Aihe: seymor duncan vs. EMG
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ancci
14.06.2013 23:14:18
JaaGeRMaisTeR: Jäin ny miettimään että kuin paljon se tohtori mahtokaan sitä seivästä hypätä.. olisko päässy ihan suomi ruotsi maaotteluihin jollei tuota fyysistä pulmaa olisi ollut :/

:D Luulen että kävi tohtorin tyylillä liian kivuliaaksi touhu!
JaaGeRMaisTeR
14.06.2013 23:21:55
ancci: :D Luulen että kävi tohtorin tyylillä liian kivuliaaksi touhu!

Jää spekuloinniksi vielä ennen kuin ko superlupaus kertoo totuuden. Viimeistään tuomioistuimessa, jossa syytetään anabolisenpenispumpun eli appon käytöstä.. yhdessä pikkuniityn ja vesurilahden kanssa =)
V
Jucciz
14.06.2013 23:24:36
Mää en oo kuullukaan tommosesta valmistajasta kuin seymor duncan, mut sanotaan nyt silti lonkalta että turkkilainen jogurtti + stevia.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
14.06.2013 23:25:35
Tämä ketju on kyllä mainio esimerkki siitä miten pitkälle hyvin suunnitellun otsikon ja aloitusviestin avulla päästään. :)
Jucciz
14.06.2013 23:27:29
Gabe: Tämä ketju on kyllä mainio esimerkki siitä miten pitkälle hyvin suunnitellun otsikon ja aloitusviestin avulla päästään. :)

Mun asiallisimmat ketjut suurine ponnisteluineen ovat yleensä päässeet sivulle 3 tai 4. Nyt mennään seiskasivulla jo, aivan heittämällä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
14.06.2013 23:28:09
Jucciz: Mää en oo kuullukaan tommosesta valmistajasta kuin seymor duncan

Olisiko näitä kiinalaisia piraattilafkoja? Tulevat samalta tehtaalta kuin Kipsonit ja Fenterit.
Gabe
14.06.2013 23:28:44
Jucciz: Mun asiallisimmat ketjut suurine ponnisteluineen ovat yleensä päässeet sivulle 3 tai 4. Nyt mennään seiskasivulla jo, aivan heittämällä.

Ei se sivujen määrä vaan sisältö. :)
Jucciz
14.06.2013 23:29:31
Gabe: Olisiko näitä kiinalaisia piraattilafkoja? Tulevat samalta tehtaalta kuin Kipsonit ja Fenterit.

Joo, ja samalta tehtaalta kuin "elikkäs", "kuullostaa" ja "enään". ;)
Gabe
14.06.2013 23:32:47
Jucciz: Joo, ja samalta tehtaalta kuin "elikkäs", "kuullostaa" ja "enään". ;)

Tänne sivuille pitäisi saada jonkinlainen oikolukuohjelma, ainakin minä hyötyisin siitä. :)
Jucciz
14.06.2013 23:33:30
Gabe: Tänne sivuille pitäisi saada jonkinlainen oikolukuohjelma, ainakin minä hyötyisin siitä. :)

Luulis, että kolmella silmällä näkee paremmin kuin me tavikset. Vai onks toi avatar omakuva? :D
JaaGeRMaisTeR
14.06.2013 23:38:43

Se on muuten "ennään".. Täydellistä meikän kommunikointia :D
V
Gabe
15.06.2013 00:00:23
Jucciz: Luulis, että kolmella silmällä näkee paremmin kuin me tavikset. Vai onks toi avatar omakuva? :D

Omakuvahan se, näpätty eräänä hämmentävänä lauantaiaamuna. :D
Gypsy
15.06.2013 00:03:48
Tuli muuten tähän ketjuun vielä semmonen aiheesta, että joitain vituttaa ne patterit skebassa. Kyllä ne voi jättää pois ja vetää skittaletkun messissä sähköt..
Aamen
zedder
15.06.2013 00:04:04

Eli tälläkö "lähtee"(?):

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=217782
Jucciz
15.06.2013 00:07:37
zedder: Eli tälläkö "lähtee"(?):

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=217782

No nyt ammutaan niin kovilla, että meikäläisen puolustus murtui heti alkuunsa. Ei mitään tehtävissä. Muut jatkakoot.
Laulava Kylätohtori
15.06.2013 09:07:07
JaaGeRMaisTeR: Jäin ny miettimään että kuin paljon se tohtori mahtokaan sitä seivästä hypätä.. olisko päässy ihan suomi ruotsi maaotteluihin jollei tuota fyysistä pulmaa olisi ollut :/

Tosiaan. Tästä en mielelläni huutelisi, mutta kyllä me ruotsalaisten kanssa päästiin kunnon fyysiseen maaottelupainiin, saatiin "seipäille" ihan uudenlaista käyttöä.

ancci: :D Luulen että kävi tohtorin tyylillä liian kivuliaaksi touhu!

Seipäät tanaan ja kivun kautta nautintoon. Kyllähän se vähän kirpaisee, kun naapurimaan kollega hyppää seipäällään selkään, mutta suomalaisella sisulla vaan eteenpäin...

JaaGeRMaisTeR: Jää spekuloinniksi vielä ennen kuin ko superlupaus kertoo totuuden. Viimeistään tuomioistuimessa, jossa syytetään anabolisenpenispumpun eli appon käytöstä.. yhdessä pikkuniityn ja vesurilahden kanssa =)

Tohtineeko siitä nyt paljon huudellakaan, miten Håkaniin kanssa analbolista pumpattiin...

Mitään en myönnä.... ;)
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
DooMTroopeR
15.06.2013 09:30:28
http://www.youtube.com/watch?v=pSDac4In9ho

tässä vastaus kirjoittajan alkuperäiseen kysymykseen))
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
Gabe
15.06.2013 09:31:27
Laulava Kylätohtori: Tosiaan. Tästä en mielelläni huutelisi, mutta kyllä me ruotsalaisten kanssa päästiin kunnon fyysiseen maaottelupainiin, saatiin "seipäille" ihan uudenlaista käyttöä.

Seipäät tanaan ja kivun kautta nautintoon. Kyllähän se vähän kirpaisee, kun naapurimaan kollega hyppää seipäällään selkään, mutta suomalaisella sisulla vaan eteenpäin...

Tohtineeko siitä nyt paljon huudellakaan, miten Håkaniin kanssa analbolista pumpattiin...

Mitään en myönnä.... ;)

Tohtorin kikkelihyppy on tämän ketjun ehdottomasti parasta antia. :`) Naputin plussaa siitä.
Hynkel
15.06.2013 11:26:13
JaaGeRMaisTeR: vr:n vikapalveluun.

Plussa päivän parhaista nauruista. Mutta silti suuri osa VR:n piikkiin menevistä "vioista" kuuluisi Ratahallintokeskukselle...

Miten tällainen ketju on voinut elää näin pitkään? Vastaan Burstbucker Pro.
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Gypsy
15.06.2013 11:43:03 (muokattu 15.06.2013 12:18:21)
Hynkel: Miten tällainen ketju on voinut elää näin pitkään? Vastaan Burstbucker Pro.

No kun tää on MPK, eli maailman paras ketju ^__^

Lisäys: Hywät perustelut tuli :D Itse vastaan, että eteen leivänpaahdin ja tallaan höyrysilitysrauta. Voin muuten akkuvettä lahjottaa jokusen litran, kun tuli ostettua vähän liikaa korjaushommiin.
Aamen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)