Aihe: Tunnistatko tämän Esacasterin?
1 2
Little Savage
16.05.2020 22:09:13
Laulava Kylätohtori: Jopas oli taas pärähdys. Voi hyvät hyssykät sentään...

Hyvät hyssykät just nimenomaan. Palsanmäen huutokauppoja näemmä katsottu liikaa kun pitää alkaa harrastelija rakentajan soittimen historiaa kysellä. Tainnu tuohutipat tulla housuun ennen aikaisesti kun jonkun pulliaisen nimi lavassa lukee.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
jhakwe
17.05.2020 00:07:02

Little Savage: Hyvät hyssykät just nimenomaan. Palsanmäen huutokauppoja näemmä katsottu liikaa kun pitää alkaa harrastelija rakentajan soittimen historiaa kysellä. Tainnu tuohutipat tulla housuun ennen aikaisesti kun jonkun pulliaisen nimi lavassa lukee.

Ihan jännittävä analyysi, mutta kitara saapui huomaani ilman rahan vaihtumista, ja niin se myös jatkaa matkaansa jollekin sitä tarvitsevalle. Raha ei henkilökohtaisella tasolla kiinnosta vittuakaan.
http://www.taintedstudio.com - Äänitystä, miksausta, masterointia ja fuzzien pörinää.
steelduck
17.05.2020 08:40:15 (muokattu 17.05.2020 08:41:01)

Little Savage: Hyvät hyssykät just nimenomaan. Palsanmäen huutokauppoja näemmä katsottu liikaa kun pitää alkaa harrastelija rakentajan soittimen historiaa kysellä. Tainnu tuohutipat tulla housuun ennen aikaisesti kun jonkun pulliaisen nimi lavassa lukee.

Minusta oli ainakin hauska tietää mistä tämä kitara oli tullut. Jos ei kiinnosta, niin eihän näitä ole pakko lukea. :)
nightbird
17.05.2020 10:53:22 (muokattu 17.05.2020 10:53:41)
Minunkin mielestäni ihan hauska ja piristävä väiikirjoitus tänne palstalle .Ne joita tällainen vituttaa voivat siirtyä lukemaan vaikka Aku Ankkaa.
basisti1971
19.05.2020 09:27:20 (muokattu 20.05.2020 06:40:06)
Moi.

jhakwe: Ei tuossa sinänsä mitään ihmeellistä tarinaa ole, 90-luvulla rakennellut kitaroita töiden kautta saamistaan puista ja syystä tai toisesta tämä on lähtenyt pitkälle matkalle :) Joku kolmas osapuoli on tosiaan korvaillut ruuveja ja tehnyt uusia reikiä matkan varrella.

Hienoa että rakentaja löytyi, ja kiitos että asian toit julki.

Mun henkilökohtainen mielipide on että tuonkaltaiset teeseitseväkästykset ovat arvokas ja olennainen osa Suomalaista soitinrakennusperinnettä, riippumatta siitä onko rakentajalla minkäänasteista mainetta vai ei.
Ja itse asiassa mitä tuntematomampi, sen parempi ;).
Se että instrumentti säilyy kymmenenkin vuotta, on mun mielestä oiva osoitus siitä että ainakin jotain on osattu tehdä oikein.

Tai yksinkertaisesti arvostetaan kotimaista käsityötä.
Tai sitä kiistatonta mojoa joka kaikkiin teeseitselaitteisiin sisältyy automaattisesti.

Mun omista väkästyksistä ainoastaan yksi -lievästi sanottuna helposti tunnistettava :)- tuli myytyä, ja ainakin pariin kertaan on vuosikymmenten varrella mm. huutonettiin ilmaantunut kaupankin.

Vajaa vuosikymmen sitten aloitin ko. soittimen tiimoilta viestiketjunkin, mutta ainakaan tuolloin ei silloinen/nykyinen olinpaikka valjennut.

https://muusikoiden.net/keskustelu/ … 1&t=206185&oo=1470&os=o

jhakwe: Jos ei rakentaja kaipaa kepukkaa takaisin, lahjoitan sen jonkun vähävaraisen perheen jälkeläiselle, jota kiinnostaa vielä rock-musiikki eikä urheilu ja terveet elämäntavat.

Koska itse lukeudun musiikkiharrastuksen urheilulta pelastamiin sieluihin, kannatan ideaasi varauksetta :D.

T:Samuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)