Aihe: Vanhemmilla kitaroilla rahastus.
1 2
jmt
10.10.2004 11:48:31
Ja taas on 79 stratoja ylihintaan myynnissä... Toivon että ihmiset käyvät vaan ostamassa normaalin American Series straton kaupasta kun sellaisen saa uutena vielä halvemmalla. Hyvät ihmiset: olkaa suurella varauksella näiden suhteen. Turvallisempaa on pysyä erossa näistä tai sitten todella laajamittainen testaus ennen mahdollista ostoa. Hyviäkin yksilöjä löytyy mutta ne on todella harvassa.
Juzzu
10.10.2004 12:08:28
Mielenkiintoista on myös noiden wanhempien pancake-bodyisten seitkytluvun Lespojen kaupittelu lähes vintage-kamana. Mutta mikäs siinä, jos se potentiaalisiin ostajiin uppoaa.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Kossu
11.10.2004 08:33:22 (muokattu 11.10.2004 08:37:30)
Ei ole olemassa mitään "Hard and Fast" tyylisiä sääntöjä erottaa huonoja Stratoja hyvistä ja jos sellaisen säännön joku kiistattomasti todistaa niin se tuskin on isolapaisuus.

Isolapapainen Micro Tilt on tietenkin hieman epäilyttävä peli, mutta kaverillani on ollut sellainen pääsoittimenaan kolmekymmentä vuotta ja se on ehdottomasti 1000 Euron arvoinen peli - Kitara on tosin Nevalaisen aikanaan kunnostama ja nauhoittama, myös kampi ja talla ovat Nevalaisen asentamia.

Kaikki isolapaiset eivät ole Micro Tilttejä

Huonompina kuin Stratoina kuin isolapaisia pidän 70-luvun lopun hyvin painavia (usein mustapleksisiä) malleja joista lähes kaikki joita olen nähnyt ovat olleet aivan surkeita, mutta uskon että poikkeuksiakin löytyy niistäkin.

Mutta kuten olen aina sanonut: ikä ei tee kitarasta arvokasta, osa vanhoista kitaroista on vain vanhoja käytettyjä kitaroita joista ei kannata maksaa liikaa luki lavassa mitä tahansa.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
Lynx
11.10.2004 10:36:58
Isolapapainen Micro Tilt on tietenkin hieman epäilyttävä peli, mutta kaverillani on ollut sellainen pääsoittimenaan kolmekymmentä vuotta ja se on ehdottomasti 1000 Euron arvoinen peli.

Itse soittelen 1975 mallisella MicroTilt:llä ja olen erittäin tyytyväinen. Pitää vireensä uskomattoman hyvin ja tatsi sopii meikäläiselle kuin nakutettu. Tokihan nämä ovat makuasioita mutta itseltäni tuota keppiä ei saisi vaikka löisi pöytään 1000€. Ja isosta lavasta sen verran että sehän on suoraan verrannollinen soittajan muuhunkin varustukseen :)
Feggy
11.10.2004 12:21:37

Itse soittelen 1975 mallisella MicroTilt:llä ja olen erittäin tyytyväinen. Pitää vireensä uskomattoman hyvin ja tatsi sopii meikäläiselle kuin nakutettu. Tokihan nämä ovat makuasioita mutta itseltäni tuota keppiä ei saisi vaikka löisi pöytään 1000€. Ja isosta lavasta sen verran että sehän on suoraan verrannollinen soittajan muuhunkin varustukseen :)

Sama täällä, käytössä 1976-malli. Ja isolla lavalla on helpompi osua bändikaveriin, jos siltä tuntuu...
Less is more.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)