E.V.V.K 31.01.2006 07:57:53 | |
---|
No ei ihan mistään jota ei hyvin tunne ja ei ole kuullut mutta voi kyllä käydä kattomassa minkälainen paikka on. |
E.V.V.K 31.01.2006 08:05:57 | |
---|
Kyllä Helsingin musiikki on paras tai ei ihan paras mut sielt kannattaa ostaa. |
Magic Bullet 14.03.2006 19:06:02 | |
---|
Kitarapaja on ehdoton ykkönen. Asiantuntijoista hommissa. Ainut huono puoli on se että ahtaanpaikankammoinen saattaa ahdistua. |
goose 17.03.2006 09:02:47 | |
---|
1.4. Custom Shop muuttaa Kitarapajan nurkille Krunikkaan. Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
paparoach 22.03.2006 16:57:19 | |
---|
Mikä olisi aloittelijaystävällinen kauppa? Eli löytyisi jotain paketteja ja myyjillä olisi jotain vinkkejä ja ERITYISESTI ottaisivat hyvin vastaan eli ei ennakkoluuloisesti, että "eihän toi osaa soittaa menis vaan pois." |
cruel_destiny 10.04.2006 18:49:10 | |
---|
Mikä olisi aloittelijaystävällinen kauppa? Eli löytyisi jotain paketteja ja myyjillä olisi jotain vinkkejä ja ERITYISESTI ottaisivat hyvin vastaan eli ei ennakkoluuloisesti, että "eihän toi osaa soittaa menis vaan pois." riippuu mitä haet? hevi aloituspakkauksiin suosittelisin musamaailmaa tai levytukkua, vähän tavallisimpiin (lue=muu kuin hevi) F-musaa, josta löytyy sekä yamahan että squerin alotuspakkauksia. Itselläni oli ainakin muutama vuosi sitten Squerin (F-musiikki) alotuspakkaus ja ei siitä ainakaan pahaa makua jäänyt, vaikkakin myin sen kun tuli ostettua parempia vehkeitä. Tietenkin suosittelen itse ostamaan kamat muuna kuin aloituspakkauksena. Pakkauksien vahvisten kanssa voi vielä elää, mutta yleensä kitarat on niin massatuotanto kamaa että ei sellaisella kunnolla innostu soittamisesta. Esim. Epiphonelta löytyy hyviä Les Pauleja, joilla jopa voi myöhemminkin soitella, samoin tokailta les pauleja ja Startocastereita. Hevikitaroita halutessa kannattaa kääntyä muusikoiden.netin torin puoleen, jossa ei ees kuseteta silmään niin törkeesti kuin esim. huuto.netissä voi käydä. Itse luin tossa joku aika sitten jostain kallioon / sörkkään perustetusta liikkeestä, joka rupesi kiinnostamaa. Nyt olen heittänyt sen hesarin roskikseen ja netistä en löytänyt mitään tietoa. Tietäisikö joku kertoa, mistä tämän uuden tulokkaan löytäisi? Itse suosittelen varauksetta Soitin Huttusta, molemmat myyjät olleet tosi mukavia ja keskustelleet ja neuvonneet tosi hyvin antamalla tosi toimivia vinkkejä. Sainpa vielä Flangerin ja Wahin halvemmalla kuin T-kaupasta ja tuli mukaan vielä muutama efekti piuha ja pitempi piuha. Tuli nimittäin joku n. 40e halvemmaksi pelkät pedaalit kuin thomanilta, eikä ollut edes käytettyjä. Hyvä ja laaja valikoima, halvoista käytetyistä aina hyviin uusiin. Vahvistin valikoimakin hyvä. |
Ziggy Bubba 10.04.2006 21:36:27 (muokattu 10.04.2006 21:36:51) | |
---|
Itse luin tossa joku aika sitten jostain kallioon / sörkkään perustetusta liikkeestä, joka rupesi kiinnostamaa. Nyt olen heittänyt sen hesarin roskikseen ja netistä en löytänyt mitään tietoa. Tietäisikö joku kertoa, mistä tämän uuden tulokkaan löytäisi? Oiskos se tämä?: www.soundstore.fi/ Tässä vielä koordinaatit: Kolmas Linja 7, 00530 Helsinki www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
jackson_poika 26.04.2006 11:53:45 | |
---|
jos joku asuu seinäjoella niin siellä on edullinen markun musiikki!!! |
Feggy 26.04.2006 12:34:51 | |
---|
Tiedoksi muuten, että pistäydyin äsken Musiikki-Fazerilla ja siellä onkin näköjään nykyään myynnissän Gibson Les pauleja! Uutta Lockmania demostudiossa. |
cruel_destiny 03.05.2006 19:19:39 | |
---|
Tiedoksi muuten, että pistäydyin äsken Musiikki-Fazerilla ja siellä onkin näköjään nykyään myynnissän Gibson Les pauleja! ai nekin on ruvennu niitä myymään... :O myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D |
Stanley.Climbfall 05.05.2006 19:04:08 | |
---|
ai nekin on ruvennu niitä myymään... :O tänään kävin ja siellä oli joku 3 standardii ja siinä kaikki :| |
Mordax 14.05.2006 21:31:55 | |
---|
Mulla ei oo Malmin DLX musiikista muita kun huonoja kokemuksia! Ostin Helmikuussa sieltä kitaran ja muut kamat yhteensä 720 euroo. En saanut edes 10 euron telinettä kaupan päälle. Aika jännä juttu. Itse kävin DLX musiikissa Malmilla ennen Vappua kyselemässä Dicitechin Bad Monkeytä ja vaan pienellä vihjauksella sain siitä hintaa alas suhteellisen reilusti 50 euroon. Jostain sen olisi saattanut saada muutaman euron halvemmalla, mutta itselleni jäi ainakin ihan hyvä kuva liikkestä. Totta on tosin se, että vähän nihkeää ja vähäsanaista se palvelu siellä on. "Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia." |
Miihkis 22.05.2006 10:22:28 | |
---|
Tiedoksi muuten, että pistäydyin äsken Musiikki-Fazerilla ja siellä onkin näköjään nykyään myynnissän Gibson Les pauleja! Ei oo muuten oikeen panostettu niitten näytteillelaittoon, on hieman hankalassa paikassa... Ite kävin männä viikolla siellä testailemassa, ja enneks pääsin laitimmaiseen kitaraan käsiksi niin piti siirtää yks lattiaständissä oleva strato pois tieltä, ujuttautua ahtaaseen rakoon, tasapainoilla yhdellä jalalla samalla kun kurkottaa LP:n pois seinältä ja pikkukolosta takaisin peruuttaessa vielä heilauttaa seinällä roikkuva kalliimmanpuoleinen strato heilumaan uhkaavan oloisesti. Ei näin. |
PekkaM 24.05.2006 14:44:10 | |
---|
Myykös Line 6-tuotteita muut kuin DLX Music? Myyn BOSS GT-6 multiefektin. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta. |
-Prokitaristi- 28.05.2006 09:59:45 | |
---|
Mitä vitt..!!! Millbrookilla Valvestate-combon verollinen hinta 925e!! HOHO!!! |
Ziggy Bubba 28.05.2006 11:56:29 | |
---|
Myykös Line 6-tuotteita muut kuin DLX Music? Kyllä Podeja ja Variaxeja oon nähny fasullakin. Soundatassa on ollu pitkään niitä lattiapolkimia (efektejä) tarjouksessa. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Erittäinsusi 10.06.2006 00:18:05 | |
---|
Kun itse kävin tuolta f-musiikista ostamassa kitaran niin ei kauhean innokkaasti tultu palvelemaan eikä neuvonut mitenkään vaikka olen ihan aloittelija. No sitten sain samana päivänä yhden kielistä poikki kun eivät mitenkään neuvoneet virityksessä tai muutenkaan. |
joukov 10.06.2006 18:57:30 | |
---|
Kun itse kävin tuolta f-musiikista ostamassa kitaran niin ei kauhean innokkaasti tultu palvelemaan eikä neuvonut mitenkään vaikka olen ihan aloittelija. No sitten sain samana päivänä yhden kielistä poikki kun eivät mitenkään neuvoneet virityksessä tai muutenkaan. Eiköhän noi viritysjutut ja muut ole lähinnä soitonopettajan tai itseopiskelevan heiniä, ellet sitten kysynyt heti liikkeessä noista. Jos ostat auton niin oletatko myyjän opettavan ajamaan? Esim. aloittelijaosiota lukemalla pääsee asioista perille ennenkuin saa aikaan peruuttamatonta tuhoa. |
Erittäinsusi 11.06.2006 16:27:39 | |
---|
Niin se kai on. Nyt kun olen tuota aloittelijaosiota lukenut, tiedän paljon enemmän virityksestä ja muusta :) |
tommi_899 21.06.2006 11:27:00 | |
---|
Tuo kartta olisi hyvä saada taas päivitetyksi :) |