winstoni 02.06.2015 15:55:04 | |
---|
Wamplerin Black '65 tupsahti kotiin. Äkkiseltään kokeiltuna aika hyvänkuuloinen vehje ja toimii mainiosti SHODin kanssa :) "Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne." |
sustain65 02.06.2015 17:47:24 | |
---|
Ei varsinaisesti uutta kamaa, mutta jo olemassa olevien säädättämistä Hallalla: * Gordon-Smith GS2.0:aan viisteet rungon etu- ja takapuolelle. Messsinkisatulan tuunaus ja kaikki muutkin säädöt kohdalleen, nauhanpäiden hionta, passiivinen diodisärkijä toisen tonepotikan taakse, toisesta tehtiin master-tone. * Deanin nauhanpäät hiottiin ja samalla laitettiin perussäädöt sopivaksi. * Äskettäin hankkimani Music Man JP6:n säätäminen huippukuntoon. Tallapoteron sivuilla oli turhan paksusti polyesteripäällystettä, hiota rapsaistiin pois vibratallan oikein säätämistä haittaamasta. Nyt on kyllä kitarat iskussa! Poistin selaimestani pikalinkin torilla myytäviin sähkökitaroihin. |
Master Of The Universe 02.06.2015 18:31:13 | |
---|
En ostanu, sain musamisulta: LOCObox Mysto Dysto. Huvittava distortion jostain 70-luvulta mistä ei löydy juurikaan infoa, mut pakottaa soittamaan Dion aikaista Sabbathia. :) All guitars are gold tops, the rest are just mistakes. |
petrip 02.06.2015 19:15:14 | |
---|
|
uduwudu 02.06.2015 23:33:28 | |
---|
PIM: Ite ostin vähän aika sitten pikkuveljen 22, mutta olen pikkasen pettynyt siihen, kuinka paljon vahvistin kohisee etenkin ykskelaisilla. On siinä ja siinä, että onko kohinan vuoksi käyttökelvoton. Mäkin mietin ton pienemmän ostoa, mutta kun käytettyjä ei löytynyt niin hain Uraltonelta ton Magnumin. Soitin tänään treenit sillä läpi ja hyvin toimi, en huomannut mitään suurempia kohinoita, vähemmän toi taisi kohista kun päävahvistimeni Carlsbro Top 50. Soundissa ei sitten kyllä pärjännyt mitenkään, mutta kyllä tolla silti keikan vetää tarvittaessa. |
Jucciz 03.06.2015 02:50:24 (muokattu 03.06.2015 02:50:58) | |
---|
petrip: Kingsley Minstrel v2: http://muusikoiden.net/dyn/users/136108.jpg Piti käydä tutustumassa... hienonkuuloinen pedaali! On kyllä tuon Simonin soittotyyli meikäläisen mieleen. Täytyy ehkä pöllä pari juttua sieltä. ... ja kaivaa pitkästä aikaa Kingsley Deluxe 32 kaapista. ;) |
petrip 03.06.2015 07:59:34 | |
---|
Jucciz: Piti käydä tutustumassa... hienonkuuloinen pedaali! On kyllä tuon Simonin soittotyyli meikäläisen mieleen. Täytyy ehkä pöllä pari juttua sieltä. ... ja kaivaa pitkästä aikaa Kingsley Deluxe 32 kaapista. ;) Kuuntelin demoa moneen kertaan ja se vaan ei jättänyt rauhaan :) Vanhemman version ongelma oli sen iso koko ja soundin "syöminen" bypass-tilassa. Olen samaa mieltä, että Simonin soitto on kyllä erittäin maukasta. https://www.youtube.com/watch?v=22k3MMzDxWk Jos putkella toimiva säröpurkki kiinnostaa, niin ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Dollarin kurssi tosin vähän hillitsee hankintahaluja... |
PIM 03.06.2015 10:16:12 | |
---|
Pedaalilaudan monitoimimuljuttimeksi ja Yamahan vanhan DG-Stompin korvaavaksi vahvistimallintajaksi hommasin Zoomin MS-50G pedaalin. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
KooAa 03.06.2015 11:21:43 | |
---|
Ostin sitten pitkästä aikaa, tai no kolmeen vuoteen, uuden soittimen. Torilta käytetty Tokai ES-60 SR. Olihan mulla aikoinaan se ehta Gibsonkin. |
Kousi 03.06.2015 15:08:21 | |
---|
PIM: Pedaalilaudan monitoimimuljuttimeksi ja Yamahan vanhan DG-Stompin korvaavaksi vahvistimallintajaksi hommasin Zoomin MS-50G pedaalin. Miten vertaisit efektejä ja vahvistinmallinnuksia noiden välillä? Yammussa toki kätevämpi käyttöliittymä livesoitantaa ajatellen, mutta kumpi vie saundipuolella? Itseäkin kiinnostanut jompikumpi noista kun pedaalilautaa ei jaksa aina roudailla. |
PIM 03.06.2015 16:55:59 | |
---|
Kousi: Miten vertaisit efektejä ja vahvistinmallinnuksia noiden välillä? Yammussa toki kätevämpi käyttöliittymä livesoitantaa ajatellen, mutta kumpi vie saundipuolella? Itseäkin kiinnostanut jompikumpi noista kun pedaalilautaa ei jaksa aina roudailla. No ihan yhden parin tunnin treenin ja yhden vahvistinmallin perusteella ei pysty vertaamaan mitenkään. Yamahaakaan ei ole moneen vuoteen tullut käytettyä ennen kuin nyt ihan muutaman viime viikon aikana. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Åboensis 04.06.2015 22:33:02 (muokattu 05.06.2015 10:58:02) | |
---|
Tein Sulo Vilénit, eli ostin kun halvalla sain; kaksi (2) monocasea tarjouksella Custom Soundsista - Dual electricin ja Guitar sleeven. Saapa nähdä ovatko maineensa veroisia. Toivottavasti... ;-) "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
steelduck 04.06.2015 22:55:04 | |
---|
Åboensis: Tein Sulo Vilénit, eli ostin kun halvalla sain; kaksi (2) monocasea tarjouksella Custom Soundinsista... Minä ostin vain yhden. Hyvältä vaikuttaa... |
c_barnes 05.06.2015 15:53:08 | |
---|
EVH 5150 III nuppi ja 4x12" kaappi tuli hommattua tuossa hiljattain. Ihan hauska peli ja iivarikuosi nätti ku mikä! |
heviäijä 05.06.2015 17:44:52 | |
---|
Ostin tänään 6kpl dunlop tortex sharp 1.35mm plekuja. On nättejä!!! MYYKÄÄ MULLE JACKSON!!!!!!! |
B-tone-flat 05.06.2015 18:01:52 | |
---|
Gabelta saapui tänään pari TAD 5751 premium selected etusputkea jotka tälläsin kiinni Silver jubilee 2550:aan. Viikolla hain uraltonesta kt66 nelikon vm2466:een. Jepjep. Marshall Amps have a Black Tone and thundering sound of a good ol' Alabama Train. |
Åboensis 05.06.2015 19:43:27 | |
---|
steelduck: Minä ostin vain yhden. Hyvältä vaikuttaa... Guitar sleeve testitty. Toimii kuin tauti junan vessassa. Vkonloppuna punnitaan kahdella keikalla tuo toinenkin ostos, mutta jos on laadultaan yhtään samaa luokkaa (ja miksei olisi), niin ei tarvinne pettyä. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Vainottu 06.06.2015 05:14:29 | |
---|
Mä taisin ihan vahingossa yhtäkkiä ja yllättäen ostaa telen rungon! Ei mun pitäny muttakumuttakumuttaku... Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Gabe 06.06.2015 14:06:19 | |
---|
Vainottu: Mä taisin ihan vahingossa yhtäkkiä ja yllättäen ostaa telen rungon! Ei mun pitäny muttakumuttakumuttaku... Hauska kauppa kun myynti tuli myyjälle yhtä suurena yllätyksenä kuin ostajalle osto. :D |
lpstudio 06.06.2015 20:48:55 | |
---|
Tänään vaihtokaupalla luokseni saapui Yamaha LJX6C-akustinen, laadukkaan tuntuinen ja jylhästi soiva peli. Aika näyttää todellisen luonteen mutta toistaiseksi olen tyytyväinen. |