Aihe: Suositelkaa korvatulppia
1 2
Entropia666
23.01.2024 10:31:04

askomiko: Mulla ainakin Elacin hajosi aika nopeasti. Mutta siitä on jo aikaa, onhan ne saattaneet tuunata materiaalia.

Mulla 2015 otetut valut ja vieläki rokkaa.
Liity: Kitara Discordissa
"Sähkökitara ei ole akustinen soitin vaan psykoakustinen." Lunnu, 2023.
Entropia666
23.01.2024 10:32:45

discominister: Oisko jotain perusteita miksi Finfocit Elacien sijaan? Pitäis itsekin hankkia ja mietin näiden väliltä.

Heitän vielä tähän ajatuksen: On myös myynnissä tällaisia filtterillisiä memory foam kuulosuojaimia. Luulisi, että sellainen samalla tavalla täyttää korvakäytävän tiiviisti ja jos filtteri vaan olisi laadukas, niin soundikin olisi hyvä. Miksi ei?

https://www.customsounds.fi/en/products/spectrum-filtered-foam-plugs

Ne on täysin suomalaiset ja palvelu helvetin hyvää. Osat käy päikseen ja voi valussa tehdä toivomuksia. Esim. jos haluaa adapterien kanssa käyttää IEMejä, niin ne otetaan valussa huomioon jotta ne pysyy paremmin päässä. Kokeilin Elacineihin adapterien kanssa, mutta niistä meinas IEMit pullahtaa pois paikaltaan. Hintahan noissa on suurin piirtein sama.
Liity: Kitara Discordissa
"Sähkökitara ei ole akustinen soitin vaan psykoakustinen." Lunnu, 2023.
sound of blues
23.01.2024 12:02:33
discominister
23.01.2024 13:56:53
Onko kellään kokemusta minkälainen ero noilla paremmilla Cresendoilla vs. valetut?
Artzi
25.01.2024 13:34:07 (muokattu 25.01.2024 13:40:00)
Kävin tänään ottamassa valut FinFonicceja varten Audientalla Helsingissä. Palvelu oli tosiaan hyvää ja siinä kesti noin 20min.
Kiitoksia vihjeestä, en ollutkaan aiemmin tietoinen noista.

Pitäis tulla tulpat kotiin noin 4 viikon sisään.
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
mungiisi
25.01.2024 14:19:08
Artzi: Kävin tänään ottamassa valut FinFonicceja varten Audientalla Helsingissä. Palvelu oli tosiaan hyvää ja siinä kesti noin 20min.
Kiitoksia vihjeestä, en ollutkaan aiemmin tietoinen noista.

Pitäis tulla tulpat kotiin noin 4 viikon sisään.

Miten tämä prosessi käytännössä menee? Pitääkö korvat putsata omatoimisesti ennen vai tehdäänkö se paikan päällä?
Death metallia Helsingistä: Omnivortex
phiit
25.01.2024 16:57:41
mungiisi: Miten tämä prosessi käytännössä menee? Pitääkö korvat putsata omatoimisesti ennen vai tehdäänkö se paikan päällä?

Itellä ainaki vaa katottu ettei ny mitään sementtiä ole tiellä ja otettu suoraan valut, Novavoxilta viime keväänä viimeisimmät ja voi suositella.
askomiko
25.01.2024 21:48:01
Joo kantsii putsailla ite vaikka apteekin tarvikkeilla.
Tästä löytyy musaa - Haamurakastaja
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Artzi
26.01.2024 12:48:22
Mä putsailin pumpulipuikolla ennen käyntiä. Paikan päällä tsekkasivat että ei oo pahempia, eli kurkkasi lampulla korvaan. Eiköhän ne ois sanoneet jos on jotain mikä olis estänyt valujen tekemisen.

mungiisi: Miten tämä prosessi käytännössä menee? Pitääkö korvat putsata omatoimisesti ennen vai tehdäänkö se paikan päällä?
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
GrooverMan
27.01.2024 12:29:06 (muokattu 27.01.2024 12:29:29)
Kiitos hyvistä kokemuksista ja vinkeistä sekä antoisasta keskustelusta.

Finfoniceihin olen tällä hetkellä kallellaan, kotimaisuus myös plussaa, mutta erityisesti siksi, että aikanaan (yli 20v. sitten) teettämäni tulpat muistuttivat ulkoisesti Finfoniceja (onko jopa mahdollista, että olivat Finfonicit?) ja olin niihin erittäin tyytyväinen.
If you wanna count me, count me out. - Arthur Lee
B-tone-flat
16.02.2024 21:07:57
Tänään otettu valut finnfonicceihin Audientalla. Päivän varoitusajalla onnistui. Normi toimitus 2-4 vkoa mutta just päättyneet mp2024 messut saattavat aiheuttaa ruuhkaa Vaasan päässä. 15db vaimennusta suositeltiin mun tapaukseen ja viikko koeiluaikaa jos haluaakin vaihtaa.
"If it wasn't for the bad luck, I wouldn't have no luck at all" -W.Bell
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)