Aihe: Mikä efekti jagmasterin ja marsun väliin?
1
jaggari
25.10.2005 15:27:45
Kertokaapa nyt miulle te kaikki älypäät, ehdotuksia mitä tehdä pienellä budjetilla jotta sais edes jonkinlaista tuhdimpaa saundia puskettua näillä kamoilla ja siis mikä olennaisinta, mitä (multi)efektipedaalia voisin kattella. ??

Mulla on sellanen hassu yhdistelmä tällä hetkellä (mm. superkirjavasta musiikkkimausta johtuen), että perheeseen kuuluu squierin jagmaster, marsun 100W valvestate vahvistin ja bossin metalzone efekti. Ei oo oikein varaa ostaa uutta keppiä, joten yritän saada jotain mielenkiintoista aikaan näillä + uudella efektillä. Mikä vois olla hyvä efektihärveli tohon väliin, kun kaipailen lisää nimenomaan raskaaseen musaan toimivaa tukevuutta ja tiukkaa säröä. ( Ei mitään kikkeliheviä vaan kunnon jyystöfiilistelyä.) On mulla vähän tukevampikin soitin mut toi squier nyt on se ainut edes vähän laatukipale.
Heti joku tietenkin ehdottaa mikkien vaihtoa, mutta ei helvata, eikös sekin maksa ja mistä sitä nyt sellaset oikeenlaiset osaa ostaa saati asentaa?

Sit hei, millasia kokemuksia Skull -kielistä? Mainostavat kovasti et vois onnistua matalavireiset säädöt paremmin, eli ei olis niin raskaat ehkäpä soittaa ja muutenkin.. Minkä vahvuset olis hyvät tohon jagmasteriin kun haluaisin sitä heviä kuiteskin soittaa aika useasti d-vireestä?

Nonniin naurakaa vaan, mut kiitos vastatkaa sormisuussakulkevalle!
rosberg
25.10.2005 15:38:17
skullit on ihan hyviä, mutta ei ne susta kitarajumalaa tee. vastaavia löytyy kyllä muiltakin merkeiltä. kandee kokeilla, ei tuu kalliiksi ja ootpa korkeintaan 8euroa köyhempi ja yhtä kokemusta rikkaampi.
myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer.
TheWickerMan
25.10.2005 17:46:12
Hei mua on kiinnostanu jo pitkään nää marshallin spedut kuten; JackHammer, Guv'nor ja blues breaker. Osaako kukaan sanoa noista mitään. Millaisia ovat buustereina? Blues breaker tuntuu lupaavalta mutta ei oikeen osaa mitään sanoa. Kertokaa viisaat.
Drink, Drank, Punk
Les Fender
25.10.2005 18:38:26
Hei mua on kiinnostanu jo pitkään nää marshallin spedut kuten; JackHammer, Guv'nor ja blues breaker. Osaako kukaan sanoa noista mitään. Millaisia ovat buustereina? Blues breaker tuntuu lupaavalta mutta ei oikeen osaa mitään sanoa. Kertokaa viisaat.
Mulla on tuollainen BB-2 pedaali ja olen siihen kovasti tykästynyt. Siinä on kaksi modea eli boost ja blues, voi siis käyttää joko säröttimenä tahi boostina. Sirkkeliä siit ei löydy eli ellei tuollainen Marshal tyyppinen "vintage"särö puhuttele niin voipi olla parempi hakea jotain muuta. Rakenne on sen oloinen että kestää vuosia ja reilua sotkemista, painava metallimöhkäle.
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)