tml 17.11.2008 15:16:56 | |
---|
Kyseessä ei ole kitara, vaan Gretsch-rummut 70-luvun alusta, ja lakka on ymmärtääkseni sama kuin kitaroissa käytetty, joten arvelin että täältä löytyisi tietoa. Aine ei ilmeisesti saa sisältää silikonia eikä petrolipohjaisia liuottimia. Minulle on suositeltu seuraavia tuotteita: Gibson tai Martin Guitar Polish tai (koska pinta on hieman kulunut) Planet Waves Carnauba Guitar Polish. Mistä näitä kannattaa ostaa? F-Musiikista ei ainakaan löytynyt näitä merkkejä. Kiitos! |
Dr. Muff 18.11.2008 08:44:18 | |
---|
Kyseessä ei ole kitara, vaan Gretsch-rummut 70-luvun alusta, ja lakka on ymmärtääkseni sama kuin kitaroissa käytetty, joten arvelin että täältä löytyisi tietoa. Aine ei ilmeisesti saa sisältää silikonia eikä petrolipohjaisia liuottimia. Minulle on suositeltu seuraavia tuotteita: Gibson tai Martin Guitar Polish tai (koska pinta on hieman kulunut) Planet Waves Carnauba Guitar Polish. Mistä näitä kannattaa ostaa? F-Musiikista ei ainakaan löytynyt näitä merkkejä. Kiitos! Nitrolakattuihin kitaroihin olen käyttänyt dunlopin puhdistusainetta ja saman valmistajan carnaubaa. Ei ole vahingoittanut lakkapintaa. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
van_aksu 18.11.2008 10:15:58 | |
---|
Fareclan kiilloitustahnat, löytyy autotarvikeliikkeistä. Farecla G10 Extra Fine, viimeistelyyn Fareclan G3:n tai G6:n jälkeen. |
Jii-Gee 18.11.2008 16:48:21 | |
---|
Fareclan kiilloitustahnat, löytyy autotarvikeliikkeistä. Farecla G10 Extra Fine, viimeistelyyn Fareclan G3:n tai G6:n jälkeen. Juu,ite huutelin saman asian perään soitinrakennus palstalla.Fareclaa suositteli kans yks soitinrakentaja,ja sehän toimii..!!Nitro/satiini lakatusta kitarasta tuli aivan 'täyskiiltävä'. |