Aihe: Fender System1 -> Floikka ??
1
Jouni
28.05.2005 15:29:49
Onko kellään kokemuksia Fender System 1:n vaihdosta Floikkaan. Floyd Rose -tallojakin taitaa saada useammalla eri ruuvinvälillä ja tuossahan on samansorttinen kiinnityssysteemi.. Japaninstratooni olen juuri kokenut rakastumisen, mutta tuli ryppyjä rakkauteen, kun aloin kammettamaan. Kitaran vire on mahdoton.. System1:han on eräänlainen floikkaversio, muttei selvästi toimi aivan samoin..

En viittisi lähteä tallan takia kitaraa nyt myymäänkään, kun olen vasta tunettanut siitä muuten loistavan..
"On siinä pojilla piuhat ja saundit..."
Aamuhaamu
28.05.2005 23:53:15
Jouni tiijätsie et se ei oo Strato, jos siinä on floikka! :P
Mikämikä-maa, mikämikä-valuutta
Swan
28.05.2005 23:56:57
Jouni tiijätsie et se ei oo Strato, jos siinä on floikka! :P

Ai mää vai? Kyl mää sitä mitä mieltä oon, jotta Strato on Strato, vaikka folioon kääris vihannesten kanssa ja uuniin laittais. :)
kalamies#26 >-)))>
Aksu89
29.05.2005 00:37:19 (muokattu 29.05.2005 00:40:16)
Ai mää vai? Kyl mää sitä mitä mieltä oon, jotta Strato on Strato, vaikka folioon kääris vihannesten kanssa ja uuniin laittais. :)

Onks sunkin nimi Jouni? Kaima! :) Stratohan se on juu.. vaikka Leon alkuperäisajatus ei ehkä näytä ihan tältä...

EDITH: laitoinpa väärällä nickillä... pitäisi varmaan ajatellakin.... :P
Onneks mie oon näin fiksu...
McNulty
29.05.2005 00:39:47
Ostaa suosiolla Jackson Dinkyn niin ei tartte sählätä :))
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Swan
29.05.2005 00:43:42 (muokattu 29.05.2005 00:47:23)
Onks sunkin nimi Jouni? Kaima! :)

Ai meitä on lisääkin? :)

EDIT: Joo-o.

Stratohan se on juu.. vaikka Leon alkuperäisajatus ei ehkä näytä ihan tältä...

No harvapa kitaraansa uuniin laittaisi. Öö? :) No joo, mitä lienee herra itse tuumaillut, kun entinen firma pistää designia uusiksi.

EDITH: laitoinpa väärällä nickillä... pitäisi varmaan ajatellakin.... :P

Katsoinkin jo vähän, kun tuon sanoi Aksu89. Onko tuplanikki käytössä vai tuliko vahingossa käytettyä kaverin nikkiä?
kalamies#26 >-)))>
Jouni
29.05.2005 00:45:53 (muokattu 29.05.2005 00:47:12)
Ostaa suosiolla Jackson Dinkyn niin ei tartte sählätä :))

Nonni... nyt omalla nickillä... Juu, enpä taida.. soittelen mieluummin kunnon kitaroilla... Ei oo pahemmin Jäksöniä vastaan mitään henk.koht. ainakaan, mutta silti... On kavereiden Dinkyjen kanssa sählätty niinkin perusteellisesti, ettette usko = en tykkää...

Joskin, jos joku tyrkkäisi kouraan jonkun Soloist 1:n niin veisin mukanani ja olisin iloinen...
"On siinä pojilla piuhat ja saundit..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)