Aihe: Kyselyä Line 6 POD xt:stä
1
silhouette
26.08.2023 09:15:37 (muokattu 26.08.2023 09:16:49)

Nyt olisi viisaampien neuvot tärkeitä: menin ostamaan halvalla kun sain Line 6 POD xt:n ja tiesin, että siinä saattaa olla vikoja koska liikkeen myyjä sanoi niin, eli syy ei ole hänen vaan oma riskinottoni. Mukana ei tullut alkuperäistä virtalähdettä ja kun koitin toisella virtalähteellä, niin laite kyllä käynnistyy ainakin osittain, mutta laitteen keskellä oleva näyttö ei toimi/reagoi ollenkaan. Onko teillä mitään neuvoja miten tässä kannattaisi tehdä? Olen yrittänyt tutkia nettiä, mutta en oikein löydä mitään hyviä vinkkejä ja olen myös miettinyt, että pitäisikö laite jotenkin resetoida, ja palauttaa alkuperäisasetuksiin jotta se toimisi? Kiitos paljon! =)
Aina voi yrittää.
Humanoid
26.08.2023 09:28:32
silhouette: Nyt olisi viisaampien neuvot tärkeitä: menin ostamaan halvalla kun sain Line 6 POD xt:n ja tiesin, että siinä saattaa olla vikoja koska liikkeen myyjä sanoi niin, eli syy ei ole hänen vaan oma riskinottoni. Mukana ei tullut alkuperäistä virtalähdettä ja kun koitin toisella virtalähteellä, niin laite kyllä käynnistyy ainakin osittain, mutta laitteen keskellä oleva näyttö ei toimi/reagoi ollenkaan. Onko teillä mitään neuvoja miten tässä kannattaisi tehdä? Olen yrittänyt tutkia nettiä, mutta en oikein löydä mitään hyviä vinkkejä ja olen myös miettinyt, että pitäisikö laite jotenkin resetoida, ja palauttaa alkuperäisasetuksiin jotta se toimisi? Kiitos paljon! =)

Hetkinen, myytiinkö sinulle mahdollisesti viallinen tuote ilman palautusoikeutta?
Metalrock
26.08.2023 10:11:09
Kokeile kykteä tietokoneseen ja sillä line6 softalla vois toimia
silhouette
26.08.2023 10:24:17

Humanoid: Hetkinen, myytiinkö sinulle mahdollisesti viallinen tuote ilman palautusoikeutta?

Hei Humanoid! Kyllä minulla on edelleen palautusoikeus, mutta tahtoisin silti vielä yrittää saada laitteen toimimaan, jospa se vielä onnistuisi koska hinta oli kyllä sen verran halpa, että mielummin ottaisin tuon kuin ostaisin uuden ko. laitteen.
Aina voi yrittää.
Tympee Huttunen
26.08.2023 10:41:19 (muokattu 26.08.2023 10:43:04)
silhouette: Nyt olisi viisaampien neuvot tärkeitä: menin ostamaan halvalla kun sain Line 6 POD xt:n ja tiesin, että siinä saattaa olla vikoja koska liikkeen myyjä sanoi niin, eli syy ei ole hänen vaan oma riskinottoni. Mukana ei tullut alkuperäistä virtalähdettä ja kun koitin toisella virtalähteellä, niin laite kyllä käynnistyy ainakin osittain, mutta laitteen keskellä oleva näyttö ei toimi/reagoi ollenkaan. Onko teillä mitään neuvoja miten tässä kannattaisi tehdä? Olen yrittänyt tutkia nettiä, mutta en oikein löydä mitään hyviä vinkkejä ja olen myös miettinyt, että pitäisikö laite jotenkin resetoida, ja palauttaa alkuperäisasetuksiin jotta se toimisi? Kiitos paljon! =)

Katso tarkkaan muuntajan tiedot. Jos muistan oikein, orkkis on AC/AC-muuntaja.

E: Jeps, pitäisi olla AC 9V 2000mA.
Ukko
26.08.2023 11:06:51

On ollut pari Podia ja kummatkin susipaskoja ja epäluotettavia laitteita jotka hajosivat alta aikayksikön. Siirryin Boss puolelle ja ongelmat lakkasivat. Nyt tosin mennään jo uudemmilla. Mutta ei enää koskaa yhtäkään Line6:n tuotetta tähän taloon.
COVS jäsen nro 6
phiit
26.08.2023 11:15:57 (muokattu 26.08.2023 11:17:06)
Ukko: On ollut pari Podia ja kummatkin susipaskoja ja epäluotettavia laitteita jotka hajosivat alta aikayksikön. Siirryin Boss puolelle ja ongelmat lakkasivat. Nyt tosin mennään jo uudemmilla. Mutta ei enää koskaa yhtäkään Line6:n tuotetta tähän taloon.

Höpöhöpö hyvin ovat kestäneet jo yli 2 vuosikymmentä ainakin nää ekan mallin Podit, löytyy parikin kappaletta
silhouette
26.08.2023 11:25:19

Tympee Huttunen: Katso tarkkaan muuntajan tiedot. Jos muistan oikein, orkkis on AC/AC-muuntaja.

E: Jeps, pitäisi olla AC 9V 2000mA.

Hei, iso kiitos sinulle neuvosta, arvostan todella! Mutta, pakko vielä kysyä, että mistäköhän tuollaisen ko. muuntajan voisi saada, onko mitään ideoita että mitä puljua voisin käyttää?
Aina voi yrittää.
mike tapping
26.08.2023 11:50:18
Jos se näyttö ei toimi niin laite on viallinen. Mikään factory reset tai firmispäivitys ei sitä korjaa. Palauta se laite, koska ei noihin enää löydä varaosia muualta kuin toisista podeista.
mike tapping
26.08.2023 11:54:49
silhouette: Hei, iso kiitos sinulle neuvosta, arvostan todella! Mutta, pakko vielä kysyä, että mistäköhän tuollaisen ko. muuntajan voisi saada, onko mitään ideoita että mitä puljua voisin käyttää?

Minulla taitaa olla jemmassa linekutosen virtalähde, jonka voin kyllä myydä pois huokealla hinnalla. Laita pikaviestiä, jos kiinnostaa.
silhouette
26.08.2023 12:00:41

mike tapping: Minulla taitaa olla jemmassa linekutosen virtalähde, jonka voin kyllä myydä pois huokealla hinnalla. Laita pikaviestiä, jos kiinnostaa.

Joo, voisin kyllä olla kiinnostunut, koska ei minulle ole niin tärkeää, että kaikki on uusinta uutta ja hip today, eli kyllä tuo Line 6 kelpaa minulle ihan hyvin jos vaan saan sen toimimaan. Laitan viestiä.
Aina voi yrittää.
WanhaWetäjä
26.08.2023 15:26:49

Ukko: On ollut pari Podia ja kummatkin susipaskoja ja epäluotettavia laitteita jotka hajosivat alta aikayksikön. Siirryin Boss puolelle ja ongelmat lakkasivat. Nyt tosin mennään jo uudemmilla. Mutta ei enää koskaa yhtäkään Line6:n tuotetta tähän taloon.

Höhö ja hoho, mulla on ollut enemmän kuin pari ja keikkoja on tehty noilla ihan ammattimaisesti satoja, xt live oli ihan kätsy, samoin POD 2.0 isolla ohjainspedulla missä oli myös wah.

Nyt on Helix Floor joka on jo ns vanhaa rautaa mutta softapäivityksiä on tullut ja tulee toivon mukaan vieläkin, iso kiitos ja kumarrus tästä Line6:lle ja nykyään ko firman omistavalle Yamahalle.

Sysipaskuus on usein soittajasta kiinni mikäli soundeista puhutaan. Mä olen saanut kaikista omistanistani laitteista hyvää soundia, en siis ole ihan sysipaska soittajana enkä koe yhdenkään omistamani Line6 tuotteen olleen sysipaska.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Guitarfreak
26.08.2023 21:27:55
WanhaWetäjä: Höhö ja hoho, mulla on ollut enemmän kuin pari ja keikkoja on tehty noilla ihan ammattimaisesti satoja, xt live oli ihan kätsy, samoin POD 2.0 isolla ohjainspedulla missä oli myös wah.

Nyt on Helix Floor joka on jo ns vanhaa rautaa mutta softapäivityksiä on tullut ja tulee toivon mukaan vieläkin, iso kiitos ja kumarrus tästä Line6:lle ja nykyään ko firman omistavalle Yamahalle.

Sysipaskuus on usein soittajasta kiinni mikäli soundeista puhutaan. Mä olen saanut kaikista omistanistani laitteista hyvää soundia, en siis ole ihan sysipaska soittajana enkä koe yhdenkään omistamani Line6 tuotteen olleen sysipaska.

Jooh.. kyl noilla kelpas vetää :D

Mul oli POD2 ja PODxt lankkujen kera. Eihän nykyvehkeisiin verrattuna mitää timanttia mut eipä kukaa haukkunu yleisöstä huonokskaan..
NOOT NOOT - Pingu
Shredator
26.08.2023 21:38:25

Pod 2:ssa oli kyllä loistava mallinnus se Modern high gain (SLO), vaikka muuten rajoittunut olikin. Vasta Helixin myötä saavuttivat yhtä hyviä mallinnuksia mielestäni :D
Sillä vedin pitkään Mesan 50/50 + Carvin 4x12 -yhdistelmällä, eikä kukaan kyllä valitellut ainakaan soundeista.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Ukko
27.08.2023 12:35:05

phiit: Höpöhöpö hyvin ovat kestäneet jo yli 2 vuosikymmentä ainakin nää ekan mallin Podit, löytyy parikin kappaletta

Kuinka kenelläkin. Pod Xt Live sammui parin vuoden käytön jälkeen ja Pod X3 kutakuinkin vastaavasti. Boss Gt10 kesti 15 vuotta kunnes myin sen pois NUX MG-30 tieltä.
COVS jäsen nro 6
phiit
28.08.2023 08:25:12 (muokattu 28.08.2023 09:51:56)
Ukko: Kuinka kenelläkin. Pod Xt Live sammui parin vuoden käytön jälkeen ja Pod X3 kutakuinkin vastaavasti. Boss Gt10 kesti 15 vuotta kunnes myin sen pois NUX MG-30 tieltä.

Nux MG-30 kokemusta myös, alko temppuilemaan se pyöreä valitsijanappi alle 2kk jälkeen, se on todella halpa muovinen kytkin. Kiertoon lähti aika äkkiä

Tällä hetkellä Tonex pedaali muutaman kk ja ei vielä ainakaan valittamista, fyysinen laatu ns pomminvarmaa. Toki tuossa nuo vanhat PODit rinnalla :)
silhouette
30.08.2023 16:33:58

mike tapping: Minulla taitaa olla jemmassa linekutosen virtalähde, jonka voin kyllä myydä pois huokealla hinnalla. Laita pikaviestiä, jos kiinnostaa.

Laite tuli tänään perille ja nyt kaikki toimii erittäin hyvin, kiitos paljon tätäkin kautta myyjälle, olen kauppoihin erittäin tyytyväinen ja nyt on kiva soitella pitkästä aikaa! =)
Aina voi yrittää.
mike tapping
30.08.2023 17:23:26
silhouette: Laite tuli tänään perille ja nyt kaikki toimii erittäin hyvin, kiitos paljon tätäkin kautta myyjälle, olen kauppoihin erittäin tyytyväinen ja nyt on kiva soitella pitkästä aikaa! =)

Hienoa, että lähti tuolla toimimaan. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)