Aihe: ESP-ltd EX-50
1
Damien
01.02.2004 13:24:59
Eli olisin etsimässä ensimmäistä kitaraani ja kysyisin onko kyseinen kitara ostamisen arvoinen.
http://www.espguitars.com/html/ex50.html

Musamaailmassa tuota ainakin myydään 350€ hintaan, joka on suurinpiirtein summa joka minulla on käytetävänä. Vai kannattaako ostaa Ibanezin tai Yamahan saman hintaluokan kitara?

Kiitos avustanne!
Ze Kink
02.02.2004 15:41:24
Eiköhän tuolla soittele, kaverini meinasi tuon 351:sen ostaa mutta päätyikin Jacksonin Dinkyyn. Kyllä tuo ensikitaraksi on varmaan hyvä.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
toxic
02.02.2004 15:48:17
Kannattaa ostaa, mut kato siel musa mikäliessä et onko nauhat ja kaula iha kohillaan. :):):):):=)

Iha vitun siistin näköne ainaki o! Osta, Osta, Osta, Osta, Osta, Osta, Ostaostassasasaaa...
Cort87
02.02.2004 16:12:43
Niin noh eioä sitä nyt ulkonäön takia vaan kannata ostaa . Jos mahdollista ota mukaan joku joka tietää soittimista enemmän. Itse sinun täytyy kuitenkin päättää mikä sopii käteen parhaiten.
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Skebaristi
02.02.2004 16:36:19

Kaverilla on melkein tuommonen, tosin se jossa on EMG-HZ mikit. Ihan hyvä peli...
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
Vanalkar
02.02.2004 17:05:49
Musamaailmassa tuota ainakin myydään 350? hintaan, joka on suurinpiirtein summa joka minulla on käytetävänä.

Luulisin että hinnat mitkä ovat siellä nettisivuilla, ovat vain suuntaa-antavia. Eiköhän tuokin hinta laske, luulen ma.
Eikö ketään edes hävetä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)