Aihe: Halppiskamoilla soittavat julkkikset
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Mrezzye
02.04.2006 13:28:27

Toisella puolella lukee "Thomann". Onko sekin puoli huono?

On. Kertoo, ettei käyttäjä ymmärrä tukea kotimaisia alan liikkeitä.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

lexa53
02.04.2006 18:35:45
Jeh , just. Hyvin ne kaikk "Blind" -alkuisetkin pystyivät kitaransa rankentamaan vaikka ei ollut näkökykyä. Vai pystyikö, ei ne tainnut ollakaan oikeita bluesmiehiä.

Vai menikö se näkö kitaraa tehdessä :)
K100#9
masterhat
30.05.2006 23:36:16
Näköjään Benttoni ei onnistu olemaan hyvä edes plekujen suhteen :D (ne on kyllä oikeestikin ihan perseestä)

Joo mä tilasin joskus innokkaana 20kpl harley bentonin plektroja ku ne oli melko edullisia. Sit viilasin pari tuntia niitä oikeen muotoseks, ja ajattelin että nyt ei tarvi plektroista huolehtia, nämä riittä.. Silloin soiteltiin parin kaverin kanssa hieman raskaampaa rokkia,ehkä jotain babylon whoresia muistuttavaa, anyway, mul meni kolme plektraa POIKKI yhen biisin aikana, siis keskeltä poikki.. Vitun hienoa. Siitä asti olen behkui, bentonei yms, Saksa-kamaa vierastanut.

Tilasin uuden skeba kapin (4x12 celen vintage30) laney. Samoil elementeil harley bentonin kaappi olis ollu yli puolta halvempi, mutta ei kun ei. Periaatteessa teknisesti sama kaappi, toinenmerkki - hintaa puolet lisää, silti tilaan kalliimman koska se ei ole ns.halpis merkki. Tyhmääkö?
ApulantaGirl92
Spike
31.05.2006 00:28:05
niin, en tiedä...mulla on yks HB pleku, ja musta se on parempi kun monet muut.

Ovat todella liukkaita. Ikinä ennen ei ole ollut ongelmana, että plektra luisuisi käsistä, mutta noiden kohdalla noin käy heti kun kädet alkavat vähän hikoamaan.
Clearly motivated by an unholy alliance.
Tympee Huttunen
31.05.2006 10:21:20
:D Jo on aikoihin eletty, kun Behkun plekujakin haukutaan.

Mullakin on noita. Ostin jonkun setin missä oli light, medium ja heavyt. Ihan tavallisia plekuja. Ei ole yksikään mennyt poikki, eikä sormista luisu. Ei se plektrojen tekeminen hirveää tiedettä ole.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
jPekka
31.05.2006 10:33:34

Vanha säie, mutta kun nousi pintaan ja tämä sattui silmiin:

Korjaa jos muistan väärin, mutta eikös May ollut London School of Economicsissa lukenut taloustiedettä; koulussa, jonka priimuksia oli Mick Jagger?

Ei, vaan May on koulutukseltaan tähtitieteilijä. Väitteli peräti tohtoriksi infrapuna-astronomiasta ennen kuin vaihtoi muihin hommiin.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
msormune
31.05.2006 13:34:18
Ei, vaan May on koulutukseltaan tähtitieteilijä. Väitteli peräti tohtoriksi infrapuna-astronomiasta ennen kuin vaihtoi muihin hommiin.

Ei... ei ole, mutta ehti kyllä tuota opiskella, eikä todellakaan ole väitellyt. Sain kunniatohtorin arvonimen kylläkin.
jPekka
31.05.2006 13:51:32

Ei... ei ole, mutta ehti kyllä tuota opiskella, eikä todellakaan ole väitellyt. Sain kunniatohtorin arvonimen kylläkin.

Ah, kiitos korjauksesta. Olen näköjään harhakuvitellut tuon väittelemisen jo parikymmentä vuotta.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
samsonov
31.05.2006 13:52:07
Joo mä tilasin joskus innokkaana 20kpl harley bentonin plektroja ku ne oli melko edullisia. Sit viilasin pari tuntia niitä oikeen muotoseks, ja ajattelin että nyt ei tarvi plektroista huolehtia, nämä riittä.. Silloin soiteltiin parin kaverin kanssa hieman raskaampaa rokkia,ehkä jotain babylon whoresia muistuttavaa, anyway, mul meni kolme plektraa POIKKI yhen biisin aikana, siis keskeltä poikki.. Vitun hienoa. Siitä asti olen behkui, bentonei yms, Saksa-kamaa vierastanut.

Tilasin uuden skeba kapin (4x12 celen vintage30) laney. Samoil elementeil harley bentonin kaappi olis ollu yli puolta halvempi, mutta ei kun ei. Periaatteessa teknisesti sama kaappi, toinenmerkki - hintaa puolet lisää, silti tilaan kalliimman koska se ei ole ns.halpis merkki. Tyhmääkö?

:D ei niitä plektroja tartte ees viilata ku yhen biisin aikana kuluu abault puolet pois :D minäki tilasin joskus aikoinaan 10kpl niitä...kylhä nuilla soittelee jos ei satu oleen taskunpohjalla parempaakaa
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
Spike
31.05.2006 14:09:00
:D Jo on aikoihin eletty, kun Behkun plekujakin haukutaan.

Mullakin on noita. Ostin jonkun setin missä oli light, medium ja heavyt. Ihan tavallisia plekuja. Ei ole yksikään mennyt poikki, eikä sormista luisu. Ei se plektrojen tekeminen hirveää tiedettä ole.

Mulla ainaki kädet on mallia hiki roiskuu ja valuu helposti, joten ne harley bentonin plektrat luisuu sahatessa ja muuten vähän nopeatempoisessa metallimätössä. Ainoat jotka noin tekee. Kevyemmässä rokissa, bluesissa ja muissa eivät enää luisu, kun kädetkään eivät enää hikoile yhtä paljon.
Clearly motivated by an unholy alliance.
Novac
02.06.2006 20:57:50

Eikö Zakk Wyldellä ole joku diili epiphonen kanssa? Ainakin joskus oli kuvia jossa se posettaa niitten omien malliensa kanssa.
hullu_ukko
02.06.2006 21:00:56
Eikö Zakk Wyldellä ole joku diili epiphonen kanssa? Ainakin joskus oli kuvia jossa se posettaa niitten omien malliensa kanssa.

Zakk Wyldellä on diili gibsonin kanssa.. Epiphone valmistaa kopioita Gibsoneista.. Se kuva on Epin eli Gibsonin tytäryhtiön mainos. Get the point?
''Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten...'' -Friedman
Novac
02.06.2006 21:02:55

Ok. Mun moka:D
Ukko
02.06.2006 21:19:49

Joo mä tilasin joskus innokkaana 20kpl harley bentonin plektroja ku ne oli melko edullisia. Sit viilasin pari tuntia niitä oikeen muotoseks, ja ajattelin että nyt ei tarvi plektroista huolehtia, nämä riittä.. Silloin soiteltiin parin kaverin kanssa hieman raskaampaa rokkia,ehkä jotain babylon whoresia muistuttavaa, anyway, mul meni kolme plektraa POIKKI yhen biisin aikana, siis keskeltä poikki.. Vitun hienoa. Siitä asti olen behkui, bentonei yms, Saksa-kamaa vierastanut. ?

Mulla aikoinaan fenderin plektrat eivät kestäneet edes yhtä piisiä. Murtuivat heti kättelyssä.
Keppis
02.06.2006 22:11:37
Ei Pervertico nimisen bändin soittajat varmaan mitään julkkiksia oo, mutta ihmettelin nähdessäni heidän kitaristillaan Harley Bentonin. Kyseessä ei oo siis mikään aloitteleva teinibändi.
"Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!" http://www.mikseri.net/fobia
Izer
02.06.2006 23:21:23
Jeff Healeyhän soittaa Squierin stratolla ja komeasti soittaakin. Todennäköisesti kyseessä on kyllä niitä 80-luvun alun Squiereita, joten ihan nyt semmoisesta halppiksesta ei voi puhua vaikka eivät nuo kovin kalliita tainneetkaan olla.
Ridin' with the wind!
-Prokitaristi-
04.06.2006 09:13:18
Jeff Healeyhän soittaa Squierin stratolla ja komeasti soittaakin. Todennäköisesti kyseessä on kyllä niitä 80-luvun alun Squiereita, joten ihan nyt semmoisesta halppiksesta ei voi puhua vaikka eivät nuo kovin kalliita tainneetkaan olla.

Niin, Squier = Automaattisesti halpis. Ainakin eräs 80-lukulainen Squier oli vallan mainio, 800e.
Jemo
04.06.2006 12:44:17

Machine Menin Turbo J-V soittelee halpamallin Jacksonilla. Sellainen Rhoads-malli, johon on tosin vaihdettu EMG:n aktiivimikki.
"Synassa on 600 soundia, ja ne on kaikki paskoja. Sähkökitarassa on 2 soundia, ja ne on kummatkin hyviä." -digitaaliJaska
Kalm
04.06.2006 13:09:09
Edesmennyt Metukan Clifford Burton ja Hassisen Koneen J.Kinnunen soittelivat AriaProII (SB) bassoilla, joista ainakin halvimmat versiot voinee lukea halpisosastolle. Ilmeisen hyvä bassokivääri hintaisekseen.
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
Räbbänä
04.06.2006 13:31:49
Machine Menin Turbo J-V soittelee halpamallin Jacksonilla. Sellainen Rhoads-malli, johon on tosin vaihdettu EMG:n aktiivimikki.

Ja eikös sillä ole ollut myös Yamahan pacificakin käytössä?
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)