Twinkle 19.09.2008 04:03:27 | |
---|
Niin yleensähän nettikaupat ajattelevat että mikä sille kaukaisessa Euroopan nurkassa olevalle asiakkaalle on kätevin keino hakea tuotteet eikä ollenkaan sitä mikä itselle on kustannustehokkainta ja helpointa. Ne todennäköisesti ajattelee sitä, että mikä firma niille tekee kaikista kattavimman ja halvimman tarjouksen ja ottaa sen. Toisin sanoen, koska UPS veloittaa asiakkaaltansa vähiten niiden annetaan potkia tavaraa ympäriinsä. Se pienin tarjous kyllä on perusteltua, palvelu UPS:llä on luvattoman huonoa. |
joelizer 19.09.2008 10:48:09 | |
---|
...palvelu UPS:llä on luvattoman huonoa. En ole samaa mieltä. Mulle ne on aina soittanut pari tuntia ennen tuloaan ja kyydinnyt tavarat hyvässä kunnossa kotiovelle. Se on tavaran kuljetus palvelu. Mitä ne oikeen voisi tehdä sitten paremmin? Pitäiskö niiden jäädä siihen availemaan niitä paketteja ja siivoomaan kotia ja tekemään ruokaa? Whoopi Doo Basil... What does it all mean? |
Lonesome 19.09.2008 12:15:58 | |
---|
En ole samaa mieltä. Mulle ne on aina soittanut pari tuntia ennen tuloaan ja kyydinnyt tavarat hyvässä kunnossa kotiovelle. Se on tavaran kuljetus palvelu. Mitä ne oikeen voisi tehdä sitten paremmin? Pitäiskö niiden jäädä siihen availemaan niitä paketteja ja siivoomaan kotia ja tekemään ruokaa? Onnittelut, noinhan sen pitäisi mennä. Tosin sulla on käynyt hyvä tuuri. :) Vastauksena kysymykseesi: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=167788 "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
Twinkle 20.09.2008 00:20:55 | |
---|
|
jyrgen 20.09.2008 07:27:29 | |
---|
Päädyin hankkimaan multiefektin. Hintoja vertailtuani tilasin DV:ltä. Kirjautuminen ja tilaus sekä maksu sujuivat mallikkaasti. Viikon kuluttua UPS:n heppu soitti. Koska en ollut kotosalla, ohjeistin jemmaamaan paketin. Sovitusta paikasta sitten löytyikin. Pakkaaamisessa oli toivomisen varaa, mitään ei ollut kuitenkaan särkynyt. |
Aloittelijatuke 20.09.2008 12:29:12 | |
---|
Paljonhan tuolta on toimitus aika?? |
kloppis 20.09.2008 12:34:39 | |
---|
Paljonhan tuolta on toimitus aika?? Kai se jotain muutamasta päivästä viikkoon on, jos on tavaraa varastossa. Muuten voi mennä pidempään. Wake me up when september ends |
Punisher 20.09.2008 20:27:23 (muokattu 20.09.2008 20:29:06) | |
---|
|
jra 20.09.2008 20:31:25 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Punisher 20.09.2008 20:32:02 | |
---|
Ahaa. Ilmankos :) |
kloppis 20.09.2008 21:02:28 | |
---|
Toki tuon voi jonkun koulun piikkiin tilata :) Wake me up when september ends |
matuska 20.09.2008 21:11:27 | |
---|
Voisiko tuolta tilata musiikkiopiston nimissä? Ja maksaisi sitten vain musiikkiopistolle hmmph. |
jra 20.09.2008 23:55:20 | |
---|
Voisiko tuolta tilata musiikkiopiston nimissä? Ja maksaisi sitten vain musiikkiopistolle hmmph. Tuskinpa opisto lähtee veronkiertoon mukaan? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jra 22.09.2008 18:57:37 | |
---|
Onko joku saanut DV247:n vastaamaan sähköpostin välityksellä? Jos on, niin mistä osoitteesta? Olen kokeillut, kerran tilaukseen liittyen osoitetta orders@digitalvillage.co.uk, ja toisen kerran (pienestä) toimitettuun kitaraan liittyvästä ongelmasta osoitetta feedback@digitalvillage.co.uk. Kumpaankaan mailiin ei ole tullut vastausta. Muuten tilaus kyllä hoitui hyvin, hinta oli kohdallaan ja kitarakin oli mahdollista satulan vaihtoa lukuunottamatta juuri sellainen mitä olin tilannutkin. Samanlainen positiivinen kokemus myös kaverin tilaaman kitaran kohdalla. Toivottavasti vastaavat kohtuullisessa ajassa jälkimmäiseen mailiini, ettei tarvitse muuttaa käsitystä liikkeestä. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Grandfunk 22.09.2008 21:34:51 | |
---|
Täältä iso miinus liikkeen asiakaspalvelulle. Ensimmäisen sähköpostitiedustelun lähettämisen jälkeen jouduin odottamaan vastausta peräti kaksi viikkoa, tänä aikana tuli kyllä laitettua useampi viesti, oli kyllä aika hämmentävää. Sisässä huomattava summa rahaa, eikä näytä saavan kontaktia. Ei tuntunut hyvältä. Vihdoin sain viestin, ettei kyseistä keppiä ole enää saatavilla, joten vaihdoin toiseen ja erotus hyvitettiin nopeasti, tästä plussaa. Kyllähän tuolla T-kaupassa asiakaspalvelu toimii "hieman" eri malliin, ja ottakaa huomioon myös kolmen vuoden takuu-aika, toisin kuin Dv:lla vain vuosi. Odotellaan nyt edelleenkin jos tämän mallin sattuisivat saamaan. Oli kyllä ensimäinen ja viimeinen kerta, kun tuolta ostan... |
Grandfunk 24.09.2008 16:39:41 | |
---|
Dodii... Listalla on tavaraa ja hinnat kohdallaan. Mutta mutta, hankalaa tuntuu tavaran saaminen olevan. "Ei ole" "Emme saa" "Puolenvuoden päästä tulee, yksi kappale" Tässä vastauksia, joita olen saanut tuolta. Pistin tilauksen poikki, ja nyt odottelen vain rahojen palautusta. That's all folks. |
Ukko 24.09.2008 17:07:46 | |
---|
Kyllähän tuolla T-kaupassa asiakaspalvelu toimii "hieman" eri malliin, ja ottakaa huomioon myös kolmen vuoden takuu-aika, toisin kuin Dv:lla vain vuosi. .. Älä nyt sitten hirveesti pety sen thomanin takuuasian kanssa jos sille tulee tarvetta. COVS jäsen nro 6 |
Christeraser 24.09.2008 17:11:08 | |
---|
Älä nyt sitten hirveesti pety sen thomanin takuuasian kanssa jos sille tulee tarvetta. Mikäs siinä mättää? Itse sain uuden vahvistimen viikon päästä siitä kun palautin rikkonaisen. UPS nouti ilmaiseksi vielä kotoa. En pettynyt, kumma kyllä. http://www.myspace.com/quelltheskies |
tarzan 24.09.2008 17:18:36 | |
---|
Dodii... Listalla on tavaraa ja hinnat kohdallaan. Mutta mutta, hankalaa tuntuu tavaran saaminen olevan. "Ei ole" "Emme saa" "Puolenvuoden päästä tulee, yksi kappale" Tässä vastauksia, joita olen saanut tuolta. Pistin tilauksen poikki, ja nyt odottelen vain rahojen palautusta. That's all folks. Tietysti tässähän ei ole kyseessä suinkaan liikkeen vika, vaan maahantuojan ongelma mikäli tavaraa ei saada lisää. |
Christeraser 24.09.2008 17:23:08 | |
---|
Tietysti tässähän ei ole kyseessä suinkaan liikkeen vika, vaan maahantuojan ongelma mikäli tavaraa ei saada lisää. Jep. Vituttaa vaan itseänikin nimim. 2 vkoa odotellut Laney GH100L vahvaria DV247sta ja ETA on siirtynyt ainakin 5 kertaa... tosin sama homma muissakin UK nettikaupoissa joista olen kysellyt tänä aikana. Laneylla vissiin jotain toimitusongelmia... Thomanilla olisi varastossa, mutta siellä 120e kalliimpi... http://www.myspace.com/quelltheskies |