Aihe: tonepotikan pois kytkeminen?
1
vale
13.08.2005 10:30:44
Eli tulin siihen tulokseen että haluan kytkeä pois tonepotikan. Mun ibanez rg:ssä tone on kytketty volumesta lähteväksi, joten riittääkö jos vain irroitan tonen piuhat pois volumesäätimestä?

Kiitos jo etukäteen..
Rock n' Roll is the only way to DIE
Mrezzye
13.08.2005 13:44:11

Katso netistä http://www.guitarelectronics.com/ca … y/wiringresources.22pickupdiagrams/

Käytännössä riittää, että otat sen tonen pois ja kytket piuhan suoraan volasta sinne minne se alunperin meni tonesta. Tosi selkeän kuuloista eikö? Katso kuvasta. On paljon helpompaa.

ps. nämä kyselyt kannattaa heittää vastaisuudessa tuonne soitinrakennuspalstalle.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. MYY MULLE UNIVERSE!
Supernaut
15.08.2005 11:18:05
Eli tulin siihen tulokseen että haluan kytkeä pois tonepotikan.

Mitäs hyötyä tällaisesta toimenpiteestä on? Mitä haittaa siitä potikasta on?
Varokaa sitä, joka juo vettä ja seuraavana aamuna muistaa, mitä puhuimme. - Kreikkalainen sanonta
phiit
15.08.2005 11:34:51 (muokattu 15.08.2005 12:44:17)
Helpoimmalla pääset kun juotat tonessa olevan potikan jalan irti.. helppoa juottaa takaisin jos et pidä lopputuloksesta

EDIT: siis potikassa olevan konkan jalan irti...
Would You? www.below-me.com
leather rebel
15.08.2005 12:42:41
Mitäs hyötyä tällaisesta toimenpiteestä on? Mitä haittaa siitä potikasta on?

Tonen konkalle vuotaa aina hiukan diskanttia. Ilman tonea soundi kirkastuu ja voimistuu aavistuksen verran.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)