Aihe: PRS Tremonti SE
1
SURf
07.01.2003 13:54:10
On tullut ennekin kyseltyä LP-kopsuista mielipiteitä/kokemuksia. Jatketaan kun en ole vielä hankintaa tehnyt:

-onko kellään otsikon mukaista keppiä?
-onko kukaan koesoitellut?
-onko kellään mielipiteitä siitä?
Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen.
Kjukka
07.01.2003 14:17:57

Tilattu on, toimitus kestää jonkin aikaa.

ps. Levytukussa sanoivat että heille tuskin on tuota mallia tulossa ollenkaan :P

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
SURf
07.01.2003 14:20:09
Tilattu on, toimitus kestää jonkin aikaa.

ps. Levytukussa sanoivat että heille tuskin on tuota mallia tulossa ollenkaan :P

-juki

mutta ei ole siis kokemusta vielä? T-kaupasta?
Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen.
Juzzu
07.01.2003 14:23:28 (muokattu 07.01.2003 14:23:42)
En omista enkä ole kokeillut, mutta muihin LP-kopsuihin verrattuna erona ainakin 25" kaula, joka oman kokemuksen mukaan on varsin mukavasoittoinen.

Orkkismikit taitaa olla vaan paripiuhaiset (?), joten puolitukset saapi vasta uudet mikit ostamalla. Tosin eihän PRS:n SC:ssäkään ole puolituksia.

PRS-föörumissa (www.prsforum.com) tuntuu yleinen mielipide olevan, että hinta/laatusuhteeltaan varsin pätevä peli. Tosin ei ehkä yllätys ottaen huomioon poppoon suuntautuneisuus kitaramerkkien suhteen...

Erikoisuutena verrattuna tavallisiin Lerppoihin on volume+tone-potikoiden "käänteinen" sijainti, tallamikin säätimet ovat lähempänä kieliä. Vaan noiden paikkaahan ei ole hankala itse muuttaa, jos tekee mieli.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Juzzu
07.01.2003 14:51:06
Nih, ja ne puolitukset vaativat toki uuden potikan, jos kohta toisenkin...
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Kjukka
07.01.2003 15:07:16

mutta ei ole siis kokemusta vielä? T-kaupasta?

T-kaupasta nimenomaan toimitusaika on 1-2kk.

Tuntuu olevan mun tarpeisiin hyvinkin sopiva kitara; yksinkertainen, hyväsoittonen, kestävä ja hienon näkönen :)

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
Esko
07.01.2003 19:27:11
hyväsoittonen, kestävä

-juki

Ja nämä tiedot annat meille kokeilematta tai näkemättä kitaraa? Onko se kitaran osto noin helppoa? Perhana...
Blue Apocalypse
07.01.2003 20:03:47
-onko kellään mielipiteitä siitä?

Hienon näköinen soitin. Näin kuvasta katsomalla siinä ei ole muuta vikaa kuin, että siinä lukee Tremonti. Hyi yäk!
Kaikki pilipalipelimannit sitä saakin nimikkosoittimen. :)
PLEASE: Remove toilet paper from roll before using
Kjukka
07.01.2003 20:24:28

Ja nämä tiedot annat meille kokeilematta tai näkemättä kitaraa? Onko se kitaran osto noin helppoa? Perhana...

On se. Haussa on ollut LP-tyyppinen yksinkertainen, rokkaava kitara ja Tremonti SE on juuri sellainen. Luotan myös PRS:n laatuun, samalla tavalla kuin lehtien ja muiden kyseisen kitaran omistavien arvosteluihin.
Kaiken mukaan kyseessä pitäisi olla erittäin hyvä kitara hinta/laatusuhteeltaan. Tiedän kyllä että monet eivät uskalla henkilökohtaisesti koittamatta tilata kitaraa maanantaikappaleiden takia, mutta olen tässäkin suhteessa luottavainen.

-juki
Esko
07.01.2003 20:31:39

On se. Haussa on ollut LP-tyyppinen yksinkertainen, rokkaava kitara ja Tremonti SE on juuri sellainen. Luotan myös PRS:n laatuun, samalla tavalla kuin lehtien ja muiden kyseisen kitaran omistavien arvosteluihin.
Kaiken mukaan kyseessä pitäisi olla erittäin hyvä kitara hinta/laatusuhteeltaan. Tiedän kyllä että monet eivät uskalla henkilökohtaisesti koittamatta tilata kitaraa maanantaikappaleiden takia, mutta olen tässäkin suhteessa luottavainen.

-juki

Niin ja moni ei uskalla tilata kitaraa kokeilematta ihan siitä syystä, että se kitaran helpposoittoisuus ja soitettavuus on ihan makuasia... En mä ainakaan suoralta kädeltä usko jos joku kertoo omasta kokemuksestaan, että joku kitara oli tosi hyvä soitettava, että se olis mun kitara... Esimerkiksi en välttämättä uskaltas yhdenkään kaverini kertoman perusteella ostaa kitaraa, sen verran on mielipiteet toisinaan mennyt ristiin. Mutta onnea jokatapauksessa sulle ja toivotaan, että hyvä kitara tulee. Pointti oli tässä, että minun mielestä ei kannata kovin paljoa antaa painoarvoa huhupuheille ja muille vastaaville toisen käden tiedoille. Tai varsinkaan ainakaan levitellä niitä eteenpäin. Mielipiteistähän täällä paljon puhutaan, mutta minun mielestä ainakin ne mutu puheet sais jäädä vähän vähemmälle. Kokemus on valttia!
Kjukka
07.01.2003 20:47:20

...se kitaran helpposoittoisuus ja soitettavuus on ihan makuasia...Pointti oli tässä, että minun mielestä ei kannata kovin paljoa antaa painoarvoa huhupuheille ja muille vastaaville toisen käden tiedoille.

Santana SE:tä olen testannut ihan itse, soitettavuus ja varsinkin kaula (Tremonti SE:ssä sama profiili) oli oikein mainio, kuten työn laatukin. Yhdyn kyllä tuohon mutupuhe-asiaan, ja en väittänytkään hyvän soitettavuuden ja kestävyyden olevan absoluuttisia totuuksia, vain tosiaankin omia käsityksiä asiasta :)

-juki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)