jnen 12.07.2024 14:24:10 | |
---|
Juurkin tuollaisen tilasin, luotan enemmän vanhanliiton tekniikkaan (harmittaa kun tuli aikoinaan myytyä rahapulassa vanha marsu). |
jnen 13.07.2024 04:21:52 | |
---|
rosberg: en yleensä kirjoita tänne mitään, mutta nyt oli niin hyvä aloitus mutta: -onko kyseessä kännykkä vai tietokone? -käyttöjärjestelmä? Jos tietokone niin tämä on ihan killeri: https://ml-sound-lab.com/cart Ne kännykässä pyörivät amplitubet on kans ainakin ihan hyviä. Mutta ehkä siihen viestin otsikointiin voisi kiinnittää enemmän huomiota. Miten amplitube otetaan käyttöön, en löydä sieltä vahvistinta mistään vaan alkaa työntämään jotain soittolistoja? Muita kokeilemiani systeemejä en ole niitäkään saanut toimimaan, taitavat olla turhan monimutkaisia, en ole löytänyt yhtään asenna ja käytä versiota. |
jnen 13.07.2024 07:17:27 | |
---|
Perkeleen turhauttavaa, yksikään kokeilemani (nyt taas muutaman tunnin värkännyt) appi ei vain toimi, toisia en ymmärrä yhtään ja niistä joista saan jotain "päälle" ei tule ääntä ulos, ja väittävät että nuo ovat helppokäyttöisiä? |
rosberg 13.07.2024 08:30:35 | |
---|
Oletko kokeillut youtubea auttamaan asiassa? Jos se on yksi maailman suosituimmista softista aiheeseen, niin eiköhän siellä ole ohjeet troibleshooting jne. Kokeilemalla selviää. Ps. Eihän tää ole trollaus kun tulee mieleen se foodoran koska mä haluan -slogani tästä keskustelusta. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
jnen 13.07.2024 08:49:45 (muokattu 13.07.2024 08:51:49) | |
---|
En löytänyt, etsin kyllä, vähän jokaiseen. Kertovat kyllä auliisti niiden loputtomista ominaisuuksista mutta asentamisesta ja toimintakuntoon saattamisesta ei mitään, tiedä sitten toimisiko maksullinen versio mutta en viitsi riskeerata kun pikku vahvistimia saa jo kympeillä. Pärjään hyvin mekaanisten juttujen kanssa saan selvää sähköistä ja teen asioita käsillä mutta tietokoneiden ja softien kanssa olen jokseenkin avuton. |
rosberg 13.07.2024 09:42:21 | |
---|
Oletko kännykällä vai tietokoneella liikenteessä? Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
jnen 13.07.2024 11:19:52 | |
---|
Molemmilla koettanut, en ole saanut kummassakaan toimimaan. Kännykkään piti olla helppo, "asenna ja soita" , mutta eihän se tietenkään niin mene,vaaditaan osaamista jota minulla ei ole. |
phiit 14.07.2024 10:36:50 | |
---|
Ei varsinaisesti osaamista tarvita, kaikki oleellinen informaatio on ruudulla näkyvillä. Tuossa jo mainittu youtube kannattaa kattoa demo opetuspätkiä jos joku ei tahdo aueta |
jnen 14.07.2024 11:03:38 | |
---|
No olenhan minä niitä katsonut, mutta eivät ne siitä huolimatta toimi. Ei yksikään. |
rosberg 15.07.2024 10:22:49 | |
---|
Mä auttaisin, mutta musta tuntuu että tää on vaan niin loistavaa trollausta ettei mitään rajaa. Lupaan että en enää koskaan lähde randomeihin avauksiin kirjoittamaan. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
jnen 15.07.2024 10:38:33 (muokattu 15.07.2024 10:41:35) | |
---|
Kyllä tämä on ihan totta, kuulin etteivät jotkut muutkaan ole saaneet hommaa pelittämään androideissa, ja tietokoneessahan tuo iRig ei kuulema toimikkaan. Puhelimeen olen kokeillut kaikkia appeja mitä suinkin olen yöllisinä rassuuhetkinäni löytänyt, yksikään ei toimi, useimmista en edes löydä minkäänlaista "pover" "nappulaa" jolla systeemin pitäisi pelittää. (Kyselin joskus toisaalla mihin läppärini hävittää puhelimesta lataamani valokuvat, siihenkään ei vastattu kun pitivät trollina, kuvat yhä kateissa ja sinne samaan mustaan aukkoon ne menevät yhä). Näihin puhelin ja tietokoneongelmiin on todella vaike saada apua kun yleensä olen niin pihalla etteivät asiaa tuntevat ota uskoakseen, niin kuin nytkin. |
Kötöstelijä 15.07.2024 10:41:23 | |
---|
jnen: Kyllä tämä on ihan totta, kuulin etteivät jotkut muutkaan ole saaneet hommaa pelittämään androideissa. Juu jos kännykällä haluaa mitään musiikkiin liittyvää touhuta niin Applen tuotteet on aika paljon varmempi valinta. |
jnen 15.07.2024 10:42:46 (muokattu 15.07.2024 10:43:00) | |
---|
Pitänee sitten unohtaa kännykkä, Appleen en koske tikullakaan kun juuri ja juuri tulen nykyään nippanappa toimeen Androidin kanssa, usein joutuu siihenkin apuja pyytämään. |
petepawn 15.07.2024 11:00:20 | |
---|
|
phiit 15.07.2024 11:01:34 (muokattu 15.07.2024 11:06:56) | |
---|
jnen: Pitänee sitten unohtaa kännykkä, Appleen en koske tikullakaan kun juuri ja juuri tulen nykyään nippanappa toimeen Androidin kanssa, usein joutuu siihenkin apuja pyytämään. android ei ole edes vaihtoehto edelleenkään musa appeille, Applella on pyöriny jo toista kymmenettä vuotta hienosti ja homma vaan toimii. kyllä tässä haisee nyt aivan totaalinen kädettömyys tai 'en edes halua osata' kuin se että oikeasti olis edes yritystä ollu matkassa. pärjäile ilman |
jnen 15.07.2024 11:32:43 | |
---|
Juu, kylähän minä olen yrittänyt, ja nyt taas, mutta kun en ymmärrä noista vehkeistä yhtään mitään. Juuri tämä on ongelma, pidetään joko vittuilijana tai trollina mutta ei otetta tosissaan, miten helvetissä näiden kanssa voi mit'ään tehdä tai kehittyä kun neuvoja pyytäessä vastataan vittuilemalla? Ja juu, jo pelkkä Androidympäristön omaksuminen on ottanut vuosia enkä vieläkään oikein ymmärrä sitä. |
jnen 15.07.2024 11:37:32 (muokattu 15.07.2024 11:43:12) | |
---|
petepawn: https://www.google.com/url?sa=t& … mp;usg=AOvVaw2OBiXRayOPRVJeQPzLSLQ3 Jnen, kokeile! Kun yritän asentaa ja avata tuon tyrkkää lasiin jonkun ultimateguitarin ja aloitaa loputtoman kymysrivin esittämisen, en minä mihinkään kyselykaruselliin ole menossa vaan haluan avata yksinkertaisen blug and play systeemin... Ei minulle aukea mitään tuon videon esittämiä systeemejä, ihan pihalla. Mutta siis monta kertaa tuonkin koettanut saada toimimaan puhelimessani mutta en ole onnistunut. |
phiit 15.07.2024 11:41:20 | |
---|
pääset paljon helpommalla ku ostat jonku efektipurkin missä kaikki samassa, virrat päälle ja menoks, ei tartte säätää eikä opetella mitään |
jnen 15.07.2024 11:42:27 | |
---|
phiit: pääset paljon helpommalla ku ostat jonku efektipurkin missä kaikki samassa, virrat päälle ja menoks, ei tartte säätää eikä opetella mitään Oishan tuo mukavaa kun jostain saisi joskus asiallisia neuvoja kun kysyy. |
phiit 15.07.2024 11:45:03 (muokattu 15.07.2024 11:45:40) | |
---|
jnen: Oishan tuo mukavaa kun jostain saisi joskus asiallisia neuvoja kun kysyy. ihan asiallisia vastauksia täällä tullu kaikilta mutta jokaiseen se tuntuu olevan vastine 'ei toimi' ..kyllä ne toimii |