Btw löysin muuten äsken googlettelemalla ilmaisen mallinnuksen, johon en oo vielä aikaisemmin törmännyt. Ja mikä parasta, tämä on Linuxille! Siirryin nimittäin justiin kamalan takkuilevasta Windows-maailmasta Ubuntuun. :) http://quitte.de/dsp/caps.html Palaan kehumaan tai haukkumaan, kunhan olen kerinnyt testata. Pitäis tietty sitä ennen hommata äänikortti Hi-Z inputilla tai jotain vastaavaa. Kun tähän asti olen soitellut Line 6 Guitarportin kautta ja siihen ei tietenkään löydy mitään Linux-ajureita. :/ I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
Oletko sä ihan oikeasti koittanut noita? Ei kuulosta siltä... Aika vahvasti tuntuu nyt että on miehessä vika. Laittakaapas joku linkkiä vaikka niihin Askomikon klippeihin. Kyllä noi kaikki on testattu ja saattaa olla että miehessä on vika, kun ei enää jaksa säätää (VooDussa on ihan tarpeeks sitä touhua, tosin editointi on yyberpaljon nopeempaa). Boogex ei napannu ollenkaan, ei kovinkaan kummonen soundi ja inhosin säätää sitä plus tarvii mukaansa paljon muutaki prosessointia. Hiukan sama juttu GR:ssä, ei jaksa veivata loputtomiin paria nuppia ja ziljoonaa vaihtoehtoo kaapeista ja mikityksistä ja lopputulos on kuitenkin samahkon kuulosta. Wavesin GTR:stä saa aika nopeasti autenttista, mutta on jotenki tukkonen ilman eq:ta. Amplitubesta saa hyvän soundin vasta sen mukana tulleiden polkimien kanssa (overdrive boostina erityisesti). Guitarsuitesta sai ihan mukiinmenevän soundin heti, mutta vaihtoehtoja ei ole kovinkaan paljon. Rock Amp Legends tuntuu omimmalta niin säädöiltään, soundiltaan kuin tatsiltaan. Henkka M. Sun muistolles me soitetaan... 30.07.06 |
Minä taas en löydä Rock Amp Legendsistä kunnon jyräsoundia sitten niin millään. Se jää aina jotenkin pliisuksi, pehmeäksi, ponnettomaksi, ei-mitenkään-rähjääväksi... Tiedä sitten mistä johtuu, vedän kitaran suoraan Hercules 16/12 fw:n instrumenttilinjaan ilman sen kummempia krumeluureja... preampista kun nostaa niin soundi lähinnä menee epäselväksi eikä tuo yhtään lisää reuhua. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |