Torniojaws 30.11.2017 18:56:52 | |
---|
Kemper tulikin tänään ja pääsin jo vähän testailemaan. Kävin pikaisesti läpi kaikki sisäänrakennetut soundit ja noin kymmenkunta tosi hyvää soundia löytyi jo heti kärkeen: AS MeBo Rect Black Store HT1RH Edvaha 5150III Hi Sue Red Gundy - Gilmourish (pikkusen lisäsin delaytä) TAF - D/13 Clean+ LL - Bombed! LL - Chain of Damnation Mars VM OD1 Hi Sue Mu's Fuzz Bass Speed Licker Steave Lead Strumming 01 TAF - CloneStone TAR - Remember Me (tähän lisäsin reilusti delaytä ja reverbiä, niin tuli tosi makea mystinen cleani) Ekan soittelun perusteella on kyllä tosi mainio peli ja varmasti tulee käytettyä äänityksiin jatkossa, perinteeksi muodostuneen etuastesimu + impulssi tilalla. Ei nyt mikään silleen maailmoja mullistava ero, mutta kuitenkin paljon helpompi saada hyvä soundi, eikä tule ongelmia esim. toisinaan jumittavien impulssien kanssa. |
Master Of The Universe 01.12.2017 17:16:07 | |
---|
Fedex roudas tänään ovelle Tokai LS-120 Love Rockin. Vm.1984. Huikeen hyvä kitara. Päikseen Gibson R7:kaan. "How can less be more? It's impossible. More is more."
-Yngwie fucking Malmsteen- |
Metalkallo 01.12.2017 21:42:06 (muokattu 01.12.2017 22:53:07) | |
---|
Celestion Neo Creamback. Saa nähdä kuinka lähelle pääsee oikeaa Greenbackia? Ainakin Y-tube videolla jossa molemmat vertailussa Neo kuulosti yllättävän lähellä olevan, ehkä lähempänä kuin G12M-65 Creamback joka mulla ollut aiemmin. Neo myös tuon neodymium magneetin ansiosta kevyempi painoltaan joten keventää vahvarin painoa mukavasti myös. Vähemmän on nykyään enemmän |
Laulava Kylätohtori 01.12.2017 22:36:15 | |
---|
Metalkallo: Celestion Neo Creamback. Saa nähdä kuinka lähelle pääsee oikeaa Greenbackia? Ainakin Y-tube videolla jossa molemmat vertailussa Neo kuulosti yllättävän lähellä olevan. Neo myös tuon neodymium magneetin ansiosta kevyempi painoltaan joten keventää vahvarin painoa mukavasti myös. Neo Creambackistä ei ole kokemusta, mutta Eminemcen Lil' Texas on keikkakaapissa Texas Heatin kanssa ja se on kyllä ihan ehdoton. Ei pelkästään kevyt, vaan myös soundi on erinomainen. Pistä sitten fiiliksiä. Tämä on kiinnostava keissi. Ihmettelen, ettei neodyymi ole lyönyt laajemmin läpi elementtimarkkinoilla. Kai kitaristit sitten on vahvaa porukkaa. :) More is less. |
Metalkallo 01.12.2017 23:04:49 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Neo Creambackistä ei ole kokemusta, mutta Eminemcen Lil' Texas on keikkakaapissa Texas Heatin kanssa ja se on kyllä ihan ehdoton. Ei pelkästään kevyt, vaan myös soundi on erinomainen. Pistä sitten fiiliksiä. Tämä on kiinnostava keissi. Ihmettelen, ettei neodyymi ole lyönyt laajemmin läpi elementtimarkkinoilla. Kai kitaristit sitten on vahvaa porukkaa. :) Täytyy pistellä kun olen testannut. Vahvarina mulla toimii 59 Bassman klooni EL34 päättäreillä. EL34:t Bassmanissa toimii kyllä mainiosti, tiukentaa sointia hiukan ja vähentää bassoa. Itse olen jämähtänyt noihin Celestionin kajareihin kun niistä tuntuu saavan itselleni sen sopivan soinnin. Kokeilin joskus WGS kajareitakin, mutta en tykästynyt. Vähemmän on nykyään enemmän |
LaMotta 01.12.2017 23:07:08 | |
---|
Metalkallo: Itse olen jämähtänyt noihin Celestionin kajareihin kun niistä tuntuu saavan itselleni sen sopivan soinnin. Kokeilin joskus WGS kajareitakin, mutta en tykästynyt. Onko se v30 hyvä vai huono, tä? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Metalkallo 02.12.2017 00:32:20 | |
---|
LaMotta: Onko se v30 hyvä vai huono, tä? V30 on ihan hyvä melkein kaikkeen, mutta ei kajari mun makuun. Vähemmän on nykyään enemmän |
Karvamammutti 05.12.2017 14:29:40 | |
---|
Jaahas, niinhän ne ostohousut pamahti jalkaan sikäli kun veronpalautukset heilahti. Pistin sit äffästä tulemaan Yamaha Revstarin. On silleen mukavan klassinen muotoilu ja sopivasti rottahenkeä. Ans kattoo mimmonen peli on. I told you once, you son of a bitch, I'm the best that's ever been. |
iec 05.12.2017 15:42:23 (muokattu 05.12.2017 15:51:58) | |
---|
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Shredator 07.12.2017 17:38:50 | |
---|
Celestion G12M-65 -kaiutin. On nämä hyviä, voe että! Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Metalkallo 07.12.2017 22:43:05 | |
---|
Shredator: Celestion G12M-65 -kaiutin. On nämä hyviä, voe että! Creamback? Itse sain G12M Neo Creambackin ja nopealla testillä Neo kuulostaisi olevan ehkä hiukan tiukempi ja kirkkaampi kuin G12M-65, ja todella kevyt. Vähemmän on nykyään enemmän |
Gaines 08.12.2017 08:23:03 | |
---|
Mad Proffan shod deluxe on ollut tuvassa muutaman päivän ja makia purkki vaikuttaa olevan. T-rexin fuel tankjr. tuli hommattua kylkeen, jos tämä pedaalilapanen alkaa lipsua käsistä. Sydän lyö ja parta kasvaa. |
Shredator 08.12.2017 08:33:25 | |
---|
Metalkallo: Creamback? Itse sain G12M Neo Creambackin ja nopealla testillä Neo kuulostaisi olevan ehkä hiukan tiukempi ja kirkkaampi kuin G12M-65, ja todella kevyt. Sepä se. Mulle kyllä tämä perusmalli toimii oikein hyvin. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
TTV 08.12.2017 09:49:25 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Tympee Huttunen 08.12.2017 09:57:09 | |
---|
Catalinbread Sabbra Cadabra, oiva lisä hieman likaisempaan soundimaailmaan. |
Muovinen 08.12.2017 14:44:46 | |
---|
Orange Dark Terror tuli tuossa hankittua ja nyt on taas pari appelsiinia tallissa pienen suvantovaiheen jälkeen. Pitää nyt kattoa, että kuinka samanhenkisiä Tiny ja Dark ovat keskenään jos vaikka pärjäisi ilman toista. Tiny on kyllä ollut kätevä äänityshommissa. |
Laulava Kylätohtori 08.12.2017 15:46:50 | |
---|
Keeley Fuzz Head tuli viimeinkin poistettua torilta. Tätä pitänyt testata jo pidemmän aikaa ja aina joku vienyt nenän edestä edukkaat yksilöt. Samoin Jaskan Texas Ranger tuli taas takaisin. Olisko tämä sitten neljäs kerta. More is less. |
GiveUpGiveIn 08.12.2017 22:16:34 | |
---|
Nyt sain kotiutettua nuo Source audion helmet eli Nemesis delay sekä Ventris reverb. Samalla käänsin koko delay/reverbipuolen stereoksi ja kyllä vain kannatti. Toivottavasti näitä nyt oppis kunnolla ruuvaamaan ja laittaan presetit kuntoon. |
Tinppa 09.12.2017 01:31:55 (muokattu 09.12.2017 02:03:24) | |
---|
Boss Katana 50 ja Digitech Trio+ Band Creator tuli hankittua, kun sai myytyä vanhempia kamppeita kiertoon... Fiilikset molemmista on ihan huikean positiiviset! Nyt on varsin hyvän tuntuinen koti-setuppi. Instant "bändi", ja meininki irtoaa hyvällä soundilla ns. munattomammallakin volumella :) Tosin tuo Trio ois vielä kiva kytkeä johonkin asialliseen kaiuttimeen... |
Tympee Huttunen 09.12.2017 15:05:55 | |
---|
Tympee Huttunen: Catalinbread Sabbra Cadabra, oiva lisä hieman likaisempaan soundimaailmaan. Ja nyt EHX B9. Tämähän lähtee ihan käsistä. |