19.12.2017 00:19:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mä en tiedä, voinko mä nyt vastata tähän. Olen sen verran tohkeissani nyt näiden soundista, että ehkä pitäisi odottaa pari viikkoa ja miettiä uudestaan. Mutta joo, mulla on toisessa stratossa SSL-1:t, paitsi tallassa JB Jr. Molemmat ovat Tokain stratoja ja tässä Irish stratossa oli ennen Apachet. Mutta eroista sanoisin, että Irish Tourit ovat selvästi kuumemmat, mutten sanoisi niitä miksikään erityisen kuumiksi. Eli kuumat verrattuna SSLien tyylisiin kylmiin vintagemikkeihin. IT:t raastaa ja rouhii plexillä soitettaessa, mutta SSL:t ovat jotenkin kynnettömiä, sliipattuja ja niissä on sellasta 'sizzleä', mikä ei oikein itselle maistu. Toisaalta SSL:t puhdistuu paremmin kitaran volasta, mutta myös IT:t ovat sen verran vintagehenkiset, että kyllä nekin hyvin puhdistuu. Niiden soundi ei vaan ole puhtaalla niin kellomaisen heleää kuin SSL:llä. Yllättävää oli, että IT:n tallamikki oli rouheampi ja munakkaampi kuin JB Jr, joka on kuitenkin humppari. ITn soundi on sellasta iskevää, erottelevaa ja munakasta. Huikean hienot mikit, en voi kuin suositella. :) Kas tämähän sattui, koska SSL mikkien lisäksi mulla on toisessa stratossa nuo Apachet ja molemmissa on tallamikkinä Duncan lil. 59, joka on aika JB jr tyyppinen ainakin konseptiltaan. Hyvältä kuulostaa sun luonnehdinnat muutoksesta. Toki se miten sen omassa soittimessa ja soitossa omilla kamoilla sitten koen jää nähtäväksi! Jossakinvaiheessa mietin myös Mothers Milkejä, mutta ehkei ne poikkea merkittävästi Apacheista tai SSL-1stä? Pitänee laittaa vakavaan harkintaan IT:t, niissä voisi olla sitä kaivattua potkua toiseen stratoon säröisempään rokkiin! |
Gaines 19.12.2017 10:35:29 | |
---|
Kun ostat kitaran, kohta ostat piuhoja, hihnaa, efektiä jos toista, puhdistusainetta, kieliä ja ties mitä. Vaan mikäpä siinä. Sydän lyö ja parta kasvaa. |
Laulava Kylätohtori 19.12.2017 11:32:02 | |
---|
Retro-Sonic Phaser. Vaikuttaa erinomaiselta phaserilta. Ja sopivasti erilainen kuin Small Stone, joten on perusteltua pitää molemmat. :) More is less. |
Jucciz 19.12.2017 12:45:56 | |
---|
Gaines: Kun ostat kitaran, kohta ostat piuhoja, hihnaa, efektiä jos toista, puhdistusainetta, kieliä ja ties mitä. Vaan mikäpä siinä. Eipä se esim. autoissa ainakaan helpompi tilanne ole. ;) Laulava Kylätohtori: Retro-Sonic Phaser. Vaikuttaa erinomaiselta phaserilta. Ja sopivasti erilainen kuin Small Stone, joten on perusteltua pitää molemmat. :) Erinomainen valinta! Oma luottophaserini jo vuosia. |
noon 19.12.2017 18:21:28 | |
---|
MP Red Ruby booster. Ai että kun oli ja on edelleen hyvä. Valo paloi pedaalissa heti seuraavana päivänä keikalla. Suosittelen. |
Lifelover 19.12.2017 18:37:42 | |
---|
No love for killer babies |
TTV 19.12.2017 20:47:16 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |