Aihe: Fernandes Sustainer, Sustainiac etc..
1 2
ballfish
29.09.2010 20:35:09
leppanenh: Moro nääs!

Pystyyköhän kukaan sanomaan kuka ja missä on tehnyt tuon ihmisille tuon fernandesin sustainer asennuksen ?...en uskalla itse lähteä räpeltämään. Kun kerran jyrsiäkkin täytyy

Itse vein ruokankaalle. Hintaa oli mutta työnjälki oli erinomainen. Teki uuden pleksinkin taakse ja todella siistiä jälkeä. Suosittelen!
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
rosberg
16.01.2011 20:38:13
nostellaan kun kysyttävää. eihän kellään ole muistikuvaa, että mites tuo fsk-101 tartteeko se sustainer omaa potikkaa ollenkaan? haluaisin laittaa sen H-H-keppiin jossa olisi vain vola. ei kait tässä pidä hommata jotain nostopotikkaa?
Battaya Love Machine
Guitarhell
04.05.2017 09:18:48

Moro!

Sain kaverin Jacksonista Sustainiac - sinkku driverin ja sille kaikki tarpeellinen (piirilevy, switchit, potikka, stereojakki) ainoa ongelma on että en löydä mistään kytkentäkaaviota sille, onkohan kellään mahdollisesti ollu kytkentäkaaviota, tai ihan vaan kuva omasta kytkennästä vastaavanlaisessa mikissä==?
...mutta hei, nou kään duu!
Decadetroll
04.05.2017 14:01:29
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Kipponi
19.11.2019 19:09:14
Vanha ketju, mutta mistäs nyt voi noi palikat tilata?
Onko kellään muulla valmistajalla saatavilla? Mielellään EU-alueelta.
Talousasioiden homekoira.
Decadetroll
20.11.2019 14:07:54
Kipponi: Vanha ketju, mutta mistäs nyt voi noi palikat tilata?
Onko kellään muulla valmistajalla saatavilla? Mielellään EU-alueelta.

Itse aikoinaan hain amfisoundilta.
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
Kipponi
20.11.2019 17:35:05
Decadetroll: Itse aikoinaan hain amfisoundilta.
Kiitän ja kumarran! Tulisi mun tulevaan custom kitaraan.
Kipponi
28.11.2019 19:38:12
Ei tota firmaa ole enää. Briteistä saisi sustaineria:http://www.hotroxuk.com/pickups-sey … ernandes-sustainer-pickup-kits.html
Jenkeistä myös, mutta tullit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)