teino 31.07.2023 12:10:52 | |
---|
Moro Onko tämmöselle Korg ToneWorks AX1500G multiefektille mitään kysyntää ja markkinaa tänä päivänä? Yksi näyttää olevan m.netin Torilla myynnissä, omaan silmään aika kovaan hintaan. Minulla on vastaava, ollut varmaan parikytä vuotta, viime vuosina täysin käyttämättömänä. Suoraan sanoen en ole edes koskaan oikeasti tykännyt tuosta multiefektistä. Akku irti! |
LesPaul70 31.07.2023 13:25:58 | |
---|
Blast from the past! Kuinka sattuikaan, multakin löytyy tuo kapistus, enimmäkseen pölyttymässä boksissaan. Menee ehdottomasti osastoon käyttöarvo on mutta ei yhtään enempää. Enpä usko, että kukaan tuollaisen varta vasten haluaisi ostaa. Monipuolisestihan tuosta soundeja lähtee ja kaikki tarvittava mallinnuksia ja polkimia myöten kätevästi yksissä kuorissa, mutta säätövara on niin kovin rajallinen. Esim. efektien sijaintia ketjussa ei voi mitenkään muokata. Ja se soundi... no, aikansa elänyt. Eihän se mahtava ollut silloin alun perinkään. Omani sai viimeksi käyttöä jotain kolme vuotta sitten, kun lainasin sen pojalle koulun musatunnin projektia varten. Käsittääkseni palveli siinä tarkoituksessa varsin kohtuullisesti. Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan. |
marvin_ 31.07.2023 13:54:28 | |
---|
|
rokiroki 31.07.2023 21:54:46 | |
---|
Itsellänikin on tuollainen vekotin. Käytettynä ostin aikanaan muistaakseni vanhasta Markun Musiikista , eli onhan siitä aikaa kai jo kymmenisen vuotta. Hankinnan jälkeen vaihdoin vanhemman siniharmaan pikku Ampworksin johonkin pedaaliin kaverin kanssa. Tuo multilauta ollut kaapissa jo muutaman vuoden. Voisi taas vaihteeksi kokeilla... Allekirjoitus
Lego 01.08.2023 08:39:28 | |
---|
Näihin vanhoihin multiefekteihin saa yllättävää uutta eloa kun ajelee tietokoneelle ilman kaappimallinnusta ja käyttää IR:ä. Vahvistinmallinnukset itsessään on ollut hyviä jo ekan PODin aikoihin, heikoimpana lenkkinä kaapit. Ainakin kokeilemisen arvoista jos ei muuta. |
teino 09.08.2023 11:46:35 | |
---|
Niinpä minä olen ajatellutkin, että ei tällaisella laitteella ole enää mitään rahallista arvoa. Mutta tuo mun Korg sai uuden elämän, kun lahjoitin sen monenlaisia soittimia harrastavalle sukulaispojalle. Akku irti! |
phiit 09.08.2023 11:49:18 | |
---|
Lego: Näihin vanhoihin multiefekteihin saa yllättävää uutta eloa kun ajelee tietokoneelle ilman kaappimallinnusta ja käyttää IR:ä. Vahvistinmallinnukset itsessään on ollut hyviä jo ekan PODin aikoihin, heikoimpana lenkkinä kaapit. Ainakin kokeilemisen arvoista jos ei muuta. Juuri näin |