Aihe: Emg Afterburner tai Pa2
1
kitaristijeesus
26.06.2008 01:24:51

niin, onko kumpikaan näistä passiivimikeille sopiva, itse en ole selkoa asiasta saanut. kiitos.
asdfsaasdasd
hullu_ukko
26.06.2008 01:32:50
Afterburner ainakin. EMG:n sivuilta löytyy tuollainen tieto. PA2:sta en ole varma.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
apuri
26.06.2008 07:24:04
PA2 toimii passiivimikkien kanssa hyvin.
kitaristijeesus
27.06.2008 02:22:25

anteeksi tietämättömyyteni, mutta käsittääkseni nämä voidaan liittää myös esim. duncanin mikkeihin ettei tartte sentäs emgeitä olla?
asdfsaasdasd
ReBeat
27.06.2008 02:24:19

nämä voidaan liittää myös esim. duncanin mikkeihin

Näin on asian laita.
s8na
27.06.2008 10:12:27 (muokattu 27.06.2008 10:13:16)

Mulla on tollanen afterburner räppä-Ibanezissa ja kyllä se melkosesti tuottaa sitä kikkeliä soundiin. EMG:n tuhnu HZ H1 mikki kuulostaa jopa minusta hyvälle sen kanssa. Miinuspuolena se myös vahvistaa häiriöitä jonkun verran.

Kellään muuten kokemuksia afterburnerista EMG:n aktiivien kanssa? Onko siinä mitään järkeä?
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver
Jonttu
27.06.2008 11:21:13

Mulla on tollanen afterburner räppä-Ibanezissa ja kyllä se melkosesti tuottaa sitä kikkeliä soundiin. EMG:n tuhnu HZ H1 mikki kuulostaa jopa minusta hyvälle sen kanssa. Miinuspuolena se myös vahvistaa häiriöitä jonkun verran.

Kellään muuten kokemuksia afterburnerista EMG:n aktiivien kanssa? Onko siinä mitään järkeä?

Mulla oli joskus MMV'ssä 2x81EMG ja Afterburner.
Kyllähän se aktiivimikkien kanssa toki toimii, mutta se särön määrä oli kyllä aika järjetön... Ja hurina melkoinen.
kartar
27.06.2008 12:05:51
Mulla on ollut Afterburnereita ja Pa2:ia monissa kitaroissa. Afterburner on niistä parempi helpomman säädettävyytensä ja alhaisemman kohinatasonsa takia.

Noilla tuon tyyppisillä potikoilla ei ole mielestäni mitään käyttöä modernien highgain-myllyjen kanssa, koska soundi menee melko pian ihan tukkoon. Vähempi gainisten koneiden kanssa ne toimii kyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)