Aihe: Mikä säröpedaali V-Ampin kanssa?
1
ErrantKnight
24.12.2002 00:06:38

V-Ampin omat särömallinnukset eivät oikein täysin tyydytä ja olen vähän ajatellut säröpedaalin ostamista tuohon vampin eteen. Hakusessa olis sellainen Strato-tyylinen powermetal särö, siis terävä ja selvä, mutta kuitenkin kohtuullisen raskas. Hinnalla ei harkintavaiheessa ole väliä kunhan kerrotte onko ehdottomanne laite hintansa arvoinen tosiaan.
Daunt
27.12.2002 11:28:50
Metal Zone ei mielestäni sovi ainakaan. Vaikka miten väänsin asetuksia, aina V-Ampin omat säröt kuulosti paremmalta.
ErrantKnight
10.01.2003 22:02:40

*bump*

Ei vielä ainuttakaan vastausta, joka olisi selvittänyt asiaa radikaalisti.

Miten noista Bossin pedaaleista esim. MD-2 sopisi? Mitään muita ehdotuksia sopivaksi pedaaliksi?
jPekka
10.01.2003 22:38:34

Ei vielä ainuttakaan vastausta, joka olisi selvittänyt asiaa radikaalisti.

Ongelmahan on siinä, että säröpedaalien hyvyys on ihan yhtä subjektiivista kuin vaikkapa kitaran kaulanpaksuuden hyvyys. Yksi tykkää tuosta, toinen tästä, kolmas jostakin muusta. Musiikkityylikin vaikuttaa, toki.

Ehdotan V-Ampin ottamista kainaloon ja hyvävalikoimaiseen musiikkikauppaan menemistä. Sitten käyt kaupan speduvalikoiman läpi ja kuulostelet, mikä soundaa parhaalta sen V-Ampin kanssa.
ErrantKnight
11.01.2003 13:45:46

Ongelmahan on siinä, että säröpedaalien hyvyys on ihan yhtä subjektiivista kuin vaikkapa kitaran kaulanpaksuuden hyvyys. Yksi tykkää tuosta, toinen tästä, kolmas jostakin muusta. Musiikkityylikin vaikuttaa, toki.

Ehdotan V-Ampin ottamista kainaloon ja hyvävalikoimaiseen musiikkikauppaan menemistä. Sitten käyt kaupan speduvalikoiman läpi ja kuulostelet, mikä soundaa parhaalta sen V-Ampin kanssa.

Ongelmana on, että tuo kauppaan meno ei minun kohdallani ole mahdollista, sillä lähin musiikkiliike on noin 100 kilometrin päässä.

Soittelen lähinnä metallia (sitä tilulilu-puolta enimmäkseen). Ja kyselenkin mielipiteitä, en suuria totuuksia joten siihen kuka tahansa asiaa testannut voi vastata.
Vilhelmus
12.01.2003 11:26:11

Ongelmana on, että tuo kauppaan meno ei minun kohdallani ole mahdollista, sillä lähin musiikkiliike on noin 100 kilometrin päässä.

Soittelen lähinnä metallia (sitä tilulilu-puolta enimmäkseen). Ja kyselenkin mielipiteitä, en suuria totuuksia joten siihen kuka tahansa asiaa testannut voi vastata.

Epäilenpä, että kauhean moni V-ampilla soitteleva ei ole sen kanssa pedaaleita testannut. Mutta kyllä täällä muutkin kaukana liikkeistä asuu. Kantolaukku olalle ja bussiin ja kerralla kaikki pedaalit läpi. Sillähän se selviää.
MAITO!!
PIM
12.01.2003 22:45:26
Boss OD-20. Luulisi mallintavan säröpedaalin toimivan vahvistinmallintajan kanssa yhteen ja säröissä ainakin löytyy valinnanvaraa.
haist vittu sit
13.01.2003 16:10:05
mulla on ollu v-ampin edessä bossin ds-2... ei välttämättä heviin kelpaa ihan hyvin, mutta se toimii v-ampin kanssa ihan yhtä hyvin ku minkä tahansa muun vahvistimen kanssa... luulen että se on vaan siitä kii että minkä särön ikinä haluutkaan.. ja mähän en oo mistään varma sitten.
m.netnolifehidde www.kohtu.tk - batman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)