Aihe: Boss haastaa Rotarylla
1 2
McNulty
28.09.2005 11:38:17
Ja vielä ihmetellään, kun soittajat ei katso yleisöön.

"No ku toi valo pyörii ja pyörii ja pyörii. eiks oo sigamagee. Mun on pakko kattoo sitä. Mä oon sen vallassa.... Yes Master. I am under your command. I am your slave"

Mutta sehän on informatiivinen :)
Näkee notta miten virtuaaliset bass ja horn elementit pörrää. Ja todellinen yleisöä kosiskeleva kitaristi/koskettelija peittää tuon visuaalisen pläjäyksen jeesusteipillä.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
Jäärä
28.09.2005 13:44:25
...Virtual Rotor Display

Hehe. Ton helvetinkoneen hinta on varmasti puolet koko pedaalin tuotantokustannuksista.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Juzzu
28.09.2005 13:49:24
Onks tuo käypänen suoraan skitaran ja vaffarin väliin..?
Että soundit niinköstä pälittää, vai pitääks olla luupissa?
Jucciz
28.09.2005 13:52:54

Varmasti toimii edessä. Eihän kaikissa vahvistimissa edes ole looppia.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Black Star
28.09.2005 17:01:38

G.A.S. iski videon jälkeen
"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!"
BaariMikko
28.09.2005 20:15:41

Esittelyvideo ei vielä oikein vakuuttanut, pitäisi saada ääninäytettä jossa vehkeen läpi on soitettu jotain kunnollista urkua.
"Kun olen inspiroitunut, kaikki menee hyvin, mutta jos yritän menetellä oikein, seurauksena on katastrofi." -Keith Johnstone
McNulty
28.09.2005 20:28:21

Kyllä (ekaan kysymykseen)... RT-20:n takaa löytyy kytkin millä voi valita overdriven toiminnan sopimaan kiipparille tahi kitaralle. FX Loop ei ole pakollinen.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)