Antti1 02.04.2003 16:55:45 | |
---|
Mitkä ois laadukkaat lukittavat virittimet? Oon asentamassa kitaraani sellaisia ja oon katellu noita Schallerin M6:sia, siis lukkiutuvia malleja. Onko jollain kokemusta näistä? Hintaa ainakin on.. Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
Jäsen X 02.04.2003 18:42:13 | |
---|
Mitkä ois laadukkaat lukittavat virittimet? Oon asentamassa kitaraani sellaisia ja oon katellu noita Schallerin M6:sia, siis lukkiutuvia malleja. Onko jollain kokemusta näistä? Hintaa ainakin on.. muakin kiinnostais tämä, virittimet pitäis nimittäin ostaa. |
lukeman 02.04.2003 18:53:03 | |
---|
Mitkä ois laadukkaat lukittavat virittimet? Oon asentamassa kitaraani sellaisia ja oon katellu noita Schallerin M6:sia, siis lukkiutuvia malleja. Onko jollain kokemusta näistä? Hintaa ainakin on.. Kyllä nuo Schallerit on laatutavaraa. Myös Sperzelin lukittavat ovat hyvin laadukkaita ja laatuhan maksaa. |
Antti1 02.04.2003 18:54:34 | |
---|
Kyllä nuo Schallerit on laatutavaraa. Myös Sperzelin lukittavat ovat hyvin laadukkaita ja laatuhan maksaa. Sperzel.. Hmm.. Eipäs tullut tuollainen edes mieleeni. Selailemaan guuggelia.. Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
d-e 03.04.2003 07:54:04 | |
---|
mulla on just noi Sperzelit tehdasasennuksena,hyvät ja helppokäyttöset tapit.En aio uskoa että eri valmistajien koneistoissa olis suuria eroja.Fenderillä on myös tarvikkeena lukittuva koneisto - Millbrook (Helsingissä) myy anonyymejä mutta laadukkaita sarjoja.Joka tapauksessa kyseessä on hyvä systeemi,rahat voit käyttää huonomminkin... |
Tumppi38 03.04.2003 09:29:28 | |
---|
There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
Veli 03.04.2003 17:42:26 | |
---|
mulla on just noi Sperzelit tehdasasennuksena,hyvät ja helppokäyttöset tapit.En aio uskoa että eri valmistajien koneistoissa olis suuria eroja.Fenderillä on myös tarvikkeena lukittuva koneisto - Millbrook (Helsingissä) myy anonyymejä mutta laadukkaita sarjoja.Joka tapauksessa kyseessä on hyvä systeemi,rahat voit käyttää huonomminkin... Meikäläisellä on kanssa tehtaan puolesta asennettuna nuo Sperzelit. Laadukasta ja siistiä työtä, ja vaikuttavat ainakin parhailta niistä koneistoista joita itse olen nähnyt. Voisin kyllä epäillä, että jonkunmoisia laatueroja löytyy. Esimerkiksi joissakin tapeissa oli sellainen "ominaisuus", että lukitusmekanismi meni melko helposti jumiin. Tällöin kieltä oli hankala saada vaihdettaessa irti tai uutta kieltä oli hankalaa tunkea paikalleen. (En nyt muista merkkiä, joten en mene arvailemaankaan, jottei tulisi vahingossa dissatuksi ihan hyvää tuotetta.) Kielet lähtivät usein viimein vasta pitkän kääntely- ja koputtelusession jälkeen. |