tunkki 24.11.2004 12:04:47 | |
---|
http://www.grumpyoldmenband.com/Upload/Philly/DSCN7100.JPG Välillä on vaikea uskoa että tuokin väri on laitettu tuotantoon ihan tosissaan. Kuinkahan paljon noitakin menee, pistää miettimään mitä päätöksiä tehneiden päässä liikkuu. Jos tehdään hilpeä karnevaalikeppi, niin olisi tuonkin värin voinut vähän erilailla tehdä. Kyllä tuo väri olisi ihan omiaan keväiseen haukijahtiin, mutta kitarassa ja vielä LP:ssä... Voi hyvä isä... Tuhannen megawatin totuus! |
Juzzu 24.11.2004 12:24:18 (muokattu 24.11.2004 12:26:12) | |
---|
Ajatteleppas Juzzu, onko "goldtop" loppujen lopuksi mikään oikea kitaraväri mutta h****tin siisti joka tapauksessa... Mun mielestä GT on erittäin paljon oikea kitaraväri, ottaen huomioon että sitä on käytetty ensimmäisissä "oikeissa" sähkökitaroissa jo vuodesta '52 lähtien. Tuossa mallina '53. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3763441008 Wanhan liiton kuparia maalissaan pitävä GT myös ikääntyy oikeissa käsissä hyvin soitettuna erittäin kauniisti: http://www.lilypix.com/photos/data/ … 9fe611d5a8e90fefdc9c/917_p17808.jpg Kyllä tuo väri olisi ihan omiaan keväiseen haukijahtiin Vielä kun saisi pikkaisen punaista vaikka kaulaan ;o) Tulee mieleen kevät 2002 kun pikkuveljen kanssa heiteltiin Olofsnäsin salmea Ahvenanmaalla. Tokihan se 9.0kg tarttui sitten veljen heittämään FT-Conradiin. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
JLM 24.11.2004 12:32:47 | |
---|
Mulle on jostain tullut sellainen mielikuva, että kirkkaamman väriset kitarat miellyttää keskimäärin useammin jenkkejä kuin suomalaisia. Jos noita kitaroita tehtäisiin vaikka vain suomen markkinoille niin tuskin tuollaisia värejä olisi edes tarjolla. Tutkittu faktahan on, että eri kulttuureissa suhtaudutaan eri väreihin eri tavalla. |
Ze Kink 24.11.2004 13:06:28 | |
---|
|
tunkki 24.11.2004 13:08:23 | |
---|
Tokihan se 9.0kg tarttui sitten veljen heittämään FT-Conradiin. OT: Huh! Isomus! Firetiger on kyllä aika petoväri. Tuhannen megawatin totuus! |
Sir Härö 24.11.2004 14:11:05 | |
---|
http://www.grumpyoldmenband.com/Upload/Philly/DSCN7100.JPG Välillä on vaikea uskoa että tuokin väri on laitettu tuotantoon ihan tosissaan. Kuinkahan paljon noitakin menee, pistää miettimään mitä päätöksiä tehneiden päässä liikkuu. Jos tehdään hilpeä karnevaalikeppi, niin olisi tuonkin värin voinut vähän erilailla tehdä. Ei se nyt mikään hirveän ruma ollut. oikeastaan ihan hieno, mutta ei sitä kyllä krapulassa jaksais kattella... "Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, niin sutennööri se vitut välittää..." Pastilli? |
tuomittu 24.11.2004 14:12:12 | |
---|
Jaah, mä olen näköjään vähemmistönä tässä asiassa. Liityn vähemmistöön. Aika rumalta tuo lespa näytti. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
biibob 24.11.2004 14:23:47 | |
---|
Toi "vihreä" les paul ei kyllä olisi ensimmäinen les paul valintani. Mutta jos rahaa olisi loputtomiin, niin silloin tollaisenkin varmaan voisi seinälle ostaa. Kauneimmasta päästä tuo ei kyllä ole. Olen muuten soittanut juuri tuollaisella, ja kyllähän se kuitenkin oli maailman paras soitin, jos olisi vain ollut 60 luvun kaulalla. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
HeavyMachinery 24.11.2004 14:37:14 | |
---|
Hö , minun makuuni toi on tyylikäs, todella paikalleen juuttunutta sakkia täällä. No niin, sano napoleon ! |
Juzzu 24.11.2004 14:54:13 | |
---|
Hö , minun makuuni toi on tyylikäs, todella paikalleen juuttunutta sakkia täällä. En tunnusta edelleenkään olevani paikalleen juuttunut jos puoliraa'an banaanin näköinen LP on mun mielestä ruma. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
m6mm 24.11.2004 15:19:52 | |
---|
Kesällä kitaraa ostaessa tuollanen oli aika vahvoilla. Ainut mikä esti, oli se, ettei ollut tarpeeksi dollareita. No sitten joskus kun on rahaa. Oho,wau! |
sk8tonza 24.11.2004 16:03:32 | |
---|
siis aivan mahtava väri!!! tommonen on pakko saaha joskus. |
Shaft 24.11.2004 16:13:34 | |
---|
Hieno on. |
JLM 24.11.2004 16:37:31 | |
---|
Hö , minun makuuni toi on tyylikäs, todella paikalleen juuttunutta sakkia täällä. .. to be a rock and not to roll ... :P |
jPekka 24.11.2004 16:52:39 | |
---|
No, eipä ollut se kuuskötä- tai seiskötälukuinen Silverburst-värikään kovin monen mieleen, vaan niin vain niistä on tullut perin himoittuja. Omaan mieleeni Silverburst tuo tosin silakan - paitsi jos se on ikääntyessään kellastunut (kuten J. Halmkronan Silverburst), niin savusilakan 8-) "Mitä turvallisuutta / toi nyt sit on / jos ei oo kun kaks katuu joil uskaltaa liikkuu?"
(Dave Lindholm) |
Ozz86 25.11.2004 19:29:23 | |
---|
Minä kyllä liityn myös vähemmistöön, turhan karski väri minun makuun. Mutta Silverburst on GoldTopin ohella, IMO, hianoimpia Les Paul-värejä. Hyvä esko, taistele! |
fox 25.11.2004 19:43:23 | |
---|
En tunnusta edelleenkään olevani paikalleen juuttunut jos puoliraa'an banaanin näköinen LP on mun mielestä ruma. Niin no, niin...eihän kaikki tykkää ees rootbeer-värisestäkään.. Mutta eiks oo kivaa että on värivaihtoehtoja, vaikka tuskin tuo ihan niillä "lyhyillä listoilla" optioissa on tuo väri... Aika...hmm..luiskekas??? |
Juzzu 25.11.2004 19:50:20 | |
---|
Niin no, niin...eihän kaikki tykkää ees rootbeer-värisestäkään.. Mutta eiks oo kivaa että on värivaihtoehtoja, vaikka tuskin tuo ihan niillä "lyhyillä listoilla" optioissa on tuo väri... Aika...hmm..luiskekas??? Toki saa vaihtoehtoja olla, toki, toki. Lähinnä vaan tosiaan ihmetyttää notta jos Gibson on tuonut par uutta väriä markkinoille, niin niiden joukossa on tuollainen ja latte. Kyllähän esim. rootbeer on mun mielestä varsin hyvä... Ehkä niiden manhattan vaimitäolikaan -sinisten kanssakin ois vielä vähän voinut jatkaa kehittelyjä. Nooh, taitaa tuo Gibsonin ja PRS:n väripolitiikka olla pikkaisen erilainen, pitänee vaan itse tunnustautua enemmän PRS-mieheksi mitä tulee väreihin. Huu keörs, enivei :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
fox 25.11.2004 20:51:48 | |
---|
Huu keörs, enivei :o) Pitkälti näin.. :)
|
Necromuru 25.11.2004 20:59:12 | |
---|
No ei niin. Sopisi jollekin hippibändin kitaristille :) Hippikitaraksi sellainen kukkastrato/tele. |