JoeHans 04.11.2008 15:04:35 | |
---|
Bassoa ja keskiääntä nimenomaan kaipaisin, eli ehkä tuo JB ei ole mun juttu. Onko kellään kokemuksia Dimarzion super distortionista? Jos bassoa ja keskiääniä kaipaat, niin tallaan ehdottomasti DiMarzion ToneZone. Toimii pirun hyvin ainakin omaan korvaan tossa ltd:ssä. Zebrana vielä näyttää pirun komealta. :) Ei ole tullut ikävä EMG:itä. Trying is the first step towards failure. |
lärviapina 04.11.2008 15:15:48 (muokattu 04.11.2008 15:17:26) | |
---|
Nuissa Ec-1000:ssa on valmiiksi tuo maadoitusjohto porattu ja juotettu hardwareen. Löytyy ku tutkii konehuoneistoa. Ja jos bassoa ja keskiääntä haluut, niin mun valinta tallaan ois Dimarzion Tonezone! Omassa UV:ssä on tuo tallassa ja potkii niin pirusti tuota alarekisteriä, välillä tuntuu et ehkä vähän liikaa ja välillä ei:) Mikkien vaihto on itelläkin tuohon EC:hen edessä, kun nuissa EMG:issä tuntuu olevan sitä käyttökelvottomampi saundi, mitä enemmän niillä soittelee. Varmaan testaan Dimarzion D-activatorit tai Evo2+joku kaulaan. E: Typo business in the front, party in the back. |
Vladi 05.11.2008 16:52:50 | |
---|
Nuissa Ec-1000:ssa on valmiiksi tuo maadoitusjohto porattu ja juotettu hardwareen. Löytyy ku tutkii konehuoneistoa. Ja jos bassoa ja keskiääntä haluut, niin mun valinta tallaan ois Dimarzion Tonezone! Omassa UV:ssä on tuo tallassa ja potkii niin pirusti tuota alarekisteriä, välillä tuntuu et ehkä vähän liikaa ja välillä ei:) Mikkien vaihto on itelläkin tuohon EC:hen edessä, kun nuissa EMG:issä tuntuu olevan sitä käyttökelvottomampi saundi, mitä enemmän niillä soittelee. Varmaan testaan Dimarzion D-activatorit tai Evo2+joku kaulaan. E: Typo Eli härvelistä löytyy johto valmiina potikkapuolelta jostain eristettynä? Nice. Aikani tutkittuani taidan päätyä dimarzion tonezoneen tallassa ja air nortoniin kaulassa, vaikuttaisivat aika toimivalta parilta. niin ja push/pull potikka jotta saa ykskelaisen saundit. Ps. asennusvinkkejä otetaan mielellään vastaan. :) tarkoitus olis tehdä homma itse. |
Sam Hotman 05.11.2008 18:49:46 | |
---|
Mulla on tuossa Jacksonissa JB/Jazz setti ja itselläni ainakin toimii. Satun vain pitämään middlekkäästä soundista, kun vahvarissakin on aikamoinen middle korostus. Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
karsa 05.11.2008 21:10:44 | |
---|
Mulla on oikeestaan melkeinpä vastaavassa kitarassa(edwardsi) toi jazz-jb setti kii ja sanoisin että jazz kaulassa on ihan maukas mutta ainakin omaan käyttöön tuo jb kuulostaa liian terävältä, tonet täytyy pitää aina jossain kolmosella... |