Ajattelin nyt vaan ilmottaa, et sain vihdoin tehtyä tämmöisen ison presettiprojektin, mikä on jo jonkun aikaa ollut ideana:
Tein presettibundlen, minkä idea on se, ettei yhdessäkään presetissä ole mitään efektejä, vaan pelkkä styrkka oletuskaapillaan ja asetuksillaan. Juju on siinä, et jokainen presetti on nimetty kys. styrkan "oikean nimen" mukaan, eli sen mukaan mitä styrkkaa se mallintaa. Mun idea oli helpottaa tällä bundlella omien soundien luomista, ku ei tarvii pähkäillä, et mitä ne Line6-nimet tarkoittaa, vaan voi suoraan rupee rakentaa vaikka Voxin AC-30:stä soundia, jos tietää et kaipaa Voxin soundia, jne.
Bundle sisältää kaikki Pod XT Pron, Metal Shopin ja Collectors Classics styrkat (sekä pari mun omaa presettiä, mistä ei kannata välittää). Jos joku haluu ton bundlen niin ottakoon yhteyttä pikaviestillä.
Ei mulla muuta. Ajattelin vaan jos jotakuta kiinnostaa.
EDIT: Helpotin hommaa, eli laitoin presetit (ja Excel-taulukon mitä käytin avukseni väsäyksessä, jos jotakuta kiinnostaa koko nimet, ku kaikkien nimet ei mahtunu siihen presetin nimeen) osoitteeseen
http://reddie.jaakari.net/line6/