Aihe: putkinuppi huoltoa Oulun alueella?
1
johnny-boy
21.01.2009 11:45:23
Elikkäs sattuuko kukaan tietämään, että löytyykö Oulun alueelta tai lähimaastosta nuppien huoltajia? Lähinnä tämä biasointi yms. viat jos on tarvista, itse kun en ymmärrä nuista bias hommista mitään niin en viitsi mennä räpeltämään sinne:) Käsittääkseni tämä bias hommakin on hyvä tehdä aina kun putket vaihtaa?
j4kk1
21.01.2009 12:13:11
Elikkäs sattuuko kukaan tietämään, että löytyykö Oulun alueelta tai lähimaastosta nuppien huoltajia?

seppo jeronen tai watti-matti. En tunne itse tyyppejä, googlella löytyy yhteystidot
duc
21.01.2009 12:16:14
Haukiputaan TV-Huollossa onnistui ainakin putkivahvistimen korjaus, biasoinnista en tiedä.
JohnnyLee
21.01.2009 12:17:28

Seppo Jeronen on pätevä tyyppi, eikä kisko kovia summia rahaa.
Siellä olen oman vahvarin käyttäny, niinku lähes kaikki tuttavapiiristänikin.
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael
johnny-boy
21.01.2009 12:21:05
Seppo Jeronen on pätevä tyyppi, eikä kisko kovia summia rahaa.
Siellä olen oman vahvarin käyttäny, niinku lähes kaikki tuttavapiiristänikin.

Joo, pitääpäs kysästä, kun ajattelin piakoin putket laittaa uusiksi.
Icy-Sun
21.01.2009 14:03:24 (muokattu 21.01.2009 14:05:28)
seppo jeronen tai watti-matti. En tunne itse tyyppejä, googlella löytyy yhteystidot

Molemmat ovat tuttuja. Jeronen ei kyllä kauheita summia pyydä. Sen puoleen hyvä. Saa tosin kuunnella aika tarkkaan, että saa miehen puheesta selvää ;) Matti tuttu enemmän tuolta studiopuolelta.
sigil
21.01.2009 17:14:38

Ite käytin putkinuppia Watti-Matilla ja hyvä & halpa & nopea kohtas ainakin mulla. Jerosella olen kans huollattanut, mutta aika hidasta oli ainakin minun kohdalla, Sepolla oli hirveät läjät jonossa kamppeita. Kummankin nrot löytyy Googlella.
krautio
21.01.2009 17:20:03

Eräs Erkkilä (etunimeä ei ole muistissa) huolsi ja modautti mun vanhan Mark III:n todella hyvin. Laita pikaviestiä, jos haluat sen puhelinnumeron. En kehtaa täällä alkaa sitä yleisesti levittämään.

t. Köpe
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)