phiit 11.05.2012 12:58:47 | |
---|
Entropia666: Onko näin? Mulla on semmonen käsitys että se kääntää automaattisesti. Meinaan vaan että ostan aina lähinnä jenkeistä ja briteistä, eli dollareina tai puntina. Iteki luulin näin, mutta meni kerran suoraan tililtä Thomann tilauksen yhteydessä rahat ja Paypaliin jäi roimasti dollareita :) |
Entropia666 11.05.2012 13:03:36 | |
---|
phiit: Iteki luulin näin, mutta meni kerran suoraan tililtä Thomann tilauksen yhteydessä rahat ja Paypaliin jäi roimasti dollareita :) Kun mulla tosiaan on mielikuva että kun sain yhdestä diilistä palautuksia briteistä ja seuraava ostos oli USA:sta ja ne "ennakot" meni automaattisesti tililtä. Tiiä sitte. |
phiit 11.05.2012 13:13:14 | |
---|
Entropia666: Kun mulla tosiaan on mielikuva että kun sain yhdestä diilistä palautuksia briteistä ja seuraava ostos oli USA:sta ja ne "ennakot" meni automaattisesti tililtä. Tiiä sitte. Voi olla että palautuksena se muuttu eri valuutaksi, tästäkin kokemusta kun Paypalista ei saanut siirrettyä suoraan pankkitililleni jonkin virheen vuoksi niin palautui dollarit paypal tilille euroina.. ;) |
Gabe 11.05.2012 14:20:39 (muokattu 11.05.2012 14:21:25) | |
---|
Kyllä mulla on ainakin monesti tullut palautuksena rahat euroina dollareiden sijaan takaisin tilille kun olen usa:sta tilattu tavara peruuntunut. Samaten ostot se on myös kääntänyt itse ilman ongelmia. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
phiit 11.05.2012 14:32:22 | |
---|
Gabe: Samaten ostot se on myös kääntänyt itse ilman ongelmia. Toi on kyllä jännä, nimittäin ei toimi täällä.. :( |
reverend 11.05.2012 14:48:49 | |
---|
phiit: Toi on kyllä jännä, nimittäin ei toimi täällä.. :( Siellä on Paypalin asetuksissa kohta josta saa valittua oletusvaluutan. (My account - Overview - Currency converter) |
JeKo 11.05.2012 14:55:10 | |
---|
Lueskelin vähän FAQ:ia ja näin siellä sanottiin: "When you send money, we use your PayPal balance first. If you dont have enough money in your PayPal balance, well use the payment method you select." Ei mitään kuitenkaan siitä, että miten menetellään eri valuuttojen kanssa. Pitääpä selvittää. "The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |
Gabe 11.05.2012 15:03:52 | |
---|
phiit: Toi on kyllä jännä, nimittäin ei toimi täällä.. :( On erikoista kyllä :S Ei mulla ole käynyt mielessäkään etteikö onnistuisi. Muillakin valuutoilla on sama onnistunut. Onko sulla kerran vaan käynyt noin? Mietin josko joku virhe ois tullu. Ei käy mun järkeen että jos valuutan vaihto onnistuu maksaessa niin miksi ei se onnistuisi myös sitä palauttaessa? Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
phiit 11.05.2012 22:33:11 | |
---|
Gabe: On erikoista kyllä :S Ei mulla ole käynyt mielessäkään etteikö onnistuisi. Muillakin valuutoilla on sama onnistunut. Onko sulla kerran vaan käynyt noin? Mietin josko joku virhe ois tullu. Ei käy mun järkeen että jos valuutan vaihto onnistuu maksaessa niin miksi ei se onnistuisi myös sitä palauttaessa? Ei vaan siis aina sama juttu js maksaa eri valuuttojen välillä, oletus valuutta on asetuksista eurot, mutta ei vaan toimi :( |
Gabe 11.05.2012 23:05:12 | |
---|
Höh.. aika outo homma. Piti oikein tarkistaa kun tuossa yksi kauppa peruuntui ja rahat tuli takas tilille. Ja kyllä siellä oli hinta dollareina jonka paypall käänsi euroiksi ja rahat tuli kaupan peruunnuttua tilille samana eurosummana.. en sit tiedä :/ Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |