Aihe: Seuraava hevikeppi!
1
föödel
03.10.2006 13:15:35
Antakaa omia ehdotuksia mikä olis se paras kitara seuraavaksi hankinnaksi ja hinta sais olla siinä 700-1000e! Mieluiten ettisin sellasia missä ei floikkaa ja dimarzion tai seymour duncanin mikit! EMG:kin käy.
McNulty
03.10.2006 13:21:37
Antakaa omia ehdotuksia mikä olis se paras kitara seuraavaksi hankinnaksi ja hinta sais olla siinä 700-1000e! Mieluiten ettisin sellasia missä ei floikkaa ja dimarzion tai seymour duncanin mikit! EMG:kin käy.

LTD Deluxe H-1000 tai MH-1000

Kumpaakin saa joko EMG:llä tai Duncaneilla. Ei floikkaa, Sperzelit, Earvanat, ToneProsit, 25,5" skaala, 24 jumbonauhaa jne. Viimeistely tuossa 1000-sarjassa on enemmän kuin hyvää ja soittimet myös soivat (ainakin ne 10 joita olen testaillut).
These pretzels are making me thirsty!
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
p_ofony
03.10.2006 13:30:23

Suosittelen ilman muuta katsastamaan Schecterin mallit, itselleni semmoisen juuri hankin ja olen ollut todella tyytyväinen! Suosittelen!
Heavy As A Really Heavy Thing
atimoc
03.10.2006 13:39:51 (muokattu 03.10.2006 13:40:24)

Ibanez RGA121:n ostaisin itse:
http://www.sweetwater.com/guitargallery/electric/all/s210001F0605227/

Suomessa tingattuna mikkiparin kanssa varmaan just tonnin. Jos käytettynä löydät niin aina parempi.
Artificialy aged to give the impression of a good, usedinstrument. -Thomann.de
Juustonaksu
03.10.2006 13:40:05
Suosittelen ilman muuta katsastamaan Schecterin mallit, itselleni semmoisen juuri hankin ja olen ollut todella tyytyväinen! Suosittelen!

Jepjep, vaikka Hellraiserin kuusikielistä versiota kehiin tähän. :) On kyllä perkeleen kova kapistus ja laadussa ainakin omaan kouraan ajoi noiden LTD:n Deluxe-sarjalaisten ohi. Nekin ovat kyllä poikkeuksellisen hyviä kitaroita, jos sattuu hyvä yksilö eteen.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
KUNU
03.10.2006 13:42:32
Ite Panteraa kuuntelevana ostasin Deanin, vaikka tuommonen: http://www.thomann.de/thoiw3_dean_guitars_dime_from_hell_prodinfo.html tai sitten tämä: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-195788.html
Werde
03.10.2006 15:00:48
Jepjep, vaikka Hellraiserin kuusikielistä versiota kehiin tähän. :) On kyllä perkeleen kova kapistus ja laadussa ainakin omaan kouraan ajoi noiden LTD:n Deluxe-sarjalaisten ohi. Nekin ovat kyllä poikkeuksellisen hyviä kitaroita, jos sattuu hyvä yksilö eteen.

Mun näkemys on vähän toisinpäin, joskin sen ymmärtää kun katsoo mitä kitaroita omistamme :)

Ei vaan, nuo on hyvin pitkälti samasta puusta veistettyjä. Epäilisin niiden valmistuvan samalta linjalta. Ulkonäön yksityiskohdat, osat, omistussuhde.. kaikki puhuu tuon puolesta. Kesällä oli kuukauden ajan kaverin C-1 Blackjack lainassa, ja hiljattain hankkimani EC-1000 on todella samanlainen kitara. Kaula tuntuu olevan samasta sorvista tullut, bindaukset, maalaus, kaikki tuntuu olevan todella samanlaista.

Missä olet muuten nähnyt Deluxe-sarjalaisen jossa on vikaa? Itse en ole tavannut yhtään, joskin ainoa Hellraiser mitä olen kopeloinut oli paikoin heikosti viimeistelty.
McNulty
03.10.2006 15:50:35
Ei vaan, nuo on hyvin pitkälti samasta puusta veistettyjä. Epäilisin niiden valmistuvan samalta linjalta. Ulkonäön yksityiskohdat, osat, omistussuhde.. kaikki puhuu tuon puolesta. Kesällä oli kuukauden ajan kaverin C-1 Blackjack lainassa, ja hiljattain hankkimani EC-1000 on todella samanlainen kitara. Kaula tuntuu olevan samasta sorvista tullut, bindaukset, maalaus, kaikki tuntuu olevan todella samanlaista.

Samalta pajaltahan ne tulevat. Schecter on artikkelien mukaan ESP:n omistuksessa oleva firma. Ainakin kattotasolla. Kansien puut, väritykset, design, osat ja krumeluurit on tosiaan toisiaan muistuttavia kummankin merkin tuotteissa.

Missä olet muuten nähnyt Deluxe-sarjalaisen jossa on vikaa? Itse en ole tavannut yhtään, joskin ainoa Hellraiser mitä olen kopeloinut oli paikoin heikosti viimeistelty.

Vaikka Schecterit käyvätkin tarran mukaan Jenkeissä tsekattavana, oli ainakin parista Hellraiserista nauhojen päät pyöristetty jo liikaakin. Ylä-e:ltä kun soitteli niin oli hilkulla ettei kieli pudonnut otelaudan reunalta. Nopeammissa jutuissa ylänauhoilta soittaessa näin kävikin. Tämä samainen asia löytyi kahdesta yksilöstä joita olen viidestä Hellraiserista soitellut. Sen sijaan taas 7-kielinen Blackjack oli varsin laadukas peli, samoin kaikki kokeilemani C-1 Classicit kuin myös halvin mahdollinen Omen-sarjanen. Se oli oikeasti suositeltava kitara siinä 300e hujakoilla.

Schecter tai LTD... samaa kamaa eri logolla ja hieman eri ulkoasussa mallista riippuen. Kummatkin ovat siellä 1000e hintaluokassa todella laadukasta kamaa ja niitä uskaltaa suositella varauksetta. Toki yksilöitä aina löytyy, mutta niin sitä löytyy soittajistakin. Toista joku pieni lakkavirhe tai loimussa näkyvä pieni oksan jälki ei haittaa... toiset flippaa kuormurinsa ympäri samantien :)
These pretzels are making me thirsty!
Modernin ajan Voltaire
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)